Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ingis zei:Statue Forum - Statues Busts and Collectibles Talk!
Hier bij onderdeel Pop Culture Shock kun je het best volgen voor die Street Fighters, (Darkstalkers en mss Mortal Kombat)
Op dit forum zit de baas van PCS zelf en toont daar meeste info.
Nu het is nog niet 100% zeker dat PCS mortal kombat gaat doen. De geruchten zijn er, en er zijn zeker aanwijzingen maar niets is al bevestigd. Ze gaan dit jaar wel sowieso nieuwe franchises starten, maar welke ... Zeker al twee nieuwe Darkstalkersen een paar Street Fighters. Ik persoonlijk hoop op licentie van DOA, Kasumi PF would be like
.
Wel rekening mee houden dat je niet toekomt met 200 euro per beeld.
moest je nog vragen ofzo hebben ... msn staat constant openingis_(at)hotmail.com.
Jerry is dan die baas zeker?
GA NAAR EBAY EN BLIJF VAN ECHTE MARKTEN WEG, JULLIE ZIJN ALS EEN KANKER OP DE ROMMELMARKTSCENE!Murugan zei:Laatste aankopen:
* MD2 boxed
* MCD2 boxed
* SMS2 van Private Joker
* Dreamcast boxed + VMU en 6 games

buzzywuzzy zei:Vandaag eindelijk nog eens een aankoop gedaan:
Nice buzzywuzzy!buzzywuzzy zei:Vandaag eindelijk nog eens een aankoop gedaan:

Yep, woensdagrommelmarkt in Putte.
