Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Murugan

Legacy Member
Aaaaaaaaah again very nice Noobie :applause:
Ge hebt goeie bronnen...

Wandering

Legacy Member
Wat ps2 games van de laatste week:
Dragon Quest - The Journey of the Cursed King
Megaman X Command Mission
Crimson Tears
Timesplitters Future Perfect
Suikoden Tactics

killyourzone

Legacy Member
Ingis zei:
Statue Forum - Statues Busts and Collectibles Talk!
Hier bij onderdeel Pop Culture Shock kun je het best volgen voor die Street Fighters, (Darkstalkers en mss Mortal Kombat)

Op dit forum zit de baas van PCS zelf en toont daar meeste info.

Nu het is nog niet 100% zeker dat PCS mortal kombat gaat doen. De geruchten zijn er, en er zijn zeker aanwijzingen maar niets is al bevestigd. Ze gaan dit jaar wel sowieso nieuwe franchises starten, maar welke ... Zeker al twee nieuwe Darkstalkers :love::love: en een paar Street Fighters. Ik persoonlijk hoop op licentie van DOA, Kasumi PF would be like :drool:.

Wel rekening mee houden dat je niet toekomt met 200 euro per beeld.

moest je nog vragen ofzo hebben ... msn staat constant open :) ingis_(at)hotmail.com.

Thanks!! :niceone: Gisteren toch al een paar uur zitten lezen, ben al heel wat wijzer geworden! :) Jerry is dan die baas zeker?

Dennoman

Legacy Member
Rommelmarktje, allen boxed en compleet:

- Phelios (MD)
- Asterix and the Great Rescue (MD)
- RoadBlaster (GEN)
- Gadget Twins (GEN)
- The Matrix: Path of Neo (PS2)

€10

Driekwart van de aanwezigen waren weer Turken, heb dit van een Turk gekocht dus op zich klaag ik zo niet, maar voor elke goeie is er daar minstens een afzetter bij. Kerel zegt mij eerst met uitgestreken gezicht voor zijn hoopje Xbox games: "€3 per spel", waren 24 stuks. Ik kom daar nog eens voorbij en ineens zegt hij da ik heel den boel voor €20 mag hebben :lol:

Ik fake interesse, ik vraag of ik eens mag kijken, ik pik er eentje uit en zie een zelfgeschreven disc.

Brede smile, "schoon geprobeerd" en het afgetrapt.

Ook een standje gezien met een 120 gb PS3 Slim en een GameCube. Dan efkes rondgekeken en daar was de nachtmerrie: een kleine van 14. Wetende dat iedere kleine en zijn ouders denken dat hun tweedehands shit goud waard is, het voor de lol toch eens gevraagd.

€200 voor de PS3 en €75 voor de GC.

Ik heb echt luidop geproest en ben 't daar ook afgetrapt.

En voor de rest weer die opkopers :angry: GA NAAR EBAY EN BLIJF VAN ECHTE MARKTEN WEG, JULLIE ZIJN ALS EEN KANKER OP DE ROMMELMARKTSCENE!

Phew, dat moest eruit.

vidiot

Legacy Member
Putte op woensdag wss? Is het er dan al wat op verbeterd daar? Jaren geleden dat ik nog geweest ben.
Gadget Twins en Phelios, toch fijne aanwinsten...

edit: uw edit gelezen :)

Private Joker

Legacy Member
Eén keer in Putte geweest en ga er nooit meer... man man man.
Er stond toen één opkoper in het kleine zaaltje langs de zijkant en niemand rond die haar tafel. Prijzen eens vlug bekeken, maar euh.. you know?!

Verder inderdaad veel nieuwe Belgen.

buzzywuzzy

Legacy Member
Vandaag eindelijk nog eens een aankoop gedaan:

IMG_9724.jpg

Complete Mega Drive en Genesis games aan 3€/stuk

IMG_9718.jpg

Complete USA NES games, eveneens aan 3€/stuk

buzzywuzzy

Legacy Member
@Ringo Geen kringloopwinkel, andere bronnen ;)
Box en manual SMB3 is PAL, maar de game zelf is USA.
Solomon's Key is UK PAL B, heb ik net gezien.

Murugan

Legacy Member
Laatste aankopen:

* MD2 boxed
* MCD2 boxed
* SMS2 van Private Joker
* Dreamcast boxed + VMU en 6 games

Murugan

Legacy Member
Voordeel met paypal/visa is dat ge uw betalingen wat kunt spreiden over bv 2 maand :)
Het is mogelijk dat ik niet alles houd ook.

Private Joker

Legacy Member
Tijd om rustig over te stappen naar het 16-bit tijdperk? :D

photo3zb.jpg


Wat een gigantisch ding... weegt veel en is bijna groter dan de Mega Drive zelf.


45incl vanuit La France.

Edit: Blijkbaar moesten er zelfs maar 2 games inzitten :D

TOMMYGUN

Legacy Member
Yep, woensdagrommelmarkt in Putte.

Ik heb in Putte tot mijn 13 jaar gewoond. Toen ik daar woonde had je gewoon 1 turkenfamilie in 1 huis (wel een heel grote familie). Als ik jou hoor zijn het er precies veel meer geworden dan.:)
Waar was die rommelmarkt precies?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan