Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dezona

Legacy Member
Idd, trist op lvl 2 is zeer dodelijk, vooral als je ignite neemt. Support stunt->rocket jump->e skill->ignite->autohits en de meeste squishies zijn dood.

BrNlicious

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Maar je neemt geen ignite op een AD carry

Wrm ni. Je kan gaan wat je wilt, zolang je er goed mee speelt. Je gaat normaal gezien ook geen revive op een ad carry en toch wordt da gedaan. Elke summoner werkt als je maar weet waarom je het gebruikt en er dus ook goed gebruik van maakt.

Kennethdw

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Maar je neemt geen ignite op een AD carry

Op tristana gaat dat nog wel hoor. Sinds dat zeer goed werkt early game indd.
Ik speel nogal defensief met trist in lane, vandaar dat ik persoonlijk vind dat ze zwakjes is early:) Ik ga ook echt niet op iemand jumpen tenzij ik denk dat ik em ga killen.

Probleem met trist is ook haar mana, een combo van jump + dot en je bent 3/4 van je mana pool kwijt. Vaak kom je op level 6 fzow terug van shop, je kunt 1x je combo doen (met ult) en heel je mana pool is gwn weg^^ en der mana regen trekt ook op niks xd.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Je pakt exhaust op een AD carry om de gapclosers en anti-carries te stoppen met u te killen
Je kan praktisch niet zonder lategame
Early game ignite op AD carry = meh
Als de enemy een exhaust heeft ben je dood

dr.lee

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Je pakt exhaust op een AD carry om de gapclosers en anti-carries te stoppen met u te killen
Je kan praktisch niet zonder lategame
Early game ignite op AD carry = meh
Als de enemy een exhaust heeft ben je dood

90% akkoord :) Tristana is imo toch een uitzondering. Rocketjump kan je zien als een 2e (crappy) flash met korte cd, dus als je exhausted wordt kan rocketjump+flash je uit een benarde (exhausted) situatie helpen. En ignite + rocketjump + fire shot (of hoe die dot ook noemt) is op lvl 2 echt wel killer.

The Monopoly Guy

Legacy Member
dr.lee zei:
90% akkoord :) Tristana is imo toch een uitzondering. Rocketjump kan je zien als een 2e (crappy) flash met korte cd, dus als je exhausted wordt kan rocketjump+flash je uit een benarde (exhausted) situatie helpen. En ignite + rocketjump + fire shot (of hoe die dot ook noemt) is op lvl 2 echt wel killer.
Op lvl 2 doet ignite 70 dmg + u explosive shot 110 raw magic dmg = 155-ish total dmg + 2 shots van 70 dmg (dit is al vrij hoog) = 295 dmg done (met rocket jump op lvl 3 erbij is dat 360 dmg)
Lijkt me toch niet zo sterk.
Die explosive shot neem je trouwens als laatste skill aangezien ge u lane hard pusht met die aoe dmg

Dezona

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Op lvl 2 doet ignite 70 dmg + u explosive shot 110 raw magic dmg = 155-ish total dmg + 2 shots van 70 dmg (dit is al vrij hoog) = 295 dmg done (met rocket jump op lvl 3 erbij is dat 360 dmg)
Lijkt me toch niet zo sterk.
Die explosive shot neem je trouwens als laatste skill aangezien ge u lane hard pusht met die aoe dmg

- Ignite over Exhaust, without a doubt. Tristana is all about levels 1-6 and 18, you want to take advantage of these levels. What do you want to do levels 1-6? You want to be able to kill, since she nukes really hard during those levels, having Ignite on-top generally insures kills. Exhaust however does scale better into late game, however Tristana at 18 has such long range, rarely will you ever exhaust a target worth exhausting.

Bron: TRISTANA BUILD GUIDE: Pocket Rockets v2 by Chaox - SoloMid.NET - League of Legends Competitive Gaming Community

Alex40014

Legacy Member
Chaox is dan wel een goede speler, maar slim zou ik hem nu toch ook niet echt noemen. Vaak komt hij zelfs kinderachtig over als ik zijn stream bekijk. Chaox is ook zelden vriendelijk, altijd zit ie te kakken op andere spelers. Er zijn veel volwassenere streamers (rainman, shushei, oddone, guardsman bob, en ja zelfs hotshot). Dyrus vind ik in vele gevallen ook echt een klein kindje.

BrNlicious

Legacy Member
Alex40014 zei:
Chaox is dan wel een goede speler, maar slim zou ik hem nu toch ook niet echt noemen. Vaak komt hij zelfs kinderachtig over als ik zijn stream bekijk. Chaox is ook zelden vriendelijk, altijd zit ie te kakken op andere spelers. Er zijn veel volwassenere streamers (rainman, shushei, oddone, guardsman bob, en ja zelfs hotshot). Dyrus vind ik in vele gevallen ook echt een klein kindje.

omdat die ni vriendelijk is kan die ni slim zijn fzo? Die man weet wel degelijk wat goed en kent wel genoeg van de game af om te weten wat goed is anders speelt hij niet op zo'n hoog niveau. En theoddone flamed ook vaak zn mates wel vooral op stream dan niet meteen rechtstreeks in chat maar toch. En hotshot zeker die flamed heel zn team als die ni kan winne.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Ik heb hem nog niet zoveel zien spelen maar wel al veel retarded dingen zien doen

Unpro

Legacy Member
Alex40014 zei:
Chaox is dan wel een goede speler, maar slim zou ik hem nu toch ook niet echt noemen. Vaak komt hij zelfs kinderachtig over als ik zijn stream bekijk. Chaox is ook zelden vriendelijk, altijd zit ie te kakken op andere spelers. Er zijn veel volwassenere streamers (rainman, shushei, oddone, guardsman bob, en ja zelfs hotshot). Dyrus vind ik in vele gevallen ook echt een klein kindje.
Haha, the rain man? :lol:
De keren dat ik naar z'n stream keek zat hij in caps te ragen.

Dezona

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Ik heb hem nog niet zoveel zien spelen maar wel al veel retarded dingen zien doen

Kan je eens voorbeelden geven, voor mij is Chaox een van de beste ad carries in de wereld. Vooral omwille van zijn positioning en dergelijke, ik kan mij niet voorstellen dat hij echt veel retarded dingen doet.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Dezona zei:
Kan je eens voorbeelden geven, voor mij is Chaox een van de beste ad carries in de wereld. Vooral omwille van zijn positioning en dergelijke, ik kan mij niet voorstellen dat hij echt veel retarded dingen doet.
gast denkte nu echt dakik ne log bijhoud met alle dingen dat die kerel doet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan