Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
YES!

Mijn persoonlijke favoriet is eindelijk binnen...

Toch even gezocht naar een mint exemplaar:

Cheese Cat-Astrophe starring Speedy Gonzales!


foto's komen vanavond

MrXarnus

Legacy Member
Deze dingen in Gameswap gaan halen:
MK: Deception (PS2)
MK: Shoalin Monks (PS2)
Lord of The Sword (SMS,compleet maar heeft geen lipje meer)
Lego Star Wars (PS2,platinum)

In de Fnac mijn Fnac Gamer Card gaan afhalen prijs:0 euro en 0 cent.
En nog een Tails PVC figure gekocht.Sonic had ik al maar Knuckles hadden ze niet meer :( .

Dustar

Legacy Member
MrXarnus zei:
Deze dingen in Gameswap gaan halen:
MK: Deception (PS2)
MK: Shoalin Monks (PS2)
Lord of The Sword (SMS,compleet maar heeft geen lipje meer)
Lego Star Wars (PS2,platinum)

In de Fnac mijn Fnac Gamer Card gaan afhalen prijs:0 euro en 0 cent.
En nog een Tails PVC figure gekocht.Sonic had ik al maar Knuckles hadden ze niet meer :( .

Ah, Lord of the Sword. Dat was nog eens een leuke. Veel vonden het een nogal eentonig spel, maar als je je een beetje in het verhaal in kan leven is het zeker de moeite waard :-)

Ingis

Legacy Member
en onze Felicia is binnen

het is de SideShow exclusive (roze haar ipv blauw) en nummer 2 van de 100 :D

10rl0sg.jpg

2rmnwqd.jpg

e9j2nk.jpg

21ccxv8.jpg

2eyyhxi.jpg


foto's doen haar echt geen recht, ze is zoveel schoner in het echt
al het wit dat je ziet is een soort velours en ze is echt huge :D

ben er zeer content mee (ook al is ze eigenlijk in huis gekomen omdat mn vriendin zot is van Darkstalkers/Felicia en ze al lang een schoon beeld van haar wilde) :D

Private Joker

Legacy Member
Setje vandaag opgehaald:

Bubble Bobble
Speedball (Virgin)
Marter of Darkness
Xenon 2 (Virgin)
les Schtroumpfs (niet Autour du monde ;) )
Spider Man Sinister Six (Tec Toy) mist boekje
Cheese Cat-Astrophe


foto:

photojvl.jpg


Die Cheese Cat-Astrophe ben ik dus echt serieus content van! Ik bezie het als een kerstgeschenk van mezelf voor mezelf :D

BiZi

Legacy Member
@ Ingis: damn nr 2 is altijd nice :)

(Op statueforum.com is er een dude die zowel de nr1 heeft van de recente Akuma bust als de nr1 van de shin akuma versie, hoeveel chance kunde hebben!!)

@ Private: Volgens mij is er ook een classic versie van Cheese Cat Astrophe. (kan verkeerd zijn). En van Speedball is er volgens mij ook een andere cover beschikbaar. Anyway, allemaal goei titeltjes. Het gaat lekker vlot bij u!

red Bulleke

Legacy Member
BiZi zei:
@ Private: Volgens mij is er ook een classic versie van Cheese Cat Astrophe. (kan verkeerd zijn). En van Speedball is er volgens mij ook een andere cover beschikbaar. Anyway, allemaal goei titeltjes. Het gaat lekker vlot bij u!

Van speedball is er idd nog een image works cover, maar Cheese is nooit verschenen in classic (heeft wel nog een tectoy release). Desert Speedtrap heeft wel een classic release, wss. heb je beiden door mekaar gehaald (I know I did for a while).

Private Joker

Legacy Member
Er zijn inderdaad twee covers, heb ze beide nu.
En er is volgens mij, zoals Red bulleke zegt, geen classics versie van cheese catastrophe.


Gisteren even gespeeld, maar had geen geluid meer op m'n aangesloten MSI... vanavond eens open halen..

Djack

Legacy Member
FFVIII-IX.jpg


Final Fantasy VIII en IX American Editions - Sealed

De eerste 2 games die het begin van mijn FF collectie vormen :)

FoO

Legacy Member
Deze keer niet echt retro te noemen.
In keulen dit weekend:

- Call of Duty 2 Big Boxed (wel degelijk int Duits maar kom)
- Borderlands
- Homefront Collector's Item Kit

Samen voor 20 euro. Alles sealed uiteraard.

Verder nog in Game Mania:
- Will Rock (PC)
- SCARS (PSX)

Dustar

Legacy Member
FoO zei:
Deze keer niet echt retro te noemen.
In keulen dit weekend:

- Call of Duty 2 Big Boxed (wel degelijk int Duits maar kom)
- Borderlands
- Homefront Collector's Item Kit

Samen voor 20 euro. Alles sealed uiteraard.

Verder nog in Game Mania:
- Will Rock (PC)
- SCARS (PSX)


Waar in Keulen vond je die spullen? Een retro / game winkeltje of een markt?

JimmyPatterson

Legacy Member
Call of duty 2 is trouwens aangepast:p Geen hakenkruizen voor jou:D

walid

Legacy Member
Mooie aankoop gedaan in MediaMarkt Roeselare vandaag.

2 x MGS3: Subsistence voor €9,90/st :p
1 sealed, de tweede heeft een kapotte case.

hardstyle lover

Legacy Member
damn

zal ook es moeten gaan kijken naar mediamarkt dan
staan er nog?

MrXarnus

Legacy Member
Niet echt retro,maar ze toch even vermelden:
Tokobot Plus (PS2) 4,90 Euro
Suikoden Tierkreis (DS) 9,90 Euro
Rune Factory Frontier (Wii) 12,90 Euro
Ape Escape P (PSP) 9,90 Euro (PSP Essentials)

Zo,ik heb de laatste tijd wel veel gekocht.Nu nog de solden en dan kan weer een maandje of 2,3 voort.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
enkele ps2-games:

Soulreaver 2 (The Legacy of Kain) 4,90€
Kingdom Hearts 12,90€
Kingdom Hearts 2 9,90€
GTA 3 (my old copy was beyond repair:sad:) 1,00€


maar nu dat ik thuiskom controleer ik nog eens
en die gast heeft de Platinum disc in het doosje van kingdom hearts 2 gestoken :angry:

is er hier iemand die de gewone disc van KH 2 wilt ruilen tegen de platinum versie ??
(ofwel ga ik volgende week de andere ook halen om zo de originele disc terug te kunnen krijgen, als die er tegen dan nog is)

Ingis

Legacy Member
daarom controleer ik altijd voordat ik wegga... hebben ze bij mij ook al keer geprobeerd en ik zag dat en zij zo van da maakt toch geen verschil... voor ons wel pippo :p

K0RNMA5T3S

Legacy Member
ma die mannen verstaan da nie

daarom ga ik dinsdag die andere gaan halen

en als ik die gewone disc nog kan vinden, staat hij volgende week op B&S
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan