Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaegger159753

Legacy Member
Misterblort zei:
misschien graphics update? :)
Die graphics update zijn ze toch al aan het doen, geleidelijk aan? Elke patch worden enkele champs hun animaties & gfx veranderd?

Kennethdw

Legacy Member
Yh ben zeer benieuwt, aan al die red posts te zien ziet het ernaar uit dat het iets moois / groots is. Ik denk dat het spectator mode is.

memorexxx

Legacy Member
plz plz plz laat het magma chamber of replays zijn! spectator mode, meh, kan je gewoon ook op een stream volgen...

Kennethdw

Legacy Member
memorexxx zei:
plz plz plz laat het magma chamber of replays zijn! spectator mode, meh, kan je gewoon ook op een stream volgen...

Hoop da et indd ook magma chamber of gewoon een nieuwe map is, zou fantastisch zijn en de hele community enorm doen heropleven.

BrNlicious

Legacy Member
Ik denk da magma chamber sowieso ni veel wordt. Mss wel is tof voor gwn te spele maar ik denk toch dat summoners rift competitief blijft en magma chamber niet zo zeer.

pinoken

Legacy Member
brainrain zei:
Ik denk da magma chamber sowieso ni veel wordt. Mss wel is tof voor gwn te spele maar ik denk toch dat summoners rift competitief blijft en magma chamber niet zo zeer.

Dat komt omdat het gewoontedieren zijn. Die competitieve spelers.

Alex40014

Legacy Member
brainrain zei:
Ik denk da magma chamber sowieso ni veel wordt. Mss wel is tof voor gwn te spele maar ik denk toch dat summoners rift competitief blijft en magma chamber niet zo zeer.

Het eerste half jaar zeer zeker, daarna kan dat veranderen. Hangt er ook van af hoe tof magma chamber speelt. Als het veel moeilijker is kan het ook pro's aantrekken. Al die teleports enal lijken me niet simpel.

pinoken

Legacy Member
Alex40014 zei:
Het eerste half jaar zeer zeker, daarna kan dat veranderen. Hangt er ook van af hoe tof magma chamber speelt. Als het veel moeilijker is kan het ook pro's aantrekken. Al die teleports enal lijken me niet simpel.

Die teleports lijken mij juist een grote bron van laggspikes. :p

Alex40014

Legacy Member
Prijzen naar beneden, khem cho en taric nog niet dus is wel positief, maar kvind dat ze vlad en karthus en anivia,... maar is van 6300IP naar 3150 IP moeten brengen.

KiPpIe

Legacy Member
Panth op zich was nog lang niet zo UP als de meeste mensen deden uitschijnen, maar ben toch blij met zijn buffs. Zeker zijn ult gaat nu minder nutteloos zijn, denk ik.
Vraag mij wel af hoe zijn heartseeker nu gaat zijn, want vroeger was dat een fantastische skill die early game veel damage deed (hogere damage, lagere channel). Maar nu is het iets dat ik helemaal tot op het einde hield, en zelfs dan amper gebruikte.

Achja, morgen/overmorgen hopelijk patchnotes.

Domieneo

Legacy Member
- fidle nerf: Dmg beetje lower.
- Garen buff: Meer survivability and utility, dmg unchanged.
- Leona buff: Cooldowns and manacost changed.
- Nassus buffs: Wither always reaches full slow even if u have tenacity. And he can jungle now.
- Pantheon changes: Spear toss can now crit when below 15%.
Heartseeker strike: Less burst, less cd, and less channel time.
Reduced chanel time on his ult.

Deathstreaks changed: Een soraka met 0/8/25 zal nu meer gold geven als ze gekilt is.
En players kunnen niet meer suiciden op towers of minions om streaks te resetten.

Greenie

Legacy Member
^
nasus = lifesteal rework
deathstreak = assist rework (met dus het vb van een soraka, die heel nuttig is voor het team, maar weinig geeft bij een kill)

KiPpIe

Legacy Member
Release Notes v1.0.0.123 | LoL - League of Legends

Wederom een GP nerf. Ik zie echt niet in waarom ze zijn jungle mogelijkheden zo hard willen beknotten :(
Kayle buff snap ik niet echt. Ik vond Kayle nu al heel sterk early game. En extra shredding gaat er lategame misschien ook nog een powerhouse van maken.
Morgana buffs ben ik wel blij mee. Zeker die auto-attacks waren verschrikkelijk traag :p
Pantheon.. Hij had buffs nodig (ook al kon ik er nog altijd deftig mee carryen), maar ik heb zo het gevoel dat hij een beetje OP gaat worden nu. Zeker zijn spearshot buffs zijn early heel sterk. Enkel zijn stun die wel hard generfed is, maar met nieuwe heartseeker maakt het ni zoveel uit.

Jaegger159753

Legacy Member
Zie ik het nu verkeerd of heeft Pantheon een grote buff gekregen? (meer naar de OP kant?)
Pantheon

Heartseeker Strike
Now does a better job of hitting targets on top of Pantheon
Damage increased to 13/23/33/43/53 from 4/6/8/10/12
Scaling adjusted to a .6 bonus Attack Damage ratio from a .2/.25/.3/.35/.4 total Attack Damage ratio
Now fires 3 strikes instead of 5
Cooldown reduced to 10/9/8/7/6 seconds from 18/17/16/15/14 seconds
Mana cost reduced to 45/50/55/60/65 from 70 at all ranks
Channel duration reduced to .75 seconds from 1.8 seconds
Spear Shot
Damage increased to 65/105/145/185/225 from 16/28/40/52/64
Now scales off of a 1.4 bonus Attack Damage ratio from a 1/1.15/1.3/1.45/1.6 total Attack Damage ratio
Certain Death now causes Spear Shot to critically strike for 1.5x damage
Aegis of Zeonia
Cooldown adjusted to 13/12/11/10/9 seconds from 12 seconds at all levels
Stun duration adjusted to 1 second from .7/.9/1.1/1.3/1.5
Pantheon will now attempt to attack the target after using Aegis of Zeonia
Grand Skyfall
Jump channel time reduced to 2 seconds from 3 seconds
Land time reduced to 1.5 seconds from 2 seconds
Edge damage increased to 50% from 33%


Ook tryndamere is gebuffed? mijne 1850 duo Q partner zal blij zijn :lol:

Bloodlust heal per 1 fury increased to .65/1.15/1.65/2.15/2.65 from .5/.95/1.4/1.85/2.3
Spinning Slash
Base damage increased to 70/100/130/160/190 from 60/90/120/150/180
Bonus AD ratio increased to 1.2 from 1
Fixed a bug where Tryndamere was not gaining the proper Fury upon using Spinning Slash

Killstick

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Zie ik het nu verkeerd of heeft Pantheon een grote buff gekregen? (meer naar de OP kant?)
Pantheon

Heartseeker Strike
Now does a better job of hitting targets on top of Pantheon
Damage increased to 13/23/33/43/53 from 4/6/8/10/12
Scaling adjusted to a .6 bonus Attack Damage ratio from a .2/.25/.3/.35/.4 total Attack Damage ratio
Now fires 3 strikes instead of 5
Cooldown reduced to 10/9/8/7/6 seconds from 18/17/16/15/14 seconds
Mana cost reduced to 45/50/55/60/65 from 70 at all ranks
Channel duration reduced to .75 seconds from 1.8 seconds
Spear Shot
Damage increased to 65/105/145/185/225 from 16/28/40/52/64
Now scales off of a 1.4 bonus Attack Damage ratio from a 1/1.15/1.3/1.45/1.6 total Attack Damage ratio
Certain Death now causes Spear Shot to critically strike for 1.5x damage
Aegis of Zeonia
Cooldown adjusted to 13/12/11/10/9 seconds from 12 seconds at all levels
Stun duration adjusted to 1 second from .7/.9/1.1/1.3/1.5
Pantheon will now attempt to attack the target after using Aegis of Zeonia
Grand Skyfall
Jump channel time reduced to 2 seconds from 3 seconds
Land time reduced to 1.5 seconds from 2 seconds
Edge damage increased to 50% from 33%


Ook tryndamere is gebuffed? mijne 1850 duo Q partner zal blij zijn :lol:

Bloodlust heal per 1 fury increased to .65/1.15/1.65/2.15/2.65 from .5/.95/1.4/1.85/2.3
Spinning Slash
Base damage increased to 70/100/130/160/190 from 60/90/120/150/180
Bonus AD ratio increased to 1.2 from 1
Fixed a bug where Tryndamere was not gaining the proper Fury upon using Spinning Slash


dunno voor Pantheon, moet nog zijn plaats krijgen in de huidige meta. Mss dat die kan toplanen dunno.
Wat ik nog een hekel punt vind is zijn itemization. Nog steeds alles naar AD. Zal hem wss eens proberen in normals.

Voor tryn, ja ziet er idd goed uit voor hem. Je moet me die naam van je maat eens linken wil zen runes wel eens zien. Met tryn kan je wel toppen, maar kweet niet of het ook zo goed gaat tegen iemand die je harrased?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan