Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alex40014

Legacy Member
Waar is de jungle nerf gebleven? Niet dat ik die wou maar zijn ze die gewoon vergeten?

KiPpIe

Legacy Member
En het was niet zozeer een nerf als een rework, he.
Junglen wordt makkelijker voor de meeste champs (smite zelfs niet meer nodig in veel gevallen), maar de xp en gold wordt minder, met snellere spawns => wordt moeilijker om zowel te ganken als te junglen.

Jaegger159753

Legacy Member
Alex40014 zei:
Waar is de jungle nerf gebleven? Niet dat ik die wou maar zijn ze die gewoon vergeten?
Er staat toch nergens dat het in deze patch zou komen?

Staat gewoon op hun lijstje net zoals vele ideeën. (Kayle was bv. al 4 maanden geleden gepland)

pinoken

Legacy Member
'k Dacht juist dat ze het makkelijker gingen maken om te junglen door ervoor te zorgen dat je zonder ganken ook nog goed bij kan blijven indien er zich geen kansen voordoen om te ganken.

Mij toch verkeerd geïnformeerd blijkbaar.

Unkn0wn

Legacy Member
KiPpIe zei:
En het was niet zozeer een nerf als een rework, he.
Junglen wordt makkelijker voor de meeste champs (smite zelfs niet meer nodig in veel gevallen), maar de xp en gold wordt minder, met snellere spawns => wordt moeilijker om zowel te ganken als te junglen.

lame :(

Unpro

Legacy Member
Starting at 01:30 CEST, we will begin by bringing down EU Nordic & East for patch. The following day, we will begin updating EU West (Thursday, 28/7 00:30 BST).

pinoken

Legacy Member
Nu benadelen ze ons niet alleen op US maar ook nog op East en Nordic ook nog. :sop:

memorexxx

Legacy Member
Unpro zei:
Starting at 01:30 CEST, we will begin by bringing down EU Nordic & East for patch. The following day, we will begin updating EU West (Thursday, 28/7 00:30 BST).

Lees ik da nu compleet fout of gaat het een volledige dag niet beschikbaar zijn? :wtf: En waarom gebruiken die 2 tijdszones in 1 aankondiging? Confuzzled...

MeGusta

Legacy Member
o0O0o zei:
Ja I know, vind het jammer.

Was net datgene dat hem speciaal maakte + hij heeft al vele nerfs gekregen dus wordt pantheon vrijwel nutteloos.

was hij sowiso al relatief nutteloos..

pantheonult-1.png

Unkn0wn

Legacy Member
Was net datgene dat hem speciaal maakte + hij heeft al vele nerfs gekregen dus wordt pantheon vrijwel nutteloos.
Zal wel goed gebuffed worden in de patch er na, maar ik blijf het wel dom vinden dat ze hem eerst 2 weken waardeloos gaan laten.

Alex40014

Legacy Member
Judicium Ignus zei:
was hij sowiso al relatief nutteloos..

pantheonult-1.png

LoL, een pantheon zou ik nooit useless noemen, een pantheon kan uw echt hard ownen. Zo spelen top elo spelers pantheon met revive, in een team fight geven ze alles, gaan ze dood, revive, ult erop en gedaan ermee.

dr.lee

Legacy Member
Patching is al compleet, ben hem nu aan het downloaden. Da's onverwacht snel?! 'k dacht dat servers weer een hele dag gingen platliggen.

nokeyboard

Legacy Member
dr.lee zei:
Patching is al compleet, ben hem nu aan het downloaden. Da's onverwacht snel?! 'k dacht dat servers weer een hele dag gingen platliggen.

ze waren toch de ganse nacht plat normaal gezien, stond vanboven in een banner op lol forums =) 10uur lange maintenance

Killstick

Legacy Member
Alex40014 zei:
LoL, een pantheon zou ik nooit useless noemen, een pantheon kan uw echt hard ownen. Zo spelen top elo spelers pantheon met revive, in een team fight geven ze alles, gaan ze dood, revive, ult erop en gedaan ermee.

en dat is dan gedaan eens zijn ult range generfed is kthx

en jammer genoeg speelt niet iedereen met 5man die supergoed zijn :p moeste ze alle champs balancen rond 2000+ ELO :p

Kennethdw

Legacy Member
Oh boy, what an exciting week. Plus we decided not to nerf Jarvan IV. So he's actually getting a nice buff next patch.

Van guinsoo zen twitter
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan