Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaegger159753

Legacy Member
Die datum da tze in PC magazine hebben gezegd, zal wel verlengd worden -_-

Ik lees net deze post van Phreak op de lol forums:
"You're right; we dropped the ball by not saying that we weren't patching the week of Sept. 6. Sorry.

We're looking at early next week (3 week champion patch). Obviously these dates can change so don't say, "OK man I gotta get it by the 13th! 100%!" but yes."

Jaegger159753

Legacy Member
Nog meer info, uit nen andere post van Phreak ivm Dominion:

"Season One "Next scheduled downtime" is the Riven patch, yes. This could change but right now that's what it's looking like.

Dominion is something I can't really get into. We're working really hard to make sure it comes out right and when it comes out the servers don't blow up with the massive influx of players + shorter games. I don't have a ton of info on what exactly needs to happen to make that a reality without going and specifically looking into it. I couldn't give you guys a date even if I had one. Sorry I can't give you a better answer. "

Jaegger159753

Legacy Member
Maw dominion kan nog evengoed een maand duren als ik het zo lees lol

Greenie

Legacy Member
inb4 servers still blow up :)
Als het maar uitkomt, itt andere dingen ...

Greenie

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Maw dominion kan nog evengoed een maand duren als ik het zo lees lol

Summoners,

At Riot Games, we're committed to bringing you the best champions possible. Of course, quality champions do take time.

Riven, and the changes within her patch, will be coming next week. As we previously announced, Season One will conclude with our next scheduled game update. Therefore we will also be calculating the Season One Ladder rankings and rewards during downtime for this patch.

Additionally, there will be an extra week (3 weeks total) between the Riven patch and the patch to follow. This extra time will ensure we bring you the best content possible in League of Legends.

Thank you for your understanding and patience. See you on the Fields of Justice!
Nog 1 week, daarna nog 3 weken voor (mss) dominion.
Uw maand is ni ver af :D

Jaegger159753

Legacy Member
Wat een grap. Alsof IEMAND in heel dit spel, Riven & een paar buffs/nerfs belangrijker vindt dan dominion en/of rating reset.

Rarara van dominion & rating reset krijgen ze natuurlijk geen geld dus dat heeft voorrang.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Wat een grap. Alsof IEMAND in heel dit spel, Riven & een paar buffs/nerfs belangrijker vindt dan dominion en/of rating reset.

Rarara van dominion & rating reset krijgen ze natuurlijk geen geld dus dat heeft voorrang.

Dominion = hoax
Ni in gelove, magma chambers #2

smon

Legacy Member
Greenie zei:
Nog 1 week, daarna nog 3 weken voor (mss) dominion.
Uw maand is ni ver af :D
Jammer, dan ben ik de Dota2 beta al aan het spelen. :unsure:
Jaegger159753 zei:
Wat een grap. Alsof IEMAND in heel dit spel, Riven & een paar buffs/nerfs belangrijker vindt dan dominion en/of rating reset.

Rarara van dominion & rating reset krijgen ze natuurlijk geen geld dus dat heeft voorrang.
Al die dingen worden toch door verschillende teams gedaan. Het is niet omdat ze aan een nieuwe champion werken dat Dominion daarvoor moet wachten.

Jaegger159753

Legacy Member
smon zei:
Jammer, dan ben ik de Dota2 beta al aan het spelen. :unsure:

Al die dingen worden toch door verschillende teams gedaan. Het is niet omdat ze aan een nieuwe champion werken dat Dominion daarvoor moet wachten.
Tenzij dat zij niet al die zaken op dezelfde patch willen of kunnen regelen?

Alex40014

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Tenzij dat zij niet al die zaken op dezelfde patch willen of kunnen regelen?

Ze kunnen dominion zo patchen maar riot denkt in haar eigen wat maakt het uit dat die nog 2 weken moeten w8en. Dominion is al klaar voor te spelen, ze moeten het enkel patchen maar dat ineens doen kan zorgen voor een lange downtime ma wa boeit da?

smon

Legacy Member
Preview van Magus uit PCGamer:

"This caster champ, a being of pure energy, perfectly captures the feeling of uncontrollable power. He charges up energy with each spellcast, temporarily increasing the damage and cost of subsequent spells. Playing him will be a tricky balancing act between knowing when to open the floodgates and pour out your damage, and when you're better off taking the slow-and-steady route"
W4eLE.jpg


Fantastisch design in elk geval.

Jaegger159753

Legacy Member
Ofwel gaat dien OP zijn, ofwel gaat die te zwak zijn en zullen ze hem nadien OP maken :p

Greenie

Legacy Member
riven mechanics zien er anders ook al wel iets leuk uit: combos ipv gewoon skils

Alex40014

Legacy Member
Greenie zei:
riven mechanics zien er anders ook al wel iets leuk uit: combos ipv gewoon skils

Khem het gevoel dat de moeilijkheid van de nieuwe champs hoger ligt, lee sin is ook zo'n champ met voor elke skill combos.

mIrReN

Legacy Member
die buffs zijn idd. maar raar :/. Net Vlad gespeeld en is best goed maar zou 'm toch niet direct nemen. Magoe hij lagde ook toen ik al m'n itempjes had :(

Greenie

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Irelia nerf totaal onnodig, zei ik 2 nerfs geleden ookal. Taric buff maakt ook no sense, is momenteel 1 vd beste supports in solo Q.

2de edit nu ook:
komt pas voor volgende patch :) (wickd can be relieved)

taric rework, elaborate noaw!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan