Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kunkknuckle

Legacy Member
voor de saturn

horror tour (jap)
terra phantastica (jap)
quantum gate I (jap)
shinsetsu yumemiyakata (jap)
langrisser IV (jap)
gekkamugentan torico (jap)
streetfighter the movie (us)
corpse killer (us)
magic carpet (pal)
virtual hydlide (pal)
marvel super heroes (pal)
discworld 1 en 2 (pal)
lemmings (pal)
fighting vipers (pal)
resident evil (pal)
theme park (pal)
myst (pal)

nitendo 64

command and conqueror (boxed)

dreamcast

toy commander (nog in plastiek)
alienfront online
mortal kombat gold (pal)
psychic force (pal)
resident evil code: veronica
street fighter zero 3 (jap)
seven mansions (jap)

megadrive

moonwalker
ariel the little mermaid
world of illusion
grand prix challenge
taz mania
fatal labyrinth
beavis and butthead
talmit's adventure
fire shark
micro machines turbo tournament
james bond 007 the duel

kristofb

Legacy Member
kunkknuckle zei:
voor de saturn

horror tour (jap)
terra phantastica (jap)
quantum gate I (jap)
shinsetsu yumemiyakata (jap)
langrisser IV (jap)
gekkamugentan torico (jap)
streetfighter the movie (us)
corpse killer (us)
magic carpet (pal)
virtual hydlide (pal)
marvel super heroes (pal)
discworld 1 en 2 (pal)
lemmings (pal)
fighting vipers (pal)
resident evil (pal)
theme park (pal)
myst (pal)

nitendo 64

command and conqueror (boxed)

dreamcast

toy commander (nog in plastiek)
alienfront online
mortal kombat gold (pal)
psychic force (pal)
resident evil code: veronica
street fighter zero 3 (jap)
seven mansions (jap)

megadrive

moonwalker
ariel the little mermaid
world of illusion
grand prix challenge
taz mania
fatal labyrinth
beavis and butthead
talmit's adventure
fire shark
micro machines turbo tournament
james bond 007 the duel

Da's een leuk pakketje om ineens aan te kopen! :)
Veel voor betaald? Fotootjes?

TOMMYGUN

Legacy Member
Doom voor de snes met nederlandstalig boekje van iemand gekocht op dit forum.
Zalig om te spelen ook al zijn de controlls een beetje traag, het is en blijft Doom.

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag in de bus voor Amiga CD32
Pinball Fantasies
Skidmarks

Ringo

Legacy Member
Vandaag in de bus:

Zombies (Ate my neighbours!) voor SNES compleet :)
Now we can dance with werewolves!

Lagwagon

Legacy Member
vandaag ontvangen

terminator 2 voor nes compleet

killer instinct voor de snes en de bonus disc had ik nog van vroeger dus die kan ik ook compleet noemen:)

Pyrox

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Doom voor de snes met nederlandstalig boekje van iemand gekocht op dit forum.
Zalig om te spelen ook al zijn de controlls een beetje traag, het is en blijft Doom.

altijd horen zeggen dat dat de meest awfull lagging doom ooit is, en dat de enige reden om het te bezitten de rode cart is... al ben ik niet zeker of dit altijd zo is?

JimmyPatterson

Legacy Member
Pyrox zei:
altijd horen zeggen dat dat de meest awfull lagging doom ooit is, en dat de enige reden om het te bezitten de rode cart is... al ben ik niet zeker of dit altijd zo is?


Doom op de SNES heeft de beste muziek maar de lelijkste graphics:p

Wandering

Legacy Member
Eerste aankoop van het nieuwe jaar: .hack mutation part 2 en shadow the hedgehog. Dat brengt het aantal ps2 spellen op 200.

kristofb

Legacy Member
Wandering zei:
Eerste aankoop van het nieuwe jaar: .hack mutation part 2 en shadow the hedgehog. Dat brengt het aantal ps2 spellen op 200.

Congrats! De .hack reeks staat ook op m'n lijstje voor dit jaar!

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Besloten om de 2 N64 zelda's uit een pakketje dat ik gekocht heb te houden :D. Ik dacht eerst, ik verkoop ze want ik heb toch de collector's edition voor de GC. Maar eigenlijk... voor zulke toppers is dat niet voldoende :p ik denk dat ik bijna alle n64 games nu weer terug heb die ik vroeger als klein manneke had :cool:. (en ne hoop andere :unsure:)

JimmyPatterson

Legacy Member
BiZi zei:
bwa nog altijd relatief speelbaar hoor :)
Music is idd kick ass!


Ik vergelijk het graag met de PC versie van Doom (de andere versie die ik toen had) en daar zijn de graphics toch een stuk beter. Maar zoals je zegt; nog altijd speelbaar.

Lagwagon

Legacy Member
mortal kombat sub zero voor de n64 vandaag ontvangen, compleet

HARLEY190

Legacy Member
eindelijk aan de snes controller geraakt van club nintendo en ondertussen ook de verzamelbox van professor layton erbij gekregen
nu nog wachten tot hij in de bus ligt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan