Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnderAttack

Legacy Member
NeoGeo :bow:
Vandaag ontvangen, kan ik ein-de-lijk beginnen aan de Zelda reeks (I know, niet chronologisch, maar ik wil met de eerste game beginnen).
Hulde voor de verpakking trouwens, die gast heeft daar werk ingestoken! :applause:
img7392f.jpg

img7393.jpg

kristofb

Legacy Member
Zeer ferm verpakt ja :)
Toevallig niet van iemand hier op't forum gekocht?

noobie

Legacy Member
Kleine aankoopjes^^ :p
Rest volgt nog :)

Alice%20Mcgee%20strategy.JPG


Little%20Sister.JPG



Even nog een oproep hier zijnde : Tis dus van American Alice Mcgee dak de Big Box zoek,de dvd/cd box hebbek al...alhoewel ik dus niet weet of die big box eigenlijk in belgie te verkrijgen was ^^
Wie hem heeft en verkoopt aan me krijgt er een zeer mooie prijs voor :)

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag in de bus, eveneens van Jeffie op ebay:

Megadrive:
Paperboy
Nba Action '95
Art of Fighting
Brutal: Paws of Fury

Dreamcast:
Aerowings
Sno-Cross Championship Racing

Mijn voornemen om vol voor alle ontbrekende sega games te gaan in 2011 is dus al goed gestart ;)

hardstyle lover

Legacy Member
red Bulleke zei:
Vandaag in de bus, eveneens van Jeffie op ebay:

Megadrive:
Paperboy
Nba Action '95
Art of Fighting
Brutal: Paws of Fury

Dreamcast:
Aerowings
Sno-Cross Championship Racing

Mijn voornemen om vol voor alle ontbrekende sega games te gaan in 2011 is dus al goed gestart ;)

Congrats , zaten ze ook zo goed verpakt ;)

Dustar

Legacy Member
Heb mijn Jeffie pakje begin van de week al gekregen en ook bij mij viel het op hoe goed de spellen verpakt zaten.

Exasephiroth

Legacy Member
Voor gemiddeld €2 verzending teveel te vragen mag dit wel zeker o.0?

Maar goed dat pleit dan ook in zijn voordeel dat zijn verzendingskosten hoger liggen.

hardstyle lover

Legacy Member
Jup ik had ook een betwisting gestuurd naar hem ivm de verzendingskosten maar precies nooit geen reactie gekregen. was een week ziek zei hij.

Heb ook nog 3 MD games onderweg van een kerel uit frankrijk , zijn al 3 weken betaald, en gisteren stuurde ik dan een berichtje, krijg ik te horen dat hij mij totaal vergeten was :s

Dennoman

Legacy Member
red Bulleke zei:
Vandaag in de bus, eveneens van Jeffie op ebay:

Megadrive:
Paperboy
Nba Action '95
Art of Fighting
Brutal: Paws of Fury

Dreamcast:
Aerowings
Sno-Cross Championship Racing

Mijn voornemen om vol voor alle ontbrekende sega games te gaan in 2011 is dus al goed gestart ;)
Ah lol ik heb die gast op 2dehands gevonden. Heb zijn imposant MD-lijstje eens doorgestuurd naar fellow collector in de UK, moet me pssies haasten want gulle plundert hem leeg :p

Also, Brutal sucks a donkey :(

kunkknuckle

Legacy Member
mijn oude pc games (allemaal boxed)

Planescape Torment
fall out, fall out 2
genesia
crusader no remorse
curse of enchantia
diablo, hellfire
code name iceman
diablo II, diablo II expansion set lord of destruction
gabriel knight 3 blood of the sacred, blood of the damned
orion conspiracy
pepper's adventures in time
space quest V
under a killing moon
x wing
the blues brothers
silver
final fantasy VII, final fantasy VIII
Gobliins 2

hardstyle lover

Legacy Member
Vandaag afgehaald bij Harley190 :niceone:

PSX

- Crash bandicoot
- Crash bandicoot 2 wrath of cortex
- Alien trilogy
- Heart of darkness

BiZi

Legacy Member
Gisterenavond mij bezig gehouden met een correcte lijst op te stellen van men NES collectie. Heb naast de regio (PAL/NTSC) ook ineens alle product codes genoteerd.

Anyway dit heeft weer geleid tot een hyper aankoop... sigh :)

On it's way approx 190 NES games, waarvan een goei 150 titels die ik nog niet had. Pakket komt van de States, dus hopelijk is de douane goedgezind!

Djack

Legacy Member
BiZi zei:
Gisterenavond mij bezig gehouden met een correcte lijst op te stellen van men NES collectie. Heb naast de regio (PAL/NTSC) ook ineens alle product codes genoteerd.

Anyway dit heeft weer geleid tot een hyper aankoop... sigh :)

On it's way approx 190 NES games, waarvan een goei 150 titels die ik nog niet had. Pakket komt van de States, dus hopelijk is de douane goedgezind!

Shit kerel ... :p

Den BiZi zal ook es iets kopen :p

Private Joker

Legacy Member
@BiZi: daar wil ik dus een uitgebreide fotoreportage van zien!
Unboxing van begin tot einde ;)

transportkosten?

kristofb

Legacy Member
Zeg BiZi, anders maken we van de unboxing een groepsevent he ;)
Haalt wat extra stoelen en wat drank in huis, en we komen allemaal af :woohoo: :applause:

Private Joker

Legacy Member
Hehe, despite mijn examens kom ik zeker af! Eens de rest van de goodies bekijken ook hé ;)

hardstyle lover

Legacy Member
BiZi zei:
Gisterenavond mij bezig gehouden met een correcte lijst op te stellen van men NES collectie. Heb naast de regio (PAL/NTSC) ook ineens alle product codes genoteerd.

Anyway dit heeft weer geleid tot een hyper aankoop... sigh :)

On it's way approx 190 NES games, waarvan een goei 150 titels die ik nog niet had. Pakket komt van de States, dus hopelijk is de douane goedgezind!

boxed of card only
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan