buzzywuzzy
Legacy Member
Eindelijk nog eens een rommelmarktje gedaan. De moed zakte me behoorlijk in de schoenen na het zien van 3-4 tal opkopers die je ook op andere rommelmarkten tegenkomt. Toch nog leuke dingen gevonden. Complete SEGA games aan 3€ stuk. Earthworm Jim kostte wat meer. Breath of Fire 4 voor 5€.
Zeer content van!
Zeer content van!





