Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vidiot

Legacy Member
Per kast zijn er 4 glazen schappen, eventueel uitbreidbaar, maar 4 is prima voor mij (de bodem is eigenlijk een 5e schap). 40cm diep, 80 breed en 185 hoog. 100€ voor de 2 kasten (nieuwprijs was 800€/stuk, heb de factuur gezien). Het is idd echt pro gerief, ben wreed content.

vidiot

Legacy Member
kdph7m.png

2gtvgph.png

30k3jep.png
Eindelijk vandaag mijn Pier Solar ontvangen, een week later dan de meeste anderen...
Maar na al die jaren steekt het niet op een dag hé. Het was het wachten meer dan waard, de verpakking en inhoud zijn ook prachtig gedaan en het spel pompt alles uit de MD.

[youtube]9urnUf7kHco[/youtube]

killyourzone

Legacy Member
Mortal Kombat (Game Boy, Compleet op de inlay na)
Tetris DX (GBC, Compleet)

hardstyle lover

Legacy Member
Vandaag ontvangen voor Megadrive

- Mortal kombat 3 megadrive (card & box)
- revenge of shinobi ( card & blanco box)
- Wonderboy in monster world (card & blanco box)

En raar maar waar zat er in het pakket ook Road avenger voor de Sega CD
verkoper zei mij iets dat dit voor de moeite was omdat ik zolang moest wachten op het pakket.

Heb wel geen Sega cd :s

K0RNMA5T3S

Legacy Member
hardstyle lover zei:
Vandaag ontvangen voor Megadrive

- Mortal kombat 3 megadrive (card & box)
- revenge of shinobi ( card & blanco box)
- Wonderboy in monster world (card & blanco box)

En raar maar waar zat er in het pakket ook Road avenger voor de Sega CD
verkoper zei mij iets dat dit voor de moeite was omdat ik zolang moest wachten op het pakket.

Heb wel geen Sega cd :s

Je hebt dan toch al een spel mocht je een Sega CD kopen ;)

Private Joker

Legacy Member
Vigilante 8 2nd Offence :applause:

Die gebruik ik voor straks even pauze te nemen!

Ingis

Legacy Member
@ Ringo : Super spel :)

vandaag binnengekomen:

120qiiw.jpg

25klag3.jpg

2mqj4tz.jpg


onze kratos exclusive nr78. Opzich wel tevreden mee, alleen die schouderbeplating had iets over tuigender gespoten mogen zijn. Zal laatste zijn voor een tijdje, financiele tegenvaller heeft wat roet in het eten gesmeten :(

Private Joker

Legacy Member
Ingis zei:
Zal laatste zijn voor een tijdje, financiele tegenvaller heeft wat roet in het eten gesmeten :(

Spijtig dat te horen (lees: lezen). Ik ken het maar al te goed...

killyourzone

Legacy Member
@BiZi of Ingis: Onlangs hadden jullie het (dacht ik toch) over die beeldjes en hoe ze er binnenkort gingen maken van Mortal Kombat en al bezig zijn met Street Fighter. Nu heb ik er al ff naar zitten google-en (weet de juiste termen er niet van) maar ik vind niks over die Mortal Kombat en overdreven veel Street Fighter beeldjes (in alle vormen en maten). Zou je mij een link willen geven waar je die kan bestellen (pre-orderen), ik zou vooral die Mortal Kombat figuurtjes niet willen mislopen. Alvast bedankt! (stuur me desnoods een PM)

Ingis

Legacy Member
Statue Forum - Statues Busts and Collectibles Talk!
Hier bij onderdeel Pop Culture Shock kun je het best volgen voor die Street Fighters, (Darkstalkers en mss Mortal Kombat)

Op dit forum zit de baas van PCS zelf en toont daar meeste info.

Nu het is nog niet 100% zeker dat PCS mortal kombat gaat doen. De geruchten zijn er, en er zijn zeker aanwijzingen maar niets is al bevestigd. Ze gaan dit jaar wel sowieso nieuwe franchises starten, maar welke ... Zeker al twee nieuwe Darkstalkers :love::love: en een paar Street Fighters. Ik persoonlijk hoop op licentie van DOA, Kasumi PF would be like :drool:.

Wel rekening mee houden dat je niet toekomt met 200 euro per beeld.

moest je nog vragen ofzo hebben ... msn staat constant open :) ingis_(at)hotmail.com.

vidiot

Legacy Member
Vandaag was voor mezelf en vele anderen precies een produktieve dag (de post draait terug me dunkt). Veel fijne aanwinsten gezien in deze thread, sommige wat specialer dan we gewoon zijn!

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Bij mij is (gisteren al :p) de Sonic Mega Collection aangekomen voor de GC. Van onze vriend de clint :p. Kheb mij ook terug een PS2 aangeschaft... die zou binnenkort in mijn kialapunt moeten aankomen :D

hardstyle lover

Legacy Member
K0RNMA5T3S zei:
Je hebt dan toch al een spel mocht je een Sega CD kopen ;)

:rofl: dat is waar , maar ik denk dat ik die terug ga verkopen
al weet ik wel niet wat hij waard is

red Bulleke

Legacy Member
vidiot zei:
24wzk2o.png

Mijn 'pretkamer' krijgt een facelift!
Ik zal later nog foto's posten in de 'show your collection' thread als alles naar boven gezeuld en in orde gezet is.

Very very nice catch!!!
(hadden ze die nu maar retour gestuurd naar "moeder Colruyt", dan had ik ze mss kunnen scheefslaan :p )

HARLEY190

Legacy Member
de eerste aankopen van dit jaar

game boy mario picross sealed
mario golf compleet

noobie

Legacy Member
Na veel geduld en lang zoeken toch gevonden ^^

Quake II Colossus "NIB"

Quake%20II%20Colossus..JPG


Quake%20II%20Colossus.JPG


oh vergeten ...Heb er 2 te koop...prijs is wel niet mals ^^Interesse in koop of trade (pm me)

Duke Mousepad :)

Duke%203D%20Mousepad.JPG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan