Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Z!ppy

Legacy Member
Wat denken jullie van Ahri? Ik heb wat gelezen vn haar en screenshots gezien en lol. Ik zag ze hartjes afschieten enz, wtf :D

pinoken

Legacy Member
Z!ppy zei:
Wat denken jullie van Ahri? Ik heb wat gelezen vn haar en screenshots gezien en lol. Ik zag ze hartjes afschieten enz, wtf :D

Als je gewoon haar move "Charm" letterlijk vertaald moet je nie ver nadenken om hartjes te zoeken, maar soit.

Ik ben sowieso een dikke voorstaander: Orb of deception, Fox-fire en Spirit rush zie ik zeker zitten. OP ult volgens mij tegen melee.

Passive is een afkooksel van Morgana passive, charm gaat zo iets zijn waar door de community (vooral het noobdeel) veel gaat op geraget worden, 't is als een range taunt hoewel ik er in principe niets op tegen zijn.

Burster gaat het volgens mij niet zijn, meer AoE zo te zien.


CD op riftwalk, werd echt tijd dat die meer werd. :p

Morde buffje :D

Sivir boomerang blade terug naar normaal. :lol:

Veigar mana costs reduced, zalig. Vond zijn spells (ondanks passive) altijd al belachelijk veel mana kosten.

BrNlicious

Legacy Member
pinoken zei:
Als je gewoon haar move "Charm" letterlijk vertaald moet je nie ver nadenken om hartjes te zoeken, maar soit.

Ik ben sowieso een dikke voorstaander: Orb of deception, Fox-fire en Spirit rush zie ik zeker zitten. OP ult volgens mij tegen melee.

Passive is een afkooksel van Morgana passive, charm gaat zo iets zijn waar door de community (vooral het noobdeel) veel gaat op geraget worden, 't is als een range taunt hoewel ik er in principe niets op tegen zijn.

Burster gaat het volgens mij niet zijn, meer AoE zo te zien.


CD op riftwalk, werd echt tijd dat die meer werd. :p

Morde buffje :D

Sivir boomerang blade terug naar normaal. :lol:

Veigar mana costs reduced, zalig. Vond zijn spells (ondanks passive) altijd al belachelijk veel mana kosten.

Kassa nerf was inderdaad wel nodig. Maar kdenk toch dat het ng ni genoeg is.

Boemkool

Legacy Member
Warmogs is wel vrij hard gepakt, ik vraag mij af of dit invloed zal hebben op de warmog/atmas builds

pinoken

Legacy Member
Op de warmog's atma build voor bruisers denk ik niet zozeer. :p
100 Hp is iets van een 3 dmg?

Voor tanks op zich is het wel een nerf maar niet om te zeggen dat je het niet meer moet kopen.

Alex40014

Legacy Member
pinoken zei:
Op de warmog's atma build voor bruisers denk ik niet zozeer. :p
100 Hp is iets van een 3 dmg?

Voor tanks op zich is het wel een nerf maar niet om te zeggen dat je het niet meer moet kopen.

Atma's impaler geeft toch 2% van hp als damage btw nu kunde sunfire cape + frozen mallet + atma's doen xd

Kennethdw

Legacy Member
Net ff dien spotlight gezien, ziet er zeker niet slecht uit. Dien range taunt is gewoonweg een zieke manier om fights te initiaten:C
Daarbij nog tripple dash ult maakt het wel zotjes voor te comboen. Als ge als squishy charm op u krijgt vergeet het maar lol.

Maar zoals met alle champ spotlights zien ze er altijd OP uit als Phreak ze laat zien dus eerst afwachten, dan evalueren.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Ingame vind ik ze vrij waardeloos als AP carry
Als support zou het nog gaan imo aangezien ze super mobiel is en goed kan initiaten

pinoken

Legacy Member
Waarom waardeloos als AP carry? Heeft zo'n groot potentieel tot dmg. AoE damage weliswaar maar ze neemt er wel alle squishies tegelijk uit. En true damage? goodie :D!

Alex40014

Legacy Member
pinoken zei:
Waarom waardeloos als AP carry? Heeft zo'n groot potentieel tot dmg. AoE damage weliswaar maar ze neemt er wel alle squishies tegelijk uit. En true damage? goodie :D!

Ik vind dat ze veel kracht heeft om een team af te splitsen, als ze haar dinges in het midden van enemy team gooit dan moeten die uit elkaar lopen want anders krijgen ze true damage terug. Waardoor het enemy team opgesplitst is en je een voordeel hebt.

Kennethdw

Legacy Member
Alex40014 zei:
Ik vind dat ze veel kracht heeft om een team af te splitsen, als ze haar dinges in het midden van enemy team gooit dan moeten die uit elkaar lopen want anders krijgen ze true damage terug. Waardoor het enemy team opgesplitst is en je een voordeel hebt.

Is niet altijd een voordeel om teams te splitsen, vele teams hebben tegewoordig gigantisch veel AOE wat juist ideaal is tegen teams die opeengepropt zitten.

BrNlicious

Legacy Member
Pfff wa is da me die true dmg altijd. Elke champ krijgt true dmg waarom heeft een ap carry true dmg nodig. Spells doen ni genoeg dmg ofzo -.-

pinoken

Legacy Member
Mannekes, vandaag is weer erg ze. Kheb bijna altijd een zwakke early met Ahri (moeilijke lasthits for some reason) en endgame kan ik dikwijls terugkomen maar tegen dan heeft mijn team het enemy team altijd al zo hard gefeed. :ironic:

't Valt weer op dat als ik het niet doe niemand het doet. :sop:

On the other hand, Ahri is echt zo'n leuke champion. Volgens mij gaat ze toch een beetje verandert moeten worden, iets meer sustain en wat minder dmg bijvoorbeeld? :p

MeGusta

Legacy Member
ahri is best wel fun om te spelen early game maar serieus wtf is da met die bandwagon runners van beefy dps -_-" elke ronde dat ik ahri ga whoppah ofwel een jarvan + irelia + sion in men team ofwel een sion mordekaiser lee sin, of iets anders...

krijg zo een gevoel dat S2 de AP casters aan de kant geschoven gaan worden -_-"

Kennethdw

Legacy Member
Iemand die een handige guide weet voor de nieuwe masteries voor standaard mastery pages?
Ik kan dus echt nie deftig kiezen hahaha.

pinoken

Legacy Member
Kennethdw zei:
Iemand die een handige guide weet voor de nieuwe masteries voor standaard mastery pages?
Ik kan dus echt nie deftig kiezen hahaha.

Formuleer eens anders? Kan er niet aan uit. >.<

MeGusta zei:
ahri is best wel fun om te spelen early game maar serieus wtf is da met die bandwagon runners van beefy dps -_-" elke ronde dat ik ahri ga whoppah ofwel een jarvan + irelia + sion in men team ofwel een sion mordekaiser lee sin, of iets anders...

krijg zo een gevoel dat S2 de AP casters aan de kant geschoven gaan worden -_-"

Nja, op de moment is alles wat tanky is imo lichtjes beter dan roles die pure dmg moeten doen.

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Formuleer eens anders? Kan er niet aan uit. >.<



Nja, op de moment is alles wat tanky is imo lichtjes beter dan roles die pure dmg moeten doen.


Ik bedoel dat met de nieuwe masteries ik niet deftig kan kiezen waar mijn punten in te zetten voor welke rol. Speel atm 25-5 op AD carries lol. Al die perks in offense zen gwn hawt^^
Voor men ap carry kank nog wel aan 21-0-9 geraken maar ook daar voel ik me niet "goed" bij. Vandaar dat ik vraag of iemand een guide weet of een post waarin men bespreekt welke rollen goed zijn voor een bepaalde masterie setup.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan