Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnderAttack

Legacy Member
YEAH baby :D
Bewust de foto niet verkleint, zodat het Nederlands goed zichtbaar is :p
img7379.jpg

Dustar

Legacy Member
Vandaag in een kringloopwinkel:
Twee Sierra PC spellen:
Ceasar II
Outpost
Geen big boxen, enkel CD doosje + manual. Maar CD's zijn in onberispelijke staat. En 't was maar voor 0,5 euro elk, dus ja...

MrXarnus

Legacy Member
Deze 3 laten opzij leggen in Gameswap omdak geen tijd heb om ze te gaan halen vandaag:
Mortal Kombat: Deception (PS2)
Mortal Kombat Shaolin Monks (PS2)
Lord of The Sword (SMS)

MrXarnus

Legacy Member
hardstyle lover zei:
heeft die een groot aanbod in de winkel?
Soms wel,soms niet.Laatste keer dak daar was was de gelijksvloers bijna helemaal gevuld met PS2 games :lol: .De laatste tijd heeft ook redelijk wat imports binnengekregen van iemand.Zijne winkel is serieus te klein aant worden met al het stuff dat hij nu liggen heeft.

Thorstein

Legacy Member
Omdat de backwards compatibiliteit van de 360 ook niet alles is ....

Via Hebbes link Xbox Console met
-2 controllers (baksteen model) lijken verdacht veel op die van de dreamcast die dingen :)
-Dvd kit met remote en reciever

-Voodoo vince (compleet)
-Crimsons Skies: High road to revenge (compleet)
-Midtown Madness 3 (Boekje en cd) werdt geleverd bij console vroeger.

Verkoper woonde maar een 8km van hier en was zo vriendelijk hem zelfs tot hier te brengen!
Totaal prijs was 35€ niet slecht denk ik omdat hij in zeer goede staat is!

hardstyle lover

Legacy Member
Vandaag aangekocht

pc:

- Commandos: strike force

Playstation 2:

- Airblade
- Gran turismo 3 A-spec
- Metal gear solid 2: sons of liberty
- Terminator 3: rise of the machines
- The thing
- Tom clancy's: splinter cell
- Goldeneye: rouge agent
- The getaway

kristofb

Legacy Member
Claudio VO zei:
kzie hier niks . kan ook aan m'n PC liggen

Lagwagon zei:
Nee, ik heb ook het probleem, kan ze alleen openen als ik rechtermuisknop druk en in een ander venster open, zal wel iets fout gedaan hebben :-)

Nu zijn ze wel zichtbaar.

@Lagwagon: Je moet op de ImagShack pagina kiezen voor de 'direct' urls, ipv de 'link' urls.

Private Joker

Legacy Member
@ Lagwagon: Ik ben niet 100% zeker, maar ik vrees dat het een resealed exemplaar is. Tenzij NES spellen nog niet met een nintendo-strip kwamen?

septentrio

Legacy Member
Ik heb de volgende op komst:

- chrono trigger NTSC compleet mint
- secret of evermore PAL compleet near mint
- super mario rpg NTSC compleet mint
- super metroid PAL FAH handleiding om mijn setje compleet te maken

16bit :love:

Goedkoop was het wel niet :sop:

Oh ja, eindelijk confirmatie gekregen dat mijn Pier Solar exemplaar onderweg is.

Lagwagon

Legacy Member
Private Joker zei:
@ Lagwagon: Ik ben niet 100% zeker, maar ik vrees dat het een resealed exemplaar is. Tenzij NES spellen nog niet met een nintendo-strip kwamen?

Ik heb er geen flauw idee van private joker.

Private Joker

Legacy Member
PALCOM is de Europese versie van de Amerikaanse Ultra.

Ultra was (is?) een dochterbedrijf van Konami.

Lagwagon

Legacy Member
denk wel dat er vroeger ook palcom stond op de europese versie, ook te vinden op google als je bij afbeeldingen eens gaat kijken

Djack

Legacy Member
Hmm weird ... Bij mijn NES versie in de tijd stak een versie van Ultra :)
En idd, had het via google ook al gezien :)

Exasephiroth

Legacy Member
Djack zei:
Zeker dat geen fake is?
Volgens mij stond daar vroeger ULTRA rechtsvanonder, en niet PALCOM

Dat is zeker geen reden waarom het een fake zou zijn want,
TMNT is de NTSC versie en TMHT ('HERO') de PAL-versie dus tkan perfect dat een 'verschillende' publisher is...
Dus kvermoed dat jij de NTSC versie had?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan