dafran
Legacy Member
Vandaag eindelijk na 2 jaar ofzo uitstel mijn Posterity Edition van Pier Solar voor de Sega Megadrive/MegaCD in de bus.
http://www.segacollection.be/foto/Pier%20Solar%20Front.JPG
http://www.segacollection.be/foto/Pier%20Solar%20Back.JPG
En verder nog Last Hope PB met soundtrack voor Dreamcast.
http://www.segacollection.be/foto/Last%20Hope%20PB.JPG
http://www.segacollection.be/foto/Pier%20Solar%20Front.JPG
http://www.segacollection.be/foto/Pier%20Solar%20Back.JPG
En verder nog Last Hope PB met soundtrack voor Dreamcast.
http://www.segacollection.be/foto/Last%20Hope%20PB.JPG
laatst mij nog even mee "geamuseerd"



