Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bamboebahr

Legacy Member
Djack zei:
Final Fantasy I & II Premium Package - Japanese

Speciale collectors edition met FF I en II voor Playstation.
Zitten ook nog figurines bij.
Kzal wel es pic PM'en van de inhoud.

owkay,cool ^^
wat kostte dat ding?

Private Joker

Legacy Member
6p2eM.jpg


Hehe :D


Rest van de aangekochte items vandaag in de post:

- Out Run 3D
- After Burner
- Olympic Gold (duitse variant)

Te bezichtigen in link in sig.

Den_Hidde

Legacy Member
HA dat moet just lukke, een week of 2 geleden heb ik After Burner ook besteld. Wel de nes versie ;). Het is een "illegale"port door Tengen. Waarschijnlijk zal er niet veel verschil op zitten.
home.php

XgazzoX

Legacy Member
Private Joker zei:
Nice :p

Hoe noemen de kringloopwinkels ginder?


Stockholms Stadsmission (heeft er verschillende)
Myrorna ook, en dan zijn er nog een heel deel prive winkeltjes

JimmyPatterson

Legacy Member
Ziet munne Eternal Darkness en MOH daar is blinken:D veel plezier ermee^^

Bamboebahr

Legacy Member
haha,will do eens ik weer tijd genoeg heb om iets anders te doen dan schooltaken en 9lives trollen ;)

junglist_clint

Legacy Member
vandaag aangekomen.

NES: Donkey kong classics compleet
Super mario world walkie talkie ('93) Nieuw in verpakking :)

Pyrox

Legacy Member
na meer dan een maand niks te hebben gekocht, had er ook geen tijd voor.

time splitters future perfect & devil may cry beiden ps2.

op aanraden van vrienden, ben benieuwd :)

red Bulleke

Legacy Member
Pyrox zei:
na meer dan een maand niks te hebben gekocht, had er ook geen tijd voor.

time splitters future perfect & devil may cry beiden ps2.

op aanraden van vrienden, ben benieuwd :)

Zijn beiden dik de moeite imho :)

Bamboebahr

Legacy Member
één van onze huis motto's hier is: als het gemaakt is door capcom,kan het al niet slecht zijn :p

En time splitters is ook zalig ^^

Dennoman

Legacy Member
Net een DC met 4 controllers, 4 VMU's en nog wat games gekocht (+ emu bootdiscs met in totaal ongeveer 1500 games :love:), €40 incl. verzending vanuit de UK.

Private Joker

Legacy Member
Koopje zou ik zeggen! :bow:

OT: Net Mickey Mania in gekregen van Vidiot. Straks eens uitproberen!

Dennoman

Legacy Member
Ik ga trouwens vandaag werk maken van uw overschrijving PJ, heb weer een week in Leuven gezeten zonder mijn gerief voor homebanking ;)

Dustar

Legacy Member
Broken Sword heb ik een tijdje terug nog uitgespeeld, heb ze daarna allemaal achter elkaar gespeeld, maar bij BS4 ben ik wat stilgevallen. De laatste twee delen zijn trouwens meer 3D en voor een adventure hoeft dat voor mij niet zo.
Op het Net kan je ook gratis BS 2.5 afhalen, een vervolg op BS2, door fans gemaakt.
Bij jou zal dat uitspelen wel moeilijker zijn; is blijkbaar een Spaanse versie of zoiets. :-)

Bamboebahr

Legacy Member
Geen foto van genomen, maar:

op een rommelmarkt gevonden voor PSX:
-Spyro 2 (compleet)
- Resident Evil 2 (platinum en geen boekje)
alle2 voor 2€ :p

Bij game mania:
-Final Fantasy (PSP)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan