Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Dat voorladen werkt nochtans normaal zéér praktisch, totdat er iemand even vergeet dat we geen nood hebben aan foto's op A1 formaat :)

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Sonic
Sonic 2
Spiderman
Gauntlet
voor SMS

nog maar eens sonic 1 en 2 gekocht ==> m'n oude cartridges waren kapot :(


Merci Private Joker ;)

hardstyle lover

Legacy Member
Vandaag een mooie aankoop kunnen doen via mijn tante winkel geweest(game mania)

Playstation 2 console (original dus de grote nog)
Deze splinternieuw! wel geen originele doos
was een console voor in de winkel en heeft echter nooit uit gestaan, dus ook nooit gebruikt geweest

2 memory cards
2 dual shock 2 controllers

- Ace combat squadron leader
- Alone in the dark new nightmare
- Ghost hunter
- headhunter
- medal of honor frontline
- kingdom of hearts 2

Dit alles voor 38 euro :)

Lagwagon

Legacy Member
Voor de nes

Teenage mutant hero turtels volledig boxed met plastic verpakking er nog rond.
gyromite
shadow warriors
ghosts and goblins
a boy and his blob
popeye

Claudio VO

Legacy Member
Lagwagon zei:
Voor de nes

Teenage mutant hero turtels volledig boxed met plastic verpakking er nog rond.
gyromite
shadow warriors
ghosts and goblins
a boy and his blob
popeye

u zal waarschijnlijk het zwartje jasje van de cartridge bedoelen zeker ? of is die nieuw dan ? of resealed ?

Lagwagon

Legacy Member
Die is nog volledig sealed zoals vroeger, echt uitzonderlijke conditie

Exasephiroth

Legacy Member
Lagwagon zei:
Die is nog volledig sealed zoals vroeger, echt uitzonderlijke conditie

Als ik zo vrij mag zijn:

Waar heb je hem gevonden en hoeveel heb je betaald :p

Lagwagon

Legacy Member
Van een oude schoolkameraad voor 40 euro. zwaar onder de prijs denk ik voor een sealed nes game.

Exasephiroth

Legacy Member
Lagwagon zei:
Van een oude schoolkameraad voor 40 euro. zwaar onder de prijs denk ik voor een sealed nes game.

Toevallig ook nog een fotootje? :p
(sorry als ik veeleisend ben)

Lagwagon

Legacy Member
Is het mogelijk om van je pc rechtstreeks op dit forum een pic te posten of moet je hem eerst naar een website uploaden, ben nieuw hier:-s

Lagwagon

Legacy Member
Heb het al gevonden...

dscn1841y.jpg

dscn1842j.jpg

dscn1844f.jpg

dscn1846o.jpg

Lagwagon

Legacy Member
Nee, ik heb ook het probleem, kan ze alleen openen als ik rechtermuisknop druk en in een ander venster open, zal wel iets fout gedaan hebben :-)

UnderAttack

Legacy Member
Vandaag ontvangen (dacht geen post te krijgen met dit weer).
Doosje kon beter, maar het was de kaart die het hem deed ;).
Prijs 20€ (kon mss ook wel beter).
img7376.jpg

Exasephiroth

Legacy Member
UnderAttack zei:
Vandaag ontvangen (dacht geen post te krijgen met dit weer).
Doosje kon beter, maar het was de kaart die het hem deed ;).
Prijs 20€ (kon mss ook wel beter).

Alst de NL-map is, nice; als de Duitse is, minder nice :p
(kan het niet goed zien, ma kvermoed NL aangezien de manual NL is :p)

alcatrec

Legacy Member
+ er hangt een sticker van bartsmit op de doos. Zal dus wel NL zijn zeker? =)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan