Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
brainrain zei:Waarom moet de jungler altijd de lane winnen? Als top lane losed tegen morde is het omdat hij suckt en niet zoals zovelen zeggen "jungler never ganks". Gwn fighten vnaf lvl1 uit de minions en hij is dood.
o0O0o zei:lol kzeg toch ni dak goe ben ?
Gij zijt hier de pro dus wil u wel eens zien afgaan
Heb 1050 rating dus niets te verliezen![]()


Tis nu wel zo dat Morde 1on1 sterker is dan de meeste heroes. Ge kunt nen morde en ook ne cho gath vrij moeilijk denyen van farm, dus hij heeft wel een punt dat er vooral druk op moet komen vd jungler.brainrain zei:Waarom moet de jungler altijd de lane winnen? Als top lane losed tegen morde is het omdat hij suckt en niet zoals zovelen zeggen "jungler never ganks". Gwn fighten vnaf lvl1 uit de minions en hij is dood.
nokeyboard zei:Nieuw scoreboard looks good
talon ziet er grafisch wel nice uit, maar overal lijkt het ma een mindere champion alsk me op hotshotgg stream baseer

The Monopoly Guy zei:speel het zelf?^^
The Monopoly Guy zei:speel het zelf?^^
KiPpIe zei:Waarom zou ge uzelf willen targetten?

nokeyboard zei:cuz using hotkeys like ALT+spellkey is hard and takes less time which is 2 pro
Tis wel jammer dat die bar weg is en ge geen gedetailleerde info van hp ziet van uw champ



pinoken zei:'k Heb nog niet de tijd gepakt om die instellingen te veranderen zodat mijn E ALT+2 is en mij ulti ALT+E
Ja ik speel AZ2E ipv AZER, what u gonna do. Mijn pinkie staat constant op shift dus 'k heb geen tijd om die op A te zetten en met mijn wijsvinger naar die R gaan? Dan ga ik liever naar die 2 met mijne middelvinger.
Trouwens summoner spells staan op 3 & 4 dus dat is dan ook al een pak handiger![]()

pinoken zei:Item 2 zet ik op R en item 3 staat op 1
Meestal het meestgebruikte item op R en items als wriggle's op 1. Hoewel het zelden voorkomt dat 'k 2 use items heb die ik veelvuldig gebruik na mekaar.

nokeyboard zei:snap nie wrrm ge da omwisselt aangzien de standaardinstellingen de beste hotkeys zen als ge snelle reacties wilt doen
edit: saintvicicious me soraka aant jugnle in ranked en da gaat goed....
edit2: rofl, heb 4uur nodig gehad om te patchen