Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

buzzywuzzy

Legacy Member
Eindelijk nog eens een rommelmarktje gedaan. De moed zakte me behoorlijk in de schoenen na het zien van 3-4 tal opkopers die je ook op andere rommelmarkten tegenkomt. Toch nog leuke dingen gevonden. Complete SEGA games aan 3€ stuk. Earthworm Jim kostte wat meer. Breath of Fire 4 voor 5€.

Zeer content van!

2011-04-25105152.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Mooie aankopen! Het wordt tijd dat hier ook nog eens rommelmarkten in de buurt zijn, had zin om er eentje te doen vandaag maar ze zijn me allemaal te ver weg...

Wandering

Legacy Member
Noord Limburg ook niets hoor. In Zuid en Oost Limburg zijn er vaker rommelmarkten heb ik de indruk. Net naar eentje in Bree maar dat was vooral boeken en échte rommel. Er lag niets van games als juist een psp met spellen.

Bamboebahr

Legacy Member
Woonde ik maar in Gent,daar is er bijna het ganse jaar door ieder weekend wel één :p

Thorstein

Legacy Member
Rommelmarktje begijnhof diest:

Mega CD: Hook (compleet) (grote cd case zeer goede staat) 5€

Ps2: Goldeneye Rogue Agent (compleet) 5€

KillingRaptor

Legacy Member
Broer heeft eens de kuis gehouden in z'n games, my part of the loot... :p

1jlwz5.jpg

Wandering

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Broer heeft eens de kuis gehouden in z'n games, my part of the loot... :p

1jlwz5.jpg

Waar vind je zo 'n broers?
Gekregen of was de bloedband niet voldoende? ;)

KillingRaptor

Legacy Member
Gekocht voor een broederprijsje zeg maar. :p
Heb hem €50 betaald voor alles. :)

vidiot

Legacy Member
Ik heb weer alleen wat vinyls gekocht, waaronder deze:

Kult! De loop-out op het einde is een spooky drone...:)

5511232847_cf823c7e7d.jpg



Dit waren de fuifjaren, België op z'n best, sweet memories!

R-16790-001.jpg

[youtube]zIXqmt0zw3Y[/youtube]

R-50965-1250079326.jpeg

[youtube]18i-kg2klsI[/youtube]

Private Joker

Legacy Member
Vind je het ook goede muziek?

Men verzamelt ook games die niet te spelen zijn dus met vinyl zal dat niet anders zijn zeker?
Ik vind er alleszins niets aan aan deze :$

vidiot

Legacy Member
Tja dat zijn vooral puberherinneringen, James Brown was ook een cultnummer in de Amiga-500 scene bv, stond op vele demo's ed. Het ene is late newbeat, het andere vroege techno in de trant van Das Boot, T99 etc. Ik geniet daarvan ja, hoewel ik eind '80 begin '90 een punker was (maar die staan dan ook gekend open te staan voor...alles :)).

Deze bom valt meestal wel bij iedereen in de smaak: http://www.youtube.com/watch?v=WpV-ItIqRTs

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Pokémon Silver compleet
Pokémon Yellow compleet
NES Classics: Mario compleet
X-MEn 2: not so complete
GBA SP: Silver (unboxed)

ben zo'n 33 euro kwijt denk ik

JimmyPatterson

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Pokémon Silver compleet
Pokémon Yellow compleet
NES Classics: Mario compleet
X-MEn 2: compleet
GBA SP: Silver (unboxed)

ben zo'n 33 euro kwijt denk ik


X-men is niet compleet. Ik zeg het maar :unsure:

Pyrox

Legacy Member
digimon world ps1 , trying to understand what all the fuzz is about...

probably a re-sell.

KillingRaptor

Legacy Member
vidiot zei:
Ik heb weer alleen wat vinyls gekocht, waaronder deze:

Gotta love vinyl. ^^
Heb hier ook een volle bak vinyl staan. Van die Exorcist theme heb ik de originele versie staan (denk ik toch), Tubular Bells van Mike Oldfield.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan