Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dafran

Legacy Member
@Vidiot en Red bulleke

Ik was eigenlijk ook van plan er een iso van te zoeken en te branden, maar tot hiertoe zonder succes.
Ook nog niet op DCISOZONE, maar ik vermoed dat hij hier wel redelijk snel zal op verschijnen.

Dan hoef ik zelfs de regular versie niet uit zijn verpakking te halen :-)

Heb trouwens die Last Hope Pink Bullets ook al van daar afgehaald, kan ik die ook lekker sealed laten als die arriveert één van de dagen :-)

Ik vermoed dat jullie ook nog geen link of iso hebben van Fast Striker ?

Exasephiroth

Legacy Member
dafran zei:
@Vidiot en Red bulleke

Ik was eigenlijk ook van plan er een iso van te zoeken en te branden, maar tot hiertoe zonder succes.
Ook nog niet op DCISOZONE, maar ik vermoed dat hij hier wel redelijk snel zal op verschijnen.

?

:offtopic: Ik heb ook een hele tijd iso's van DC spellen gebrand maar ik heb gehoord dat de laser daarvan kapotgaat; -en inderdaad ik kan niet meer langer dan 1u op mijn dc spelen want dan kan hij bepaalde spellen niet meer lezen en valt hij geregeld uit (hoewel dit even zeer als een ventilatieprobleem klinkt)-. Iemand van jullie die dit kan bevestigen/ontkrachten?

Private Joker

Legacy Member

Prijskaartje: 84 Euro inclusief verzending uit de VS. Eerlijke prijs dus en dat was ook hetgeen ik er voor over had.

JimmyPatterson

Legacy Member
Net Pokémon Ruby gaan afhalen.

Perfecte staat en compleet en dat voor €8:)

K0RNMA5T3S

Legacy Member
nog maar eens Kingdom Hearts 2 gekocht ==> om m'n disc van de gewone versie terug te krijgen

daardoor komt nu dus Kingdom Hearts 2 platinum te koop ;)

reactor

Legacy Member
Exasephiroth zei:
:offtopic: Ik heb ook een hele tijd iso's van DC spellen gebrand maar ik heb gehoord dat de laser daarvan kapotgaat; -en inderdaad ik kan niet meer langer dan 1u op mijn dc spelen want dan kan hij bepaalde spellen niet meer lezen en valt hij geregeld uit (hoewel dit even zeer als een ventilatieprobleem klinkt)-. Iemand van jullie die dit kan bevestigen/ontkrachten?

Naar mijn weten is dit inderdaad een feit.
Daar gebrande cd's en dvd's moeilijker te lezen zijn dan geperste exemplaren,moet de laser harder branden om alle gegevens te lezen.
Daardoor verslijt hij ook sneller.
Dat is ook de reden dat ik geen gebrande spellen speel.:(

red Bulleke

Legacy Member
dafran zei:
@Vidiot en Red bulleke

Ik vermoed dat jullie ook nog geen link of iso hebben van Fast Striker ?

Nope, kan je jammer genoeg niet verder helpen...

Lagwagon

Legacy Member
Vandaag aangekregen

dscn2035q.jpg

kristofb

Legacy Member
Leuke aankoop Lagwagon. Zijn er consoles waarin je alles compleet wil krijgen (of al hebt misschien), of heb je 'vanalles wat'? :)

Lagwagon

Legacy Member
@ harstylelover, die street fighter was 15 euro los en het boekje zit er ook nog bij.

@ kristofb, ik probeer gewoon de beste spellen die ik vroeger heb weggedaan om nieuwe te kunnen kopen terug te krijgen, want ik heb er echt ongelooflijk veel spijt van , maar ben daar nog maar een jaartje mee bezig en ook niet overdreven intensief, het moet plezant blijven en geen obsessie:) Voor de psx heb ik wel zo goed al alles wat ik wil , buiten dino crisis en tombi, grandia en vandal hearts.

killyourzone

Legacy Member
Teenage Mutant Ninja Turtles 2 BattleNexus (GBA, Compleet)
Super Street Fighter II Turbo Revival (GBA, Compleet)
Game & Watch Gallery 2 (GBC, Compleet)
Wario Land 3 (GBC, Compleet)

junglist_clint

Legacy Member
Jayvie zei:
heeft aan de paddestoelen gezeten

is idd beetje aan het trippen denk ik. Maar als er een mario deuntje opstaat voor wakker te worden is het goed voor mij ;)

Dustar

Legacy Member
Tussen al de aankopen hier misstaat mijn laatste aanwinst wel, maar soit, 't is retro en heeft met gaming te maken.
De oudere spelers onder jullie kennen ze nog wel; vandaag zijn een 7tal jaargangen van het in 2000 ter ziele gegane Hoogspel magazine aangekomen.
Hilarisch! In één van de magazines wordt de MegaCDII besproken en wordt er op Strike Commander gefoeterd omdat je er een snelle 386 en liefst zelfs een 486 voor nodig hebt!
Een ander exemplaar maakt dan weer gewag van "1994 wordt het jaar van de CD".
Wel leuk, al die oude recensies à la X-Wing, Larry 6, Sam & Max of Doom te kunnen lezen :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan