Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
ja idd 4200. De andere is meer zeldzaam en wss niet in belgie of omstreken te vinden heeft maar 519 stuks.

sleutels van kopkast zitten erbij (omdat ik geen origi coindoor heb deze niet)
Handleiding ga ik van ebay laten overkomen.
Papieren (bedoel je flyer/spare parts catalogue?) want voor de rest heb ik niet geweten dat er nog papieren bestaan van deze flipper.

junglist_clint

Legacy Member
done! nu nog fotos morgen ofzo :D

Muha ben er echt content van. Maar ik zen weg nu --> schoonbroer voor een matchke flipper en een foto sessie :D

Private Joker

Legacy Member
Geen idee hoor, leek me logisch dat daar een soort van authenticiteit papier bij zou zitten of eigenaarsdocument of iets dergelijks.

kristofb

Legacy Member
kristofb zei:
Heb daarnet mijn allereerste SNES gekocht. Unboxed, maar wel zeer propere staat met 2 controllers 2 games. Starwing en Fatal Fury, beiden compleet een zeer propere staat.

Dit was in totaal €20. Is dat een correcte prijs? Ben totaal niet thuis in Nintendo prijzen.

Verder nog Crackdown en Street Fighter II Special Championship edition voor SMD voor €7 totaal, beiden ook compleet in propere staat.

Om nog maar eens even aan te tonen dat ik echt niks van Nintendo ken.. had ik volgend vraagje. Ik wou net die Fatal Fury spelen, maar die past blijkbaar niet in die console. De cartridge ziet er ook anders uit als die van die Starwing. Zit er een verschil op Pal en NTSC ofzo? Die FF is meer rechthoekig, en die SW is meer afgerond.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
kristofb zei:
Om nog maar eens even aan te tonen dat ik echt niks van Nintendo ken.. had ik volgend vraagje. Ik wou net die Fatal Fury spelen, maar die past blijkbaar niet in die console. De cartridge ziet er ook anders uit als die van die Starwing. Zit er een verschil op Pal en NTSC ofzo? Die FF is meer rechthoekig, en die SW is meer afgerond.

NTSC ;)

Exasephiroth

Legacy Member
kristofb zei:
Om nog maar eens even aan te tonen dat ik echt niks van Nintendo ken.. had ik volgend vraagje. Ik wou net die Fatal Fury spelen, maar die past blijkbaar niet in die console. De cartridge ziet er ook anders uit als die van die Starwing. Zit er een verschil op Pal en NTSC ofzo? Die FF is meer rechthoekig, en die SW is meer afgerond.

Rechthoekig is NTSC & afgerond PAL. NTSC kun je alleen spelen met een converter of een mod. Is een deftige deal.

kristofb

Legacy Member
Thanks Sheldon Cooper en Exasephiroth! Jullie werken sneller en efficiënter dan een Google Search :)

Wel spijtig, moet ik eerst nog op zoek naar een converter voor die game... Achja, weeral wat extra om op de rommelmarktjes in't oog te houden :)

Private Joker

Legacy Member
Er bestaan daar verschillende versies ook in... Eén van die converters is de enige waarop de Mario RPG mee werkt op een PAL console.
Voor andere spellen weet ik niet onmiddellijk of er een beperking op zit.

Er zijn Jap NTSC - PAL, JAP/US NTSC - PAL en US NTSC - PAL converters dus kijk uit ;)

Exasephiroth

Legacy Member
Private Joker zei:
Er bestaan daar verschillende versies ook in... Eén van die converters is de enige waarop de Mario RPG mee werkt op een PAL console.
Voor andere spellen weet ik niet onmiddellijk of er een beperking op zit.

Er zijn Jap NTSC - PAL, JAP/US NTSC - PAL en US NTSC - PAL converters dus kijk uit ;)

Kun je dan eens zeggen welke converter dat is want als ik me niet vergis zijn er een aantal spellen (waaronder Super Mario RPG, chrono trigger & final fight (?)) die nooit werken; zelf met een converter?

Ingis

Legacy Member
de fire FX

SNES%20Super%20FX%201.jpg
kan dit. Heeft de extra plaatsen voor de pinnen die de fx chip gebruikt. Er bestaat identiek he zelfde model ook maar zonder die extra connectorstukjes. Kan daar mario rpg met spelen (al gedaan).

Private Joker

Legacy Member
Die heb ik onlangs hier nog verkocht ook.
Ik heb al de Fire FX gehad en de Super Converter die er van ver identiek uit zien, maar inderdaad zo'n extra blokje apart hebben.
Dan heb ik ook nog een andere converter gehad, maar de naam ontglipt mij even.

*googled*

SNES Universal Adapter Expert Version :p

http://img38.imageshack.us/i/adapter.jpg/

Exasephiroth

Legacy Member
Ingis zei:
de fire FX

SNES%20Super%20FX%201.jpg
kan dit. Heeft de extra plaatsen voor de pinnen die de fx chip gebruikt. Er bestaat identiek he zelfde model ook maar zonder die extra connectorstukjes. Kan daar mario rpg met spelen (al gedaan).

Ahn safe; die heb ik :cool:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Net mijn zolder opgegaan en toch een hele sportzak aan retro-loot :cool:
Bovenop alles dat ik hier in mijn kamer gehouden heb.

Sommige dingen echt wel in erbarmelijke staat :sad:
Zal seffes eens fotoke nemen en posten, moest er iemand iets van willen eventueel

pic1
pic2
foto3

Private Joker

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Net mijn zolder opgegaan en toch een hele sportzak aan retro-loot :cool:
Bovenop alles dat ik hier in mijn kamer gehouden heb.

Sommige dingen echt wel in erbarmelijke staat :sad:
Zal seffes eens fotoke nemen en posten, moest er iemand iets van willen eventueel

Dienen macbook ook gevonden op zolder? ;)
Als ge die moest weg doen ook ;)

sluysen

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Net mijn zolder opgegaan en toch een hele sportzak aan retro-loot :cool:
Bovenop alles dat ik hier in mijn kamer gehouden heb.

Sommige dingen echt wel in erbarmelijke staat :sad:
Zal seffes eens fotoke nemen en posten, moest er iemand iets van willen eventueel

pic1
pic2
foto3

moeilijk om die snes games te zien zo, geen lijstje? :D

wat is die witte doos naast je macbook trouwens? ergens een carry case fzo voor?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
sluysen zei:
moeilijk om die snes games te zien zo, geen lijstje? :D

wat is die witte doos naast je macbook trouwens? ergens een carry case fzo voor?

ze mogen niet allemaal weg hoor :D
Daarvan mag weg:

Mortal Kombat
Tintin au Tibet
Lion King
Alladdin
Jungle Book
Shaq Fu
Super Tennis
NBA JAM LE Edition
Spirou

Dennoman ging deze nemen:
MK, Primal Rage, Justice League, Mario Paint en KI :)

en ja die doos is zo'n opberg doos voor Gameboy en zijn stuff :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan