Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Hehe, iedereen welkom :)
I'll take pics, once they arrive...

Transportkosten kwamen op circa 175 USD, priority with tracking nr.
Zal een doos van circa 20 kilo zijn.

Heb al eens een groot pakket van die gast gekocht en had toen geen problemen. Heb toen 25 euro doane kosten moeten betalen voor circa 125 games. Maarja, daar kan ik nu niet vanuit gaan.

Soit fingers crossed, heb de laatste tijd wa pech met de retro stuff, dus ben wa sceptisch geworden :)

I'll keep you updated!

BiZi

Legacy Member
hardstyle lover zei:
boxed of card only

90 % cart only
10 % compleet

+ nog twee leuke extrakes ;)

Mijn eerste doel is om cart only te verzamelen. Is relatief goed bij te houden + kan je zalig stacken en neemt niet al te veel plaats in.

Complete games pak ik er bij, als ze echt dirt cheap zijn.

reactor

Legacy Member
:eek::eek:
Bam ,den BIZI heeft er weer ne keer ne lap op gegeven.

Wat betreft verzamelen ,denk ik er net zo over.
Ik verzamel carts ,boxed is meegenomen!:)

Moet wel zeggen dat mijn budget een stuk lager is dan de meesten hier!!:s
Voor de hobby dan toch.(mede dankzij mijne wederhelft :ironic:)

Dennoman

Legacy Member
Ik ben een student, budget zal niet veel lager worden dan het mijne me dunkt :p

Dustar

Legacy Member
Vandaag aangekomen:

5333052174_4a2f305e16.jpg


5332438551_04fd2640c1.jpg

Dustar

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Monkey Island :love:

Is Monkey Island madness, de twee eerste delen dus. Onlangs stonden de vernieuwde versies nog op Steam voor 3,75 euro samen ( soldenprijs ).

buzzywuzzy

Legacy Member
Zeer leuke aankoop, Dustar.
Hier is het jammer genoeg al enkele weken niets. Het is verdorie maar kalmpjes op 2dehands en Ebay...

Private Joker

Legacy Member
Staat nu nog een paar dagen/weken vol met ongewenste Kerst- en Nieuwjaarscadeau's ;)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
red Bulleke zei:
CarT... er zijn enkel carD games voor Master System en PC engine!
/mierenneuk-modus

Der zijn er zoveel die die fout maken hè, ik erger er mij stiekem ook altijd aan :$

kristofb

Legacy Member
Beweren jullie nu dat cardritche niet de juiste schrijfwijze is? :unsure:

reactor

Legacy Member
Pyrox zei:
budget heb je niet altijd nodig hoor, gewoon geduld ;)

Precies,dat is nu iets waar ik wel sterk in ben.
Heb al verschillende leuke dingen bemachtigd aan weinig geld door geduld......veel geduld!! :)

red Bulleke

Legacy Member
reactor zei:
Precies,dat is nu iets waar ik wel sterk in ben.
Heb al verschillende leuke dingen bemachtigd aan weinig geld door geduld......veel geduld!! :)

Idem hierzo... al moet het geluk ook wel wat meezitten soms :)

Gisteren opnieuw zo'n aankoop kunnen doen: lotje complete gameboy games in ziekelijk goeie staat en vooral: een fully boxed rode Manchester United classic Game Boy

Foto's komen er zo aan... :)

red Bulleke

Legacy Member
Here they are:

DSC00988.jpg


DSC00989.jpg


DSC00990.jpg


2e Game Boy box is een Jap, maar enkel verpakking zonder console. Moet toevallig wel lukken dat ik een jap console heb zonder box ;)

En alles samen voor €40. Man Utd console alleen is al het dubbele waard :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan