Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BrNlicious

Legacy Member
Waarom moet de jungler altijd de lane winnen? Als top lane losed tegen morde is het omdat hij suckt en niet zoals zovelen zeggen "jungler never ganks". Gwn fighten vnaf lvl1 uit de minions en hij is dood.

Negative

Legacy Member
brainrain zei:
Waarom moet de jungler altijd de lane winnen? Als top lane losed tegen morde is het omdat hij suckt en niet zoals zovelen zeggen "jungler never ganks". Gwn fighten vnaf lvl1 uit de minions en hij is dood.

Als uw laner problemen heeft tege ne morde , moet ge die wel zo veel mogelijk ganken als jungler. Anders wordt het alleen maar erger.

Kennethdw

Legacy Member
o0O0o zei:
lol kzeg toch ni dak goe ben ?

Gij zijt hier de pro dus wil u wel eens zien afgaan

Heb 1050 rating dus niets te verliezen ;)


Wat wilde doen dan, custom game 1vs1?

Kzal et met plezier doen ook al hebk da nog nooit gdn^^

Al vraag ik me wel af wa voor nut da heeft sinds het een teamgame is :)

En is uw acc soms Lolsmurflol ? Want das de enige die me heeft toegevoegd en das een lvl 13 o.O

Jaegger159753

Legacy Member
brainrain zei:
Waarom moet de jungler altijd de lane winnen? Als top lane losed tegen morde is het omdat hij suckt en niet zoals zovelen zeggen "jungler never ganks". Gwn fighten vnaf lvl1 uit de minions en hij is dood.
Tis nu wel zo dat Morde 1on1 sterker is dan de meeste heroes. Ge kunt nen morde en ook ne cho gath vrij moeilijk denyen van farm, dus hij heeft wel een punt dat er vooral druk op moet komen vd jungler.

nokeyboard

Legacy Member
Nieuw scoreboard looks good

talon ziet er grafisch wel nice uit, maar overal lijkt het ma een mindere champion alsk me op hotshotgg stream baseer

pinoken

Legacy Member
nokeyboard zei:
Nieuw scoreboard looks good

talon ziet er grafisch wel nice uit, maar overal lijkt het ma een mindere champion alsk me op hotshotgg stream baseer

Linkje? :)

Kennethdw

Legacy Member
Da nieuwe scoreboard is irrietant, ik mute heel de tijd mensen zonder datk het doorheb. En tis veel te groot en onoverzichtelijk owk.

nokeyboard

Legacy Member
530 MB, 50KP/S HELLL YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LIKE A BAWSSS

chance da ik toch moe leren en gwn al patch voor binnenkort:p

nu ist 3 weken geen lol meer^^

pinoken

Legacy Member
Bloody hatelijk dat ge uw eigen health nu niet meer vanboven kunt monitoren of er niemeer op kunt klikken om uzelf te target wat soms wel nodig was als iedereen over mekaar liep.

nokeyboard

Legacy Member
KiPpIe zei:
Waarom zou ge uzelf willen targetten?

cuz using hotkeys like ALT+spellkey is hard and takes less time which is 2 pro :p

Tis wel jammer dat die bar weg is en ge geen gedetailleerde info van hp ziet van uw champ

pinoken

Legacy Member
nokeyboard zei:
cuz using hotkeys like ALT+spellkey is hard and takes less time which is 2 pro :p

Tis wel jammer dat die bar weg is en ge geen gedetailleerde info van hp ziet van uw champ

'k Heb nog niet de tijd gepakt om die instellingen te veranderen zodat mijn E ALT+2 is en mij ulti ALT+E :unsure:

Ja ik speel AZ2E ipv AZER, what u gonna do. Mijn pinkie staat constant op shift dus 'k heb geen tijd om die op A te zetten en met mijn wijsvinger naar die R gaan? Dan ga ik liever naar die 2 met mijne middelvinger. :p

Trouwens summoner spells staan op 3 & 4 dus dat is dan ook al een pak handiger :p

Cookiebear

Legacy Member
pinoken zei:
'k Heb nog niet de tijd gepakt om die instellingen te veranderen zodat mijn E ALT+2 is en mij ulti ALT+E :unsure:

Ja ik speel AZ2E ipv AZER, what u gonna do. Mijn pinkie staat constant op shift dus 'k heb geen tijd om die op A te zetten en met mijn wijsvinger naar die R gaan? Dan ga ik liever naar die 2 met mijne middelvinger. :p

Trouwens summoner spells staan op 3 & 4 dus dat is dan ook al een pak handiger :p

Wat gebruikt gij dan voor uw items? Bij mij staan summoner's op D en F. :unsure:

pinoken

Legacy Member
Item 2 zet ik op R en item 3 staat op 1

Meestal het meestgebruikte item op R en items als wriggle's op 1. Hoewel het zelden voorkomt dat 'k 2 use items heb die ik veelvuldig gebruik na mekaar.

nokeyboard

Legacy Member
pinoken zei:
Item 2 zet ik op R en item 3 staat op 1

Meestal het meestgebruikte item op R en items als wriggle's op 1. Hoewel het zelden voorkomt dat 'k 2 use items heb die ik veelvuldig gebruik na mekaar.

snap nie wrrm ge da omwisselt aangzien de standaardinstellingen de beste hotkeys zen als ge snelle reacties wilt doen:p



edit: saintvicicious me soraka aant jugnle in ranked en da gaat goed....
edit2: rofl, heb 4uur nodig gehad om te patchen

pinoken

Legacy Member
nokeyboard zei:
snap nie wrrm ge da omwisselt aangzien de standaardinstellingen de beste hotkeys zen als ge snelle reacties wilt doen:p



edit: saintvicicious me soraka aant jugnle in ranked en da gaat goed....
edit2: rofl, heb 4uur nodig gehad om te patchen

Ze zijn misschien het beste voor u maar niet voor mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan