Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pyrox

Legacy Member
Ingis zei:
dat is niet waar... bijna alles is vertaald/gedubbed naar het frans en/of duits :)
je vind praktisch niets dat niet volledig frans of duits is daar :)
ze doen het nog altijd...


heb hier zo nog duke nukem land of the babes in het frans liggen, you don't want that. :cry:

Ingis

Legacy Member
"C'est l'heure de botter des derrières et de mâcher du chewing-gum ! Et je suis tout hors de gomme."

:D:D

HARLEY190

Legacy Member
juist weest gaan halen
gba donkey kong country 3 en gratis de doos en handleiding erbij gekregen van donkey kong game&watch.

JimmyPatterson

Legacy Member
Yes:D
En aan de gemiddelde verkoopprijs op eBay te zien heb ik niet echt een slechte koop gedaan.

rembo1

Legacy Member
heb zondag op een garageverkoop een vectrex opgepikt mijn vorige van mijn nonkel was stuk en dus kwam dat net goed aan ik was er eigenlijk wel niet achter aan het zoeken maar plots voor mij een vectrex ik mocht hem direct proberen en er waren zelfs 2 controllers bij en 13 games ( boxed ) maar spijtig gnoeg was de vectrex niet meer in zijn orginele doos de prijs was 20 euro ik weet niet echt of dat veel is ? heeft iemand ooit een boxed vectrex gekocht en waar ?

Bamboebahr

Legacy Member
lol, iemand wou mij ooit eens een vectrex aansmeren voor 90€, en er zat niets bij, zelfs geen doos :p

sike2

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Yes:D
En aan de gemiddelde verkoopprijs op eBay te zien heb ik niet echt een slechte koop gedaan.

inderdaad ;) zoek de game ook al een tijdje aan normale prijs lol :p
is the game any good?

KillingRaptor

Legacy Member
M'n broer heeft die Operation Genesis op PC, ik heb eens paar keer meegekeken met het spel en ik moet zeggen dat het er best wel cool uitzag.

red Bulleke

Legacy Member
rembo1 zei:
heb zondag op een garageverkoop een vectrex opgepikt mijn vorige van mijn nonkel was stuk en dus kwam dat net goed aan ik was er eigenlijk wel niet achter aan het zoeken maar plots voor mij een vectrex ik mocht hem direct proberen en er waren zelfs 2 controllers bij en 13 games ( boxed ) maar spijtig gnoeg was de vectrex niet meer in zijn orginele doos de prijs was 20 euro ik weet niet echt of dat veel is ? heeft iemand ooit een boxed vectrex gekocht en waar ?

€20 voor een vectrex is echt peanuts! Golden deal I tells ya :)
Heb nog maar één keer een boxed vectrex op een rommelmarkt gezien, prijs was toen €75... Vorig jaar op R3play ook eentje gezien unboxed met een drietal games en stond toen toch ook +60 pond als 'k mij goed herinner.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan