Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

biotek

Legacy Member
armored core (ps1)
armored core 2 another age (ps2)

heb nu alle pal console releases in mijn collectie , me happy :)

reactor

Legacy Member
red Bulleke zei:
Here they are:

DSC00988.jpg


DSC00989.jpg


DSC00990.jpg
2e Game Boy box is een Jap, maar enkel verpakking zonder console. Moet toevallig wel lukken dat ik een jap console heb zonder box ;)

En alles samen voor €40. Man Utd console alleen is al het dubbele waard :)

Gij zijt goe bezig vent:niceone:

Djack

Legacy Member
Mortal Kombat I II en III Sealed voor de Genesis aangekocht.
Foto's volgen nog.

Private Joker

Legacy Member
nog één die gebanned wordt... zijn wij dan zo'n stoute bende?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Blijkbaar wel :cool:

Seffes eens keiretro de revolutie prediken :unsure:

Ringo

Legacy Member
Heb ik iets gemist? Is er een reden achter de recente banned retromembers?

Ringo

Legacy Member
ah...het begint hier leuker en leuker te worden :ironic:

Die lijn is echt nog steeds belachelijk klein tussen legaal en niet legaal. Maar goed dat de echte retro-gamer al zijn favoriete spellen op cartridge staan heeft. :p

kristofb

Legacy Member
Hij vroeg helemaal niet achter roms hoor, maar achter een promo copy in het b&s forum.
Op zich is dit gewoon een kleine infraction (een tikje op je vingers) waar je natuurlijk niet voor geband word. De ban kwam er nadat hij er een thread voor opende om de infraction in vraag te stellen via het forum, en dat is not done. Daarvoor kreeg hij dan weer infractions, en de optelsom daarvan + een nog oudere infraction zorgde ervoor dat hij een korte ban heeft gekregen nu.

Niets speciaals of ergs dus. Door de regels eens te lezen kan je die dingen gewoon vermijden. En wanneer de ban voorbij is, dan is dat gewoon voorbij ook, het is niet dat er bepaalde mensen geviseerd of extra opgevolgd worden dan ;)

Private Joker

Legacy Member
Ruil afgerond voor Okami, Lucifer's Call en Pokémon Blue.

cimg3568x.jpg


cimg3569u.jpg


Sommige met boekje, sommig zonder. Doosjes wel allemaal in zeer goede staat.
Ok, ruil is misschien in het voordeel van de tegenpartij, maar ik ben tevreden.

Private Joker

Legacy Member
Dustar zei:
Ga je je ook wagen aan de volgende Sega generaties? :-)
Nog niet, maar de rest van de SMS games had ik al en moest ik toch dichter bij de waarde komen van de PS2 games ;)

vidiot zei:
MD The Duel met 2 spelen is de max!

Er staat op: 1 speler...

sluysen zei:
ff om geen andere topic te moeten maken
http://i55.tinypic.com/25ixmph.jpg

kan ik kopen van iemand vanop m'n school, heb hem 20€ incl geboden, bied ik te veel? :p (enkel extreme g is niet compleet)

Foto laadt maar half?

Bamboebahr

Legacy Member
@sluysen: ik vind het een mooie prijs, de controller alleen al is al ongeveer 10€ waard wss :p

sluysen

Legacy Member
nja die heeft blijkbaar een heel slecht pookje, maar voor die 2 games + tremorpak (3th party rumble) vind ik het nog ok. + box en boekje van diddy kong racing (cart heb ik normaal)

vidiot

Legacy Member
Private Joker zei:
Er staat op: 1 speler...

You have right, ik heb me vergist met Rolling Thunder 2, fantastisch spel in de Bond-sfeer dat dus fun is met 2.
Maar The Duel is ook tof hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan