Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vidiot

Legacy Member
dafran zei:
Vandaag eindelijk na 2 jaar ofzo uitstel mijn Posterity Edition van Pier Solar voor de Sega Megadrive/MegaCD in de bus.

Ik ga bij de laatsten zijn me dunkt, sommigen kregen hem maandag, gij gisteren, en ik...hopelijk vandaag.

hardstyle lover

Legacy Member
dafran zei:
Vandaag eindelijk na 2 jaar ofzo uitstel mijn Posterity Edition van Pier Solar voor de Sega Megadrive/MegaCD in de bus.

Toevallig niemand er 2 gekocht hier in belgie? dat ik er 1ne kan overnemen :D

Private Joker

Legacy Member
Voor 45$ inclusief verzending kan je de reprint editie kopen.
De moeite?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Lagwagon zei:
inderdaad maar als je alles van mk wilt moet je ook de k*tspellen hebben;)

True, hetgeen me nog het meest stoort is dat je op B moet duwen voor sub zero zich omdraait :/

hardstyle lover

Legacy Member
Private Joker zei:
Voor 45$ inclusief verzending kan je de reprint editie kopen.
De moeite?

had ik ook gezien, maar ik werk niet meer met paypal & visa online
heb al een paar problemen gehad

dafran

Legacy Member
Denk dat ik die reprint versie ook ga kopen want deze is sealed en ik vertik het om hem open te doen :D

En ik wil weten of mijn naam in die manual (en de aftiteling dacht ik) voorkomt want dat was die extra Posterity Edition meen ik mij te herinneren.

kristofb

Legacy Member
dafran zei:
Denk dat ik die reprint versie ook ga kopen want deze is sealed en ik vertik het om hem open te doen :D

En ik wil weten of mijn naam in die manual (en de aftiteling dacht ik) voorkomt want dat was die extra Posterity Edition meen ik mij te herinneren.

Misschien 2x de reprint versie? Nog ne keer om dicht te laten ook? :D

Private Joker

Legacy Member
Hoeveel ging de "limited edition" dan? Spijtig dat ik er niets van wist om te pre-orderen...

vidiot

Legacy Member
Private Joker zei:
Hoeveel ging de "limited edition" dan? Spijtig dat ik er niets van wist om te pre-orderen...

We hebben jaren op dat spel gewacht, vaak uitgesteld, dus die pre-orders van ons zijn ook al jaren oud...en de pre-orders zijn ook al lang afgesloten. Blijkbaar is er nu die reprint maarja...
Die scene moet je echt volgen hé, zoals nog steeds ook de DC releases, redelijk hardcore al dat spul. :)

Wie checkt mijn naam even in het boekske? :)

Private Joker

Legacy Member
Dat vermoeden had ik wel. Care to share some of the hardcore links waar je 'the scene' volgt? Of is dat een soort van zwarte markt ondergronds enkel en alleen voor de elite retro verzamelaars? :p

Murugan

Legacy Member
Nice one Sike! Is dat het pakketje uit Nederland?
Een Neo Geo staat hoog op mijne wanted list maar ik wacht op een goeie prijs

sike2

Legacy Member
Murugan zei:
Nice one Sike! Is dat het pakketje uit Nederland?
Een Neo Geo staat hoog op mijne wanted list maar ik wacht op een goeie prijs

Yep inderdaad... Is vandaag netjes toegekomen... zeer goede verkoper dus :) ik had graag ook een gewone neogeo, maar die carts kosten gewoon veel te veel... :(

kunkknuckle

Legacy Member
van mijnen zolder mijn game boy advance gevonden met desbetreffende games

voor de game boy advance

golden sun (boxed)
castlevania (boxed)
warioland4 (boxed)

voor de gameboy color

the legend of zelda oracle of ages (boxed)
the legend of zelda oracle of seasons (boxed)

hardstyle lover

Legacy Member
Vandaag ontvangen via jefkes ebay sales paar weken terug
- The terminator
- Bonanza bros
- The lion king
- Rc grand prix

Vorige week ontvangen en gekocht
- Nintendo yoshi figure
- Nintendo Donkey kong figure
- Tekken fighting stick edition (niet retro)

Pics:

sdc10312t.jpg

sdc10314z.jpg

sdc10313n.jpg


EDIT:

Deze 2 ook meegebracht vandaag
- Deadly creatures (wii)
- Metal slug collection ( wii)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan