Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer mooi in ieder geval al.
Dennoman zei:Een Xbox met euh... extra speelgoedjes erop![]()
Dennoman zei:Een Xbox met euh... extra speelgoedjes erop![]()

Dennoman zei:Yeah, proberen zoveel mogelijk van de totaalprijs te kloppen é
En nee, 't is een modded Crystal. Niet voor 't spelen van backups, maar wel MAME en andere emu's.
ad:Private Joker zei:Thanks!
Voor zover ik weet zijn er geen andere Master System koffers meer, maar Sega in het algemeen uiteraard wel nog zoals voor de Mega Drive. Harley190 heeft er zo eentje.
Wat ik eerst dacht was dat er ook een SMS II koffer bestond, maar vind er niets over. Misschien waren de verhuur cijfers te laag en hebben ze het voor de SMS II niet gedaan.

( alle games zaten nog in hun originele doos , maar werden te huur uitgestald dmv steekkaarten . de games zelf lagen in hun stockplaats ).
Dennoman zei:Een Xbox met euh... extra speelgoedjes erop![]()
Claudio VO zei:that's my era
mijn reden hiervoor is :
iedere videotheek was al voorzien in MS1 console's . net zoals PSone niet te huur was aangeboden in videotheken. PS2slim...
ik zie die bak met steekkaarten nog voor mij( alle games zaten nog in hun originele doos , maar werden te huur uitgestald dmv steekkaarten . de games zelf lagen in hun stockplaats ).
btw , mooie collectie al![]()

Ik zag 'm te koop op een forum.reactor zei:Aha mooi
En ist zelf gelukt?
Of heb je het laten doen?

Dennoman zei:Ik zag 'm te koop op een forum.
Hij is nu ook bereid om enkel de console (en emu's/ROMs) te sturen. £40 incl. verzending = nooot baaaad
Sorry Jimmy, maar ik kan u wel met die gast in contract brengen anders? Verzending vanuit UK is ongeveer even duur als verzending binnenland hier.
U vertrouw ik nog wel maar dan een UK verkoper toch net iets minder. Toch merci voor het aanbod!Claudio VO zei:that's my era
mijn reden hiervoor is :
iedere videotheek was al voorzien in MS1 console's . net zoals PSone niet te huur was aangeboden in videotheken. PS2slim...
ik zie die bak met steekkaarten nog voor mij( alle games zaten nog in hun originele doos , maar werden te huur uitgestald dmv steekkaarten . de games zelf lagen in hun stockplaats ).
btw , mooie collectie al![]()

KillingRaptor zei:Hoe zagen die steekkaarten er dan uit? Hier bij ons stonden Master System games te huur via hele dunne plastic cases met kopietjes van de covers in. De games zelf lagen in de stock van de videotheek maar ik kan me nu echt voor geen meter meer herinneren of je er ook de doos bijkreeg of niet. De handleiding eigenlijk wel altijd, ook kopietjes.
Maar ze hadden wel de originele dozen enzo, aangezien ik een paar jaar terug enkele SMS games daar heb gekocht.

)
Claudio VO zei:deze heb ik deze voormiddag gekocht op de rommelmarkt in Oudenaarde ( wandelafstand voor mij)
> YouTube - Strike Force Hydra (PS1,2002)
leuke arcade geluidjes![]()