Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoO

Legacy Member
Dustar zei:
Waar in Keulen vond je die spullen? Een retro / game winkeltje of een markt?

Eerste winkel in de grote winkelstraat aan den dom. Weet naam nimeer maar ge kunt ni missen ;)

Geen hakenkruizen? Wat een fail :o
Anyway ik ga het sealed laten, heb hier de retail in België ook gekocht dus :p

buzzywuzzy

Legacy Member
Na een poos zonder echte retro-koopjes, vandaag deze games gescoord voor 2,25 euro/stuk. Leuk kerst-geschenkje van mezelf voor mezelf :D

IMG_9707.jpg

sluysen

Legacy Member
goeiemodeman-super-mario-tshirts.jpg


kerstcadeau van de vriendin :D (de blauwe versie)
zij kreeg super mario anniversary voor wii

hardstyle lover

Legacy Member
Juist een SNES pakket gewonnen op ebay :) op het nippertje wel :)

jammer dat het een frans pakket is , maar da veranderd niets aan de console natuurlijk

Private Joker

Legacy Member
nice dustar!

Master of Darkness ook recent gekocht, straks eens uittesten.

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
nice dustar!

Master of Darkness ook recent gekocht, straks eens uittesten.

Was eigenlijk een beetje een miskoop want had 'm al, was te snel geweest. Achteraf gezien niet zo erg aangezien ik de classic versie had. Nu zitten ze dus allebei in de collectie.

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
gemist met Master of Combat misschien? ;)

héhé, nee toch niet. Ik was aan het twijfelen tussen die Braziliaanse Wonderboy III en deze. Aangezien ik toch geen Spaans kan lezen heb ik mar voor MoD gekozen ;-)

vidiot

Legacy Member
Mijn recente aanwinsten:

2v8qys7.png
1pbgqq.png

- Last Hope Pink Bullets, in een roze doos, als aanvulling op mijn gewone en LE versies. Deze versie heeft...euh...roze kogels, die zijn beter te zien...:unsure:
Pokkemoeilijke shmup.

- Fast Striker, de nieuwste DC shmup, ben benieuwd!

dafran

Legacy Member
Heb vandaag ook de Fast Striker LE en gewone editie ontvangen. Kon niet kiezen met de 2 verschillende covers dus heb ze beide maar gekocht.
Kan ik de regular editie spelen en de LE sealed laten :)

Nu ik weet dat die last Hope Pink Bullets (de ondertitel geeft het natuurlijk wel een beetje weg), effectief roze kogels heeft en dus verschilt van de eerste editie die ik heb, moet ik deze natuurlijk ook hebben :)

En Jan ik vermoed dat je Sturmwind ook al pre-ordered staat ;) Maar zover ik weet is daar geen LE van zeker ?

hardstyle lover

Legacy Member
Vandaag eindelijk mijne snes afgehaald Franse allstars versie boxed

en volgende games (card only)

- starwing
- mortal kombat II
- killer instinct
- turn & burn
- jurassic park

MD:

- Bart's nightmare

vidiot

Legacy Member
Hey Dave, Sturmwind staat idd ook gepreordered, geen LE...
Ik heb van Fast Striker alleen de limited, op de trailers etc zag het er niet zo spectaculair uit. Maar ik wil hem eventueel ook sealed laten en zoek daarom een download te branden. Heb jij daar kennis van?

Pink Bullets specific Features

* Six credits and instant respawn during one credit
* Higher player ship speed from beginning
* Players ship does permanently equip the Rotary Protection Unit
* Protection unit itself can destroy enemies
* Five difficulty settings
* Overall less hard difficulty
* Altered stage color theme for higher Visibility
* Advanced scoring system, with beam chaining multiplier/combo meter
* Pink enemy bullets
* Arcade Stick, VMU and VGA support

vidiot

Legacy Member
Bedankt voor de link, ik heb idd niet echt gegoogled. Enkele jaren terug had ik een windows laptop en ging dat met Nero en die dingen. Mac was zeer omslachtig, stond wat in de kou. Maar blijkbaar lukt het nu op Mac al beter, ik zal het eens uitpluizen. ;)

Private Joker

Legacy Member
Jepla, blijkbaar had de postbode gisteren (alweer) niet aangebeld en staken er deze ochtend twee briefjes in de brievenbus.

-3D glasses (pics spreken voor zich)
-Power Strike (niet zo common)
-Metroid Prime 3 voor Wii


photo10qc.jpg

photo6ef.jpg

photo7w.jpg

photo8rz.jpg

photo9og.jpg

:applause:

hardstyle lover

Legacy Member
Eindelijk toch nog gevonden (wel niet echt retro)

Tekken 6 limited edition met Arcade Fighting stick NIEUW
voor maar 59 euro :)

tekken6xbox360.jpg

Exasephiroth

Legacy Member
Private Joker zei:
Jepla, blijkbaar had de postbode gisteren (alweer) niet aangebeld en staken er deze ochtend twee briefjes in de brievenbus.

-3D glasses (pics spreken voor zich)
-Power Strike (niet zo common)
-Metroid Prime 3 voor Wii

Prijskaartje zal ook niet mals geweest zijn zeker?

:applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan