Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaegger159753

Legacy Member
Volgende patch:
-Shen buffs
-Oriana nerfs

Bron: RiotGuinsoo twitter

The Monopoly Guy

Legacy Member
Shen buffs
wat gaan ze doen, aoe shield when ulti?
shield him when ulti?

Unkn0wn

Legacy Member
Zijn A mag wel wat gebuffed worden terug. (Die nerf was echt belachelijk gezien ze andere tanks wél damage laten doen.) AFAIK gaan ze hem ook beter maken in jungle.

KiPpIe

Legacy Member
Zou misschien interessant zijn moesten ze zijn scaling met AP toch iets beter maken zodat ge hem niet altijd met énkel tank-items moet uitrusten.
Self-shield had hij vroeger wel. Weet niet waarom ze dat eig generfed hadden.

Nuja, toch blij dat zijn buff er eindelijk komt. Nu nog maar afwachten wanneer die jungle rework er is, want da's ook al een tijdje geleden aangekondigd.

Alex40014

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Shen buffs
wat gaan ze doen, aoe shield when ulti?
shield him when ulti?

Kdenk eerder dat ze die wat damage gaan geven, want geef toe zelfs voor een tank is zijn damage belabbert :P

Jaegger159753

Legacy Member
Hoogstwaarschijnlijk de damage idd, zodat hij eindelijk een viable optie is voor solo top of jungle.

smon

Legacy Member
Wat is er dan precies mis met Orianna? Ik ben ze zelf al een tijdje niet meer tegengekomen.

Greenie

Legacy Member
Er wordt geklaagd over:
* range (in range lopen gooien en terug weg vb. Zo kan je makkelijk zelf iemand onder tower killen als hij het niet ziet afkomen)
* dmg (full set doet makkelijk 1k dmg)
* utility (in combinatie met dmg: shield & speed)

Wat ik gehoord had wordt er vnl de range (en de dmg) generfed

pinoken

Legacy Member
smon zei:
Wat is er dan precies mis met Orianna? Ik ben ze zelf al een tijdje niet meer tegengekomen.

Orianna is een speciaal geval imo. Of je hebt dat inzicht over hoe je met je bal moet omgaan zonder dat je tegenstander nog maar een vinger naar ujekan uitsteken. Oftewel heb je dat inzicht niet en zal je gewoon zuigen hoe veel of hoe weinig dmg Orianna ook doet (bij wijze van spreken).

Maar indien je dat inzicht wel hebt is Orianna echt zo'n goeie champ die tonnen dmg kan doen zonder dat je zelf gevaar loopt om veel dmg te nemen. Maat van mij heeft dat inzicht totaal niet en is met Orianna dan ook useless beyond compare. Ik daarentegen durf van mezelf wel te zeggen dat ik enigszins dat inzicht nog wel heb en vind Orianna bijgevolg ook een beest van een champion. En elke keer weer vraagt mijne maat zich af hoe 'k het doe.

Nu is het al wel een tijd geleden dat ik met haar gespeeld heb maar ze heeft dan ook zo'n saaie pre-lvl 9 game imo. Plezantste met Orianna is veruit teamfights. :)

Wat ik eigenlijk wil zeggen is het volgende:
Oftewel kan je wel met Orianna spelen, en dan zal ze sterk tot zeer sterk (en misschien zelfs OP) zijn afhankelijk van wie er mee speelt en hoeveel hij er mee oefent. Oftewel kan je niet met Orianna spelen en is ze niets voor jou. Maar daar stopt het dan ook en is oefenen nutteloos. Orianna is een champ die in mijn ogen meer inzicht vereist in de mogelijkheden van haar abilities dan andere champs.



Greenie zei:
Er wordt geklaagd over:
* range (in range lopen gooien en terug weg vb. Zo kan je makkelijk zelf iemand onder tower killen als hij het niet ziet afkomen)
* dmg (full set doet makkelijk 1k dmg)
* utility (in combinatie met dmg: shield & speed)

Wat ik gehoord had wordt er vnl de range (en de dmg) generfed

Als dat waar is, is het zo goed als de doodsteek voor Orianna. Het is namelijk het voornaamste wat van haar zo'n goeie champ maakt.

Jaegger159753

Legacy Member
smon zei:
Wat is er dan precies mis met Orianna? Ik ben er zelf al een tijdje geen meer tegengekomen.
Haar skillset is gewoon broken (niet zo zeer de damage daarvan) en dat wordt ook toegegeven door Riot.

Haar sterktes:
1. Zone control/range: vooral door haar Q/A range van 850
2. Hoge basisdmg, op lvl 18 hebt ge een totale basisdmg van 1000.
3. Ratios, op lvl 18 heeft ze totale ratios van 2.0
4. Haar utility, slow, speedbuff, shield, defense bonus, bal als ward

In ranked is het simpelweg altijd nen instantban.

pinoken

Legacy Member
Om Orianna te fixen moeten ze haar in principe een halve nieuwe skillset geven. :p

Jaegger159753

Legacy Member
Imo is de damage niet echt het probleem, eerder de range van dien bal.

Kennethdw

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Imo is de damage niet echt het probleem, eerder de range van dien bal.

en bovenop den damage kan ze haareige of teammates nog eens shielden en heel haar team nen temp ghost geve owk...

pinoken

Legacy Member
Kennethdw zei:
en bovenop den damage kan ze haareige of teammates nog eens shielden en heel haar team nen temp ghost geve owk...

Speed komt niet eens in de buurt van Ghost.

Ze heeft een hoop en dat is ongelooflijk sterk maar je moet nu ook weer niet gaan overdrijven. Zoveel shielt dat shield nu ook weer niet tot end game, daar shielt het wel bakken.

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Speed komt niet eens in de buurt van Ghost.

Ze heeft een hoop en dat is ongelooflijk sterk maar je moet nu ook weer niet gaan overdrijven. Zoveel shielt dat shield nu ook weer niet tot end game, daar shielt het wel bakken.

During lane phase is dat shield ook enorm goed, ze is al zo moeilijk te harassen en als je er dan nog eens voor gaat en ze heeft een shield ben je helemaal gezien. En die speed boost is zeker niet te onderschatten.

Greenie

Legacy Member
anyway, nog minstens een week voor de patch en downtime er zal komen dus ... :)

Jaegger159753

Legacy Member
Dat dacht ik ook, maar in PC Magazine stond dat Dominion op 8 september ging uitkomen? Dus misschien een verrassing? :p

Kennethdw

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Dat dacht ik ook, maar in PC Magazine stond dat Dominion op 8 september ging uitkomen? Dus misschien een verrassing? :p

Heb al veel van die topics gelezen en riot antwoord tegewoordig altijd dat ze geen concrete datums willen geven omdat mensen dan teleurgesteld zijn als die niet gehaald worden. Vandaar ook dat ze het nie willen / kunnen zegge =/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan