Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alex40014

Legacy Member
Mss kan je die cdr boots kopen en dan gewoon moonflair spellblade aanschaffe voor de cc reduction.

Jaegger159753

Legacy Member
pinoken zei:
As said overdrijven is uw beste vak. Als Nidalee nu 700 health zal ze nog ongeveer 500 healen, give or take 20 Hp. (700-180 = 520 -> 520 / 1.25 = 416 AP -> 416 AP * 0.70 = 291 -> 291 + 190 = 481)



Correctie: Als dezelfde cooldown op pounce toch belangrijker is dan dmg waren dat de belangrijkere items. En 'k zeg niet dat het zo persé hoeft te zijn. Je kan nog altijd die dmg kopen en die Cd accepteren.



De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet? Zie jij mij ergens zeggen dat dit een rework of een buff is? Het is een nerf op haar heal, en een dikke ook, maar het maakt er geen flutheal van.

Pounce net hetzelfde, nu moest je geen Cd kopen om met die pounce praktisch ongrijpbaar te zijn, nu wel indien je op datzelfde niveau van ongrijpbaarheid wilt blijven. Dat trekt uw dmg omlaag voor een gedeelte maar je kan in de plaats wel uw speer een beetje meer werpen.

Daarbij krijg je nu resistances van uw cougar form. Al is het nog zo weinig, het zou al ietske moeten doen t.o.v. niks.

'k Ontken nergens dat Nidalee hiermee een nerf ondergaat en misschien zelfs andere builds/playstyle vraagt, maar om te zeggen dat ze nutteloos word vind ik een brug te ver.



Misschien is dat net de reden waarom ze haar generfed hebben. Omdat ze niet te killen was en ze dat willen breken.
Zzzz u berekening klopt niet, maar bon, kheb geen goesting om weer een half blad tekst neer te schrijven waarom uwe post dikke zever is, want dan negeert ge het weer zoals een paar weken terug.

Tijd dat ik hier ne ignore knop ga zoeken om deze nutteloze discussies te vermijden.

"De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?" :lol:

pinoken

Legacy Member
Ik negeer niks mijn beste. Jij beweert hier gewoon onzin door te zeggen dat ik beweer dat Nidalee in een positieve zin verandert.


En die berekening die klopt wel. Je trekt de vaste 180 af van de heal om te krijgen erbij komt puur door ability power, die deel je door de ratio (1.25) om te bekomen hoeveel AP je nodig hebt om dit aantal te bekomen. Vervolgens vermenigvuldig je met de ratio die het gaat krijgen na de patch (0.70) en daar tel je de vaste 190 bij op die het gaat krijgen.

Als jij zegt dat Nidalee nu op de kop af 700 zou healen (waarvoor je 416 AP nodig hebt), zou dat na de patch nog steeds 481,5 healing zijn. Nu mag jij mij zeggen waar ik de mist in ga. Als het enigszins steek houdt zal ik mij daar ook volledig bij neerleggen.

Nu heb ik weer een bericht dat veel langer is dan nodig omdat jij weigert om moeite te doen om zelfs nog maar iets zinvols te typen en liever maar betekenisloos zit te verklaren dat ik onzin uitkraam.

Stop eens met zo hautain te zijn en type eens iets dat wel probeert een boodschap over te brengen.

The Monopoly Guy

Legacy Member
pinoken zei:
Ik negeer niks mijn beste. Jij beweert hier gewoon onzin door te zeggen dat ik beweer dat Nidalee in een positieve zin verandert.


En die berekening die klopt wel. Je trekt de vaste 180 af van de heal om te krijgen erbij komt puur door ability power, die deel je door de ratio (1.25) om te bekomen hoeveel AP je nodig hebt om dit aantal te bekomen. Vervolgens vermenigvuldig je met de ratio die het gaat krijgen na de patch (0.70) en daar tel je de vaste 190 bij op die het gaat krijgen.

Als jij zegt dat Nidalee nu op de kop af 700 zou healen (waarvoor je 416 AP nodig hebt), zou dat na de patch nog steeds 481,5 healing zijn. Nu mag jij mij zeggen waar ik de mist in ga. Als het enigszins steek houdt zal ik mij daar ook volledig bij neerleggen.

Nu heb ik weer een bericht dat veel langer is dan nodig omdat jij weigert om moeite te doen om zelfs nog maar iets zinvols te typen en liever maar betekenisloos zit te verklaren dat ik onzin uitkraam.

Stop eens met zo hautain te zijn en type eens iets dat wel probeert een boodschap over te brengen.

vlad warmogs:scream:
just kidding :p

o0O0o

Legacy Member
Zalige aankomende patch, al die gayheals wa generfd.

Orianna eindelijk minder dmg, xin fuck off met uw knock up en gay OP slow.

Ah zalig, alleen rumble en Morde ontsnappen de dans elke keer lmao.

pinoken

Legacy Member
o0O0o zei:
Zalige aankomende patch, al die gayheals wa generfd.

Orianna eindelijk minder dmg, xin fuck off met uw knock up en gay OP slow.

Ah zalig, alleen rumble en Morde ontsnappen de dans elke keer lmao.

Rumble zie ik anders de laatste tijd niet zoveel meer. :unsure:

Morde blijft echt een probleem omdat die bijna free kan farmen op een sololane als je niet de juiste pick hebt.

o0O0o

Legacy Member
pinoken zei:
Rumble zie ik anders de laatste tijd niet zoveel meer. :unsure:

Morde blijft echt een probleem omdat die bijna free kan farmen op een sololane als je niet de juiste pick hebt.

Alleen wordt em elke game gebanned, wel gay XD

Rumble is goed als zijn team gwn deftig is (hoeft niet pro team of heel goed team te zijn, gwn basic: DONT FEED)


Heb al vaak rankeds gewonnen dankzij hem, en solo in de lane : GG

Kennethdw

Legacy Member
o0O0o zei:
Zalige aankomende patch, al die gayheals wa generfd.

Orianna eindelijk minder dmg, xin fuck off met uw knock up en gay OP slow.

Ah zalig, alleen rumble en Morde ontsnappen de dans elke keer lmao.

Gij bent echt wat men omschrijft als een low elo scrub lol.

o0O0o

Legacy Member
Kennethdw zei:
Gij bent echt wat men omschrijft als een low elo scrub lol.

Kzou graag eens tegen u spelen alst moet ;)

(nu ontwijken en verder opt forum coole uitspraakjes doen en ied laten weten hoe pro ge zijt)

o0O0o

Legacy Member
Zoals altijd gaat kenneth weer lopen :D
Trollpost plaatsen en weg, zo kennen we hem.

Kennethdw

Legacy Member
o0O0o zei:
Zoals altijd gaat kenneth weer lopen :D
Trollpost plaatsen en weg, zo kennen we hem.

Omdat ik neit binne de minuut antwoord ben i kgaan lopen?
Kwil gerust spelen :)

En wat is u rating dan? Als ge toch zo goe zijt :)

o0O0o

Legacy Member
Kennethdw zei:
Omdat ik neit binne de minuut antwoord ben i kgaan lopen?
Kwil gerust spelen :)

En wat is u rating dan? Als ge toch zo goe zijt :)

lol kzeg toch ni dak goe ben ?

Gij zijt hier de pro dus wil u wel eens zien afgaan

Heb 1050 rating dus niets te verliezen ;)

The Monopoly Guy

Legacy Member
o0O0o zei:
lol kzeg toch ni dak goe ben ?

Gij zijt hier de pro dus wil u wel eens zien afgaan

Heb 1050 rating dus niets te verliezen ;)

post de replay aub

Negative

Legacy Member
pinoken zei:
Rumble zie ik anders de laatste tijd niet zoveel meer. :unsure:

Morde blijft echt een probleem omdat die bijna free kan farmen op een sololane als je niet de juiste pick hebt.

Een morde mag je gewoon niet laten farmen. De jungler zou hem zo veel mogelijk moeten ganken.

En aangezien de meeste Mordekaisers hun lane 24/7 pushe is het nog easier om hem te ganken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan