Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boemkool

Legacy Member
Alex40014 zei:
Elke game dat ik een tryndamere tegenkom verlies ik bijna, tryndamere's zijn de laatste tijd precies zo sterk geworden. Zelfs door de muur van anivia gaat ie doorheen, dat is toch niet meer te doen XD Ik vind dat geen elke champ langs die muur van anivia mag komen met een skill. Akali kan er gewoon doorheen met haar ult, gragas met zijn waggle denk, tryn met zijn skill, tris, ...

Zou wel mooi zijn e, allemaal bij baron en gezellig afsluiten met anivia wall :D

Alex40014

Legacy Member
reFleX.be zei:
Zou wel mooi zijn e, allemaal bij baron en gezellig afsluiten met anivia wall :D

Anivia wall zou maar een van de 4 kanten kunnen afsluiten, das toch echt niet veel. Vroeger was die skill goed maar nu zijn er zoveel champs die gewoon over die wall heen kunnen met een skill dat ze het een beetje moeten veranderen.

wartaal

Legacy Member
Wat ik altijd probeer te doen is mijn wall iets verder te zetten zodat ze er tegen botsen ipv door te gaan. Aangezien dat toch wat range heeft, lukt dat soms wel :p

Ook altijd leuk om enemy team op te splitsen :p

MeGusta

Legacy Member
waar is de tijd dat akali vast in die muur van anivia kwam te zitten toen ze een champ wilde ulten die erachter stond :p

pinoken

Legacy Member
Is het altijd al geweest dat Tristana's Cd's refreshen na een kill? :s

dr.lee

Legacy Member
Lol, is altijd zo geweest pino.... één van de oudste champs int spel moet ge toch al wel kennen ondertussen :p

Boemkool

Legacy Member
Ik ben benieuwd naar de cijfers voor tryndamere...
Ze zeiden ook dat ze caitlyn gingen nerfen en ze hebben haar 5 movement speed afgepakt

pinoken

Legacy Member
Aangezien ik bijna nooit tot nooit Tristana speel ontgaan die dingen mij. :p

MeGusta

Legacy Member
ben ook benieuwd naar tryndamere met zen heal nerf...zal wss nie veel uitmaken want sowiso maken die nieuwe masteries enal een relatief beest van hem.. ma bon we zullen zien.

ben wel benieuwd naar die nieuwe runes, something tells me akali will be even stronger than before =O

pinoken

Legacy Member

Om iets te onthouden moet je het in eerste instantie weten. Daar je een poging onderneemt mij te doen falen, faalt je logica zelf. Als ik zeg zo'n dingen me ontgaan bedoel ik dat het me nog niet opgevallen was en dat ik het dus nog niet wist.

Ik kan niet onthouden hoe jou huis eruit ziet omdat ik er nooit ben geweest, net zoals ik niet kon onthouden dat de CD op Tristana's jump refreshed omdat ik het niet wist in de eerste plaats.


Nice try. ;)


On-topic: Wat een systeem hebben ze nu voor die IP-refund op dodgerunes. :lol:
Eerst refunden ze die runes, dan kunt ge ze nog altijd kopen en dodge wordt nog niet uit de game gehaald. Dan halen ze dodge uit de game en refunden ze de opnieuw aangekochte dodgerunes.

Kiekes, haalt dat toch gewoon uit de game en refund die runes daarna. :lol:

The Monopoly Guy

Legacy Member
Maar waarom zou ge secundaire dingen onthouden zoals de range van elke champion ipv de passives en skills lol

Boemkool

Legacy Member
Hij onthoudt de range van de champions die hij speelt hé, aangezien hij tristana niet speelt zal hij de range van tristana ook niet echt kennen neem ik aan

MeGusta

Legacy Member
de range kan je wel een beetje leren kennen als je een paar enemies hebt die tristana spelen

pinoken

Legacy Member
Als je secundaire toch onbelangrijk vind, dat die CD refresht is ook maar een secundair feit van rocket jump. ;)

Ik ken de range ervan en ongeveer de dmg. Ik weet ook dat Tristana Bv. al springt als je klikt ook al is je target cirkel nog niet in de range cirkel.

Zoiets als die cd was me gewoon ontgaan omdat ik niet met haar speel.

The Monopoly Guy

Legacy Member
pinoken zei:
Als je secundaire toch onbelangrijk vind, dat die CD refresht is ook maar een secundair feit van rocket jump. ;)

Ik ken de range ervan en ongeveer de dmg. Ik weet ook dat Tristana Bv. al springt als je klikt ook al is je target cirkel nog niet in de range cirkel.

Zoiets als die cd was me gewoon ontgaan omdat ik niet met haar speel.

Nee dat zijn de skills en de passives, die zijn belangrijk.
Dat je exact weet hoeveel range elke skill op elke champion heeft is minder belangrijk.

Kennethdw

Legacy Member
Tristana ruled gewoon!

Gisteren nog paar games gedaan, telkens AD carry, telkens rape! :D

Ik vond trist al lekker spelen en nu hebben ze der nog tijd geleje gebuffed owk, haar early game was niet al te goed en nu iets beter dus nu is ze echt wel goed imo^^

dr.lee

Legacy Member
Trist heeft imo net heerlijke early game! lvl 2/3 & 6 vooral zijn pijnlijk ^^ Dan wat zwakker in midgame (vooral farmen dan!) om dan end game echt door alles heen te blazen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan