Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wandering

Legacy Member
Thx.. Heel wat games inderdaad maar zo een lot (zowel aantal als toch wel degelijke titels) ga je niet vaak meer tegenkomen denk ik. Tenzij van een collector natuurlijk en dan zal de prijs navenant zijn.

Spelen inderdaad! Kon ik maar tijd bijmaken ofzo. Eerste nog 2 mega papers maken :(

Private Joker

Legacy Member
Dus het komt niet van een verzamelaar en de prijs was niet navenant?

Kwamen ze alfabetisch ook?

K0RNMA5T3S

Legacy Member
nog maar eens een Gameboy Classic gekocht
(hij is in een veel betere staat dan m'n vorige)
er ook nog bij is
een carrycase in de vorm van de gameboy
een link cable
en enkele games:
Pokemon Blauw (in het frans)
Pokemon Rood (in het frans)
Pokemon Geel
Bugs Bunny
Taz Mania
Mr. Nutz
Tom & Jerry

Natuurlijk hebben de games weer de schade aan de labels (ik snap dus echt niet hoe dat komt, al mijn Gameboy games dat ik nieuw heb gekocht hebben dat allemaal niet

Normaal zullen de Pokémon games snel terug te koop staan (k'heb ze allemaal in het engels en in betere staat)

hoeveel heb ik betaald?
14€ met de verzending inbegrepen
(k'had enkel op de gameboy geboden, maar kreeg alles toegestuurd ;) )

Wandering

Legacy Member
Private Joker zei:
Dus het komt niet van een verzamelaar en de prijs was niet navenant?

Kwamen ze alfabetisch ook?


Nope, geen verzamelaar maar gewoon een persoon met veel spellen die er vanaf wilde :D.

Haha, nee dat is mijn werk. Alfabetiseren is half the fun :doc:

Private Joker

Legacy Member
Hehe, ik vind dat ook plezant :p
Binnenkort ook nog eens doen met m'n SMS games :applause:
(of indien je sarcastisch bezig was, dan ik ook ;) )

Duc1n0

Legacy Member
Wandering zei:
Nope, geen verzamelaar maar gewoon een persoon met veel spellen die er vanaf wilde :D.

Haha, nee dat is mijn werk. Alfabetiseren is half the fun :doc:

Komop, aan welke prijs heb je dit pakket gekocht?!

Wandering

Legacy Member
Private Joker zei:
Hehe, ik vind dat ook plezant :p
Binnenkort ook nog eens doen met m'n SMS games :applause:
(of indien je sarcastisch bezig was, dan ik ook ;) )


Ik vind het gewoon al plezant om er mee bezig te zijn, alles eens te bekijken enzo; dus ook het alfbetiseren. Ik vind het zelfs storend dat ik de laatste ps1 spellen niet op alfabet heb kunnen zetten omdat de kast vol zit, heb ze maar ergens bij moeten proppen :help:


Haha Ducino, dat is de hamvraag he.
Awel, ik ben benieuwd naar de waardeschatting van dit alles. Heb zelf wel wat geteld maar dat is natuurlijk niet hetzelfde. Dus bij deze: als er wat schattingen komen zal ik de prijs geven die ik betaald heb (tenzij ik teveel heb betaald natuurlijk ;)).

Private Joker

Legacy Member
Schrijf maar de titels op en zet het eens in prijsschatting ;)
Grapje, foto's zijn genoeg. Ik kijk er later vanavond eens naar.

Wandering

Legacy Member
Ik heb een lijstje hoor, als je dat makkelijker vind. Ze zijn allemaal compleet en krasvrij en dan zit er een ps2 slim bij (CIB) met 2 controllers waarvan 1 CIB.

ps2 games

Duc1n0

Legacy Member
Wandering zei:
Haha Ducino, dat is de hamvraag he.
Awel, ik ben benieuwd naar de waardeschatting van dit alles. Heb zelf wel wat geteld maar dat is natuurlijk niet hetzelfde. Dus bij deze: als er wat schattingen komen zal ik de prijs geven die ik betaald heb (tenzij ik teveel heb betaald natuurlijk ;)).

Ik gok op €300 cash in de pollen.

knight-k

Legacy Member
Zitten paar zeer mooie games tussen. (shadow hearts, makai kingdom,...)

Als het niet van een collector komt...hmm. 250 euro voor alles?

ironhorn

Legacy Member
600 euro?

vandaag ook nog eens een spel gekocht:
wacky races voor de ps2 @2euro

Pyrox

Legacy Member
gebaseerd op mijn lotaankopen uit het verleden, zou het mij zo'n 350 euro hebben gekost met de playstation bij. maar ik kan wel denken dat je hier een dikke zaak hebt gedaan. moet nu ook niet echt antwoorden het is een mooie aankoop. :)

Wandering

Legacy Member
Howhow zeg, jullie zijn wel héél optimistisch ;). Heb er 440 voor betaald. Komt dus neer op 2,37 euro per spelletje en een gratis console. Niet slecht vind ik zelf. Aangezien er ook andere bieders waren is de prijs natuurlijk ook al wat omhoog gegaan. Loten waarbij het nog goedkoper / spel wordt zijn al bij de uitzonderingen, denk ik. (ik kan ze alleszins op één hand tellen)
Ik vond het absoluut niet te veel als ik kijk naar de titels die er tussen zitten en de waarde ervan (daar doelde ik eigenlijk ook op met de schatting, niet de prijs die ik betaald had ;)).

Nu ben ik wel benieuwd waar jullie van die deals kunnen maken zeg.

Dennoman

Legacy Member
Al bij al zeer mooi, moest je de moeite doen om alles apart te gaan verkopen (no-no as collector!) zou ge dat er toch nog wel eens terug uithalen denk ik.

Then again, in de tijd dat ge daaraan zou besteden had ge voor uw €400 ook kunnen gaan werken :p

Private Joker

Legacy Member
Als ik de waarde als pakket zou schatten, dan zou ik 500-550 zeggen.
Alles apart verkopen, zou je wel eens 750-850 kunnen opbrengen. (geen rekening houdend met de games die je aan de straatstenen niet kwijt raakt)

Mooie prijsje voor de games in de staat die je zegt!

Wandering

Legacy Member
Normaal gezien als ik de dubbels verkoop zal ik er ruw geschat 325 terug uit halen. Niet in pakket natuurlijk en het moet niet allemaal op een maand buiten zijn.

Jullie hebben mijn euforie al een pak naar onder gehaald alleszins ;). Nee, ik ben tevreden. Er zitten heel wat spellen tussen die je niet rap tegenkomt bij de 'gewone' verkoper. Tegenwoordig vind ik dat er voor ps2 echt weinig interessant aanbod is.

evo alexan

Legacy Member
Er zijn inderdaad mooie titels tussen dit is ne batje !!!!!, met mijn 10 ps2 games ben ik er nog lang niet hehe. You got lucky girl !!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan