Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Nee bij een edit word het topic inderdaad niet terug naar boven gekicked :)
Ze zien wel in je post staan 'Last edited by... '

Anyways, back to the laatste aankopen! :D

Ingis

Legacy Member
Private Joker zei:
Edit Post- Type new text - Ctrl A - Cut - Delete Post - New Post - Paste - Post

over omslachtig gesproken :p
-----------
nog 3 nachtjes slapen :D :applause:

Private Joker

Legacy Member
Nog drie nachtjes slapen en ik heb mijn jobinterview in Zweden :)

Ik ben er 99% zeker van dat Ingis dat bedoelt ;)

:offtopic:

Ingis

Legacy Member
Private Joker zei:
Nog drie nachtjes slapen en ik heb mijn jobinterview in Zweden :)

Ik ben er 99% zeker van dat Ingis dat bedoelt ;)

:offtopic:

nee, maar good for you ;) :p
drie nachtjes slapen en mijn schoonouders komen zot ^^

- ikaryas

Ingis

Legacy Member
tis grotendeels vandaag al ..
kleine teaserpic

2z3tfuq.jpg


tis wel niet echt retro/game gerelateerd ... maar tis wel voor de collectie.

sluysen

Legacy Member
sluysen zei:
hier vragen ze er 2€ per stuk voor :doh:

misschien ga ik er toch wel eens achter, they're kinda cool :D

vriendin is er voor mij blijkbaar achter geweest :D:D allemaal samen ook trouwens

Ingis

Legacy Member
hehehe ... enige die ik mis is super mario world 2: Yoshi island. Bestaat die niet of ontbreek ik deze? Ik heb er 10. Toppie van je vriendin :)

en onze aankopen : (ik weet geen retro, maar ben er toch verdomd trots op :p)

3 exclusive Marvel ladies
r049xc.jpg


5kncqd.jpg


2jaewk6.jpg


dyn9ky.jpg


2mwdu84.jpg


29238zn.jpg


2hdthz4.jpg


2l8g86w.jpg
Meer foto's en reviews volgen !!!!
Alles is in goede staat toegekomen, was ik ook al super blij mee d:)b
Verdomde mooie beelden.

sluysen

Legacy Member
Ja ik heb er ook 10, vind ze best wel cool :D en mogelijkheid om te plakken/hangen/zetten/...

Bamboebahr

Legacy Member
ik ken hier een zeker Veruca die hier ferm jaloers op zal worden moest hij hier ooit eens passeren :p

hehehe ... enige die ik mis is super mario world 2: Yoshi island. Bestaat die niet of ontbreek ik deze?

die staat er voor een of andere reden idd niet bij (ik heb die reclame kubus waar ze allemaal opstaan en daar staat hij er ook niet bij :p)

Dennoman

Legacy Member
Telt imo niet als een Mario game. 't Is een schande hoe die echt constant zit te huilen daarin, befouling to his legacy :p

rolforf

Legacy Member
Ben vandaag naar Nederland gereden om 68 NES games te kopen van een collega-verzamelaar. 11 PAL-B's en 57 USA-exclusives.

Pal B spellen:

action in New York
arch rivals
captain planet and the planeteers
excitebike
hudson hawk
roundball
smash tv
swamp thing
tecmo cup football game
track and field in barcelona
trog

USA Spellen:

10-yard fight
athena
back to the future 2 &3
bad news baseball
baseball simulator 1.000
baseball stars
based loaded 1
based loaded 2
based loaded 3
built to win
breakthru
black bass
bill & ted's excellent video game adventure
bill elliots nascar
beetlejuice
cabal
casino kid
castle of dragon
cobra command
code name viper
conflict
deadly towers
destiny of an emperor
dick tracy
disney's little mermaid
dragon warrior
golgo 13
hydlyde
infiltrator
jaws
john elway's quarterback
kickmaster
klashball
laser invasion
legacy of the wizard
magmax
mad max
major league baseball
magic johnson's fast break
mechanized attack
platoon
roger clemen's mvp baseball
sesame street 123
spy hunter
street fighter 2010
super mario bros/world class track meet/duck hunt
the three stooges
thunderbirds
untouchables the
wall street kid
wheel of fortune
where in time is carmen Sandiego?
where's Waldo?
winter games
who framed roger rabbit
wolverine
zanac

Kost 200€, dus nog geen 3€ per spel.

Ik ben echt super content, mn beste aankoop ooit.

EN het past allemaal perfect in mn kast.

Hierbij nog een pic van mn collectie:

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Private Joker

Legacy Member
Damn triple nice!

- Mooie aankoop
- NES games stapelen echt goed
- Kastje leent er precies perfect toe. Zelf gemaakt?

rolforf

Legacy Member
Mercikes.

Ja, zelf op maat gemaakt met overschotje parket. Maar ja, nu zit mn kast vol he.
Enige mogelijke oplossing: kast bijmaken en verder verzamelen!!!! Ik zit nu +- halfweg van ALLE NES licenced te bezitten, dus als ik juist dezelfde maak komt het perfect uit.

KillingRaptor

Legacy Member
't Is al een aantal maanden geleden dat ik hier nog geweest ben, maar heb maar besloten om gewoon terug te keren. En bij deze ook enkele van de recentere retro aankopen.

m8jlfq.jpg


98y3ab.jpg


1zr2vtk.jpg


208z8zc.jpg


Zitten wel twee PSP games tussen die foto's, maar ga echt niet opnieuw foto's nemen daarvoor hoor.

Thorstein

Legacy Member
-MB Donkey kong Bordspel (1983)(in goede en complete staat ) 3,5€ in kringwinkel :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan