Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bamboebahr

Legacy Member
lol,dat tafeltje herken ik nog. Khad zo een geprobeerd op Play Belgium, waar heb je die vandaan? :)

Dennoman

Legacy Member
Shiot, ik riek nen opkoper.

Verder wel imo véél te groot voor een tabletop. Zoiets moet vierkant en elegant zijn.

junglist_clint

Legacy Member
nice aankopen. Vectrex! Welke Tabletop is dat? Een originele? En die Blauwe arcade kast? Is dat een Donkey of een mario? Origineel ;) Zeer mooi in ieder geval al.

*edit. Nu weet ik wie je bent het is een mario arcade kast/ home made. Heb je daar al eens voor gecontacteerd :)

Private Joker

Legacy Member
Et voila, een kleine foto reportage van mijn laatste aankoop.

Als je kijkt hoeveel deze koffer ging op 2dehands zonder enige inhoud, dan heb ik hier een super koopje gedaan.

TdUQy.jpg


JBygn.jpg


rcF69.jpg


Q0zha.jpg


Ook een blog entry voor geschreven: Third time is a charm - Private Joker's Master System Collection

Private Joker

Legacy Member
Thanks!

Voor zover ik weet zijn er geen andere Master System koffers meer, maar Sega in het algemeen uiteraard wel nog zoals voor de Mega Drive. Harley190 heeft er zo eentje.

Wat ik eerst dacht was dat er ook een SMS II koffer bestond, maar vind er niets over. Misschien waren de verhuur cijfers te laag en hebben ze het voor de SMS II niet gedaan.

Dennoman

Legacy Member
Yeah, proberen zoveel mogelijk van de totaalprijs te kloppen é ;)

En nee, 't is een modded Crystal. Niet voor 't spelen van backups, maar wel MAME en andere emu's.

Ringo

Legacy Member
Dennoman zei:
Yeah, proberen zoveel mogelijk van de totaalprijs te kloppen é ;)

En nee, 't is een modded Crystal. Niet voor 't spelen van backups, maar wel MAME en andere emu's.

Ik wil dat ook :sad:

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Thanks!

Voor zover ik weet zijn er geen andere Master System koffers meer, maar Sega in het algemeen uiteraard wel nog zoals voor de Mega Drive. Harley190 heeft er zo eentje.

Wat ik eerst dacht was dat er ook een SMS II koffer bestond, maar vind er niets over. Misschien waren de verhuur cijfers te laag en hebben ze het voor de SMS II niet gedaan.

that's my era :p

mijn reden hiervoor is :
iedere videotheek was al voorzien in MS1 console's . net zoals PSone niet te huur was aangeboden in videotheken. PS2slim...

ik zie die bak met steekkaarten nog voor mij :drool: ( alle games zaten nog in hun originele doos , maar werden te huur uitgestald dmv steekkaarten . de games zelf lagen in hun stockplaats ).

btw , mooie collectie al ;)

Private Joker

Legacy Member
Claudio VO zei:
that's my era :p

mijn reden hiervoor is :
iedere videotheek was al voorzien in MS1 console's . net zoals PSone niet te huur was aangeboden in videotheken. PS2slim...

ik zie die bak met steekkaarten nog voor mij :drool: ( alle games zaten nog in hun originele doos , maar werden te huur uitgestald dmv steekkaarten . de games zelf lagen in hun stockplaats ).

btw , mooie collectie al ;)

Had ik wel eens willen zien :(
Enige keer dat ik in een game verhuur ben binnen geweest was met een buurjongen die een PSX mocht gaan huren met Gran Turismo 2 erbij...

Dennoman

Legacy Member
reactor zei:
Aha mooi
En ist zelf gelukt?
Of heb je het laten doen?
Ik zag 'm te koop op een forum.

Hij is nu ook bereid om enkel de console (en emu's/ROMs) te sturen. £40 incl. verzending = nooot baaaad :)

Sorry Jimmy, maar ik kan u wel met die gast in contract brengen anders? Verzending vanuit UK is ongeveer even duur als verzending binnenland hier.

JimmyPatterson

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik zag 'm te koop op een forum.

Hij is nu ook bereid om enkel de console (en emu's/ROMs) te sturen. £40 incl. verzending = nooot baaaad :)

Sorry Jimmy, maar ik kan u wel met die gast in contract brengen anders? Verzending vanuit UK is ongeveer even duur als verzending binnenland hier.

Never mind dan dude:p U vertrouw ik nog wel maar dan een UK verkoper toch net iets minder. Toch merci voor het aanbod!

edit: dit niks voor u denno?=>http://cgi.benl.ebay.be/X-BOX-Stree...5?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item256253d38d

KillingRaptor

Legacy Member
Claudio VO zei:
that's my era :p

mijn reden hiervoor is :
iedere videotheek was al voorzien in MS1 console's . net zoals PSone niet te huur was aangeboden in videotheken. PS2slim...

ik zie die bak met steekkaarten nog voor mij :drool: ( alle games zaten nog in hun originele doos , maar werden te huur uitgestald dmv steekkaarten . de games zelf lagen in hun stockplaats ).

btw , mooie collectie al ;)

Hoe zagen die steekkaarten er dan uit? Hier bij ons stonden Master System games te huur via hele dunne plastic cases met kopietjes van de covers in. De games zelf lagen in de stock van de videotheek maar ik kan me nu echt voor geen meter meer herinneren of je er ook de doos bijkreeg of niet. De handleiding eigenlijk wel altijd, ook kopietjes. :p
Maar ze hadden wel de originele dozen enzo, aangezien ik een paar jaar terug enkele SMS games daar heb gekocht.

Claudio VO

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Hoe zagen die steekkaarten er dan uit? Hier bij ons stonden Master System games te huur via hele dunne plastic cases met kopietjes van de covers in. De games zelf lagen in de stock van de videotheek maar ik kan me nu echt voor geen meter meer herinneren of je er ook de doos bijkreeg of niet. De handleiding eigenlijk wel altijd, ook kopietjes. :p
Maar ze hadden wel de originele dozen enzo, aangezien ik een paar jaar terug enkele SMS games daar heb gekocht.

cover was gewoon gelamineerd , en in een soort bak ( ringmapsgewijs ) te huur aangeboden. dat was 100fr. voor 3 dagen als ik me nog herrinner.

vorig jaar had ik zelfs van deze videotheek een game gekocht in een kringloopwinkel ( R-type).
ik kreeg direct een flashback :)


deze heb ik deze voormiddag gekocht op de rommelmarkt in Oudenaarde ( wandelafstand voor mij :D )

> YouTube - Strike Force Hydra (PS1,2002)

leuke arcade geluidjes :love:

Private Joker

Legacy Member
Claudio VO zei:
deze heb ik deze voormiddag gekocht op de rommelmarkt in Oudenaarde ( wandelafstand voor mij :D )

> YouTube - Strike Force Hydra (PS1,2002)

leuke arcade geluidjes :love:

Verder nog de moeite?
Was nog op zoek naar een rommelmarkt gisteren om eens te gaan kijken, maar met m'n voorruit zie ik het niet zitten zo ver te rijden. Het was ofwel Oudenaarde ofwel Mortsel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan