Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Z!ppy zei:Wat denken jullie van Ahri? Ik heb wat gelezen vn haar en screenshots gezien en lol. Ik zag ze hartjes afschieten enz, wtf![]()



pinoken zei:Als je gewoon haar move "Charm" letterlijk vertaald moet je nie ver nadenken om hartjes te zoeken, maar soit.
Ik ben sowieso een dikke voorstaander: Orb of deception, Fox-fire en Spirit rush zie ik zeker zitten. OP ult volgens mij tegen melee.
Passive is een afkooksel van Morgana passive, charm gaat zo iets zijn waar door de community (vooral het noobdeel) veel gaat op geraget worden, 't is als een range taunt hoewel ik er in principe niets op tegen zijn.
Burster gaat het volgens mij niet zijn, meer AoE zo te zien.
CD op riftwalk, werd echt tijd dat die meer werd.
Morde buffje
Sivir boomerang blade terug naar normaal.
Veigar mana costs reduced, zalig. Vond zijn spells (ondanks passive) altijd al belachelijk veel mana kosten.
brainrain zei:Kassa nerf was inderdaad wel nodig. Maar kdenk toch dat het ng ni genoeg is.
pinoken zei:Op de warmog's atma build voor bruisers denk ik niet zozeer.
100 Hp is iets van een 3 dmg?
Voor tanks op zich is het wel een nerf maar niet om te zeggen dat je het niet meer moet kopen.
pinoken zei:Waarom waardeloos als AP carry? Heeft zo'n groot potentieel tot dmg. AoE damage weliswaar maar ze neemt er wel alle squishies tegelijk uit. En true damage? goodie!
Alex40014 zei:Ik vind dat ze veel kracht heeft om een team af te splitsen, als ze haar dinges in het midden van enemy team gooit dan moeten die uit elkaar lopen want anders krijgen ze true damage terug. Waardoor het enemy team opgesplitst is en je een voordeel hebt.


Kennethdw zei:Iemand die een handige guide weet voor de nieuwe masteries voor standaard mastery pages?
Ik kan dus echt nie deftig kiezen hahaha.
MeGusta zei:ahri is best wel fun om te spelen early game maar serieus wtf is da met die bandwagon runners van beefy dps -_-" elke ronde dat ik ahri ga whoppah ofwel een jarvan + irelia + sion in men team ofwel een sion mordekaiser lee sin, of iets anders...
krijg zo een gevoel dat S2 de AP casters aan de kant geschoven gaan worden -_-"
pinoken zei:Formuleer eens anders? Kan er niet aan uit. >.<
Nja, op de moment is alles wat tanky is imo lichtjes beter dan roles die pure dmg moeten doen.