Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Monopoly Guy zei:Maar je neemt geen ignite op een AD carry
The Monopoly Guy zei:Maar je neemt geen ignite op een AD carry
Ik ga ook echt niet op iemand jumpen tenzij ik denk dat ik em ga killen.brainrain zei:Je gaat normaal gezien ook geen revive op een ad carry en toch wordt da gedaan.
replay or didn't happen (high elo game of tornooi only)q-ball_NBK zei:replay or didn't happen (high elo game of tornooi only)
The Monopoly Guy zei:Je pakt exhaust op een AD carry om de gapclosers en anti-carries te stoppen met u te killen
Je kan praktisch niet zonder lategame
Early game ignite op AD carry = meh
Als de enemy een exhaust heeft ben je dood
Tristana is imo toch een uitzondering. Rocketjump kan je zien als een 2e (crappy) flash met korte cd, dus als je exhausted wordt kan rocketjump+flash je uit een benarde (exhausted) situatie helpen. En ignite + rocketjump + fire shot (of hoe die dot ook noemt) is op lvl 2 echt wel killer.Op lvl 2 doet ignite 70 dmg + u explosive shot 110 raw magic dmg = 155-ish total dmg + 2 shots van 70 dmg (dit is al vrij hoog) = 295 dmg done (met rocket jump op lvl 3 erbij is dat 360 dmg)dr.lee zei:90% akkoordTristana is imo toch een uitzondering. Rocketjump kan je zien als een 2e (crappy) flash met korte cd, dus als je exhausted wordt kan rocketjump+flash je uit een benarde (exhausted) situatie helpen. En ignite + rocketjump + fire shot (of hoe die dot ook noemt) is op lvl 2 echt wel killer.
The Monopoly Guy zei:Op lvl 2 doet ignite 70 dmg + u explosive shot 110 raw magic dmg = 155-ish total dmg + 2 shots van 70 dmg (dit is al vrij hoog) = 295 dmg done (met rocket jump op lvl 3 erbij is dat 360 dmg)
Lijkt me toch niet zo sterk.
Die explosive shot neem je trouwens als laatste skill aangezien ge u lane hard pusht met die aoe dmg
The Monopoly Guy zei:Maar Chaox is ne retard dus fuckt da lol
The Monopoly Guy zei:Maar Chaox is ne retard dus fuckt da lol
brainrain zei:Ne retard die wel echt goed kan spelen.
Alex40014 zei:Chaox is dan wel een goede speler, maar slim zou ik hem nu toch ook niet echt noemen. Vaak komt hij zelfs kinderachtig over als ik zijn stream bekijk. Chaox is ook zelden vriendelijk, altijd zit ie te kakken op andere spelers. Er zijn veel volwassenere streamers (rainman, shushei, oddone, guardsman bob, en ja zelfs hotshot). Dyrus vind ik in vele gevallen ook echt een klein kindje.
Haha, the rain man?Alex40014 zei:Chaox is dan wel een goede speler, maar slim zou ik hem nu toch ook niet echt noemen. Vaak komt hij zelfs kinderachtig over als ik zijn stream bekijk. Chaox is ook zelden vriendelijk, altijd zit ie te kakken op andere spelers. Er zijn veel volwassenere streamers (rainman, shushei, oddone, guardsman bob, en ja zelfs hotshot). Dyrus vind ik in vele gevallen ook echt een klein kindje.

The Monopoly Guy zei:Ik heb hem nog niet zoveel zien spelen maar wel al veel retarded dingen zien doen
gast denkte nu echt dakik ne log bijhoud met alle dingen dat die kerel doet?Dezona zei:Kan je eens voorbeelden geven, voor mij is Chaox een van de beste ad carries in de wereld. Vooral omwille van zijn positioning en dergelijke, ik kan mij niet voorstellen dat hij echt veel retarded dingen doet.