Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaegger159753

Legacy Member
Waarom zou dat niet gaan? Amumu kan stun op lvl 3 perfect pakken, lee sin kan eender wat pakken op lvl 2 zelfs, nocturne kan fear op lvl 2/3, udyr volgens mij ook stun op lvl 2 (niet zeker), fiddle kan ook zijn fear lvl 2/3, rammus kan taunt lvl 2...

Killstick

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Waarom zou dat niet gaan? Amumu kan stun op lvl 3 perfect pakken, lee sin kan eender wat pakken op lvl 2 zelfs, nocturne kan fear op lvl 2/3, udyr volgens mij ook stun op lvl 2 (niet zeker), fiddle kan ook zijn fear lvl 2/3, rammus kan taunt lvl 2...

ik wil het wel eens zien op live . junglers die wel def of offense gingen en die nu mss wat achter zullen blijven. Beide XP talents zitten in de zelfde tree.
LOOKS GOOD FOR JUNGLE FIDDLE

Maser00

Legacy Member
Was een paar maand gestopt met LOL, maar heb terug zin om te spelen...
Het is wel moeilijk om al die champs + nerfs/buffs na te kijke :s
Enkele speciale dingen veranderd? Ik ben gestopt net voor die TF ult nerf denk ik.

BrNlicious

Legacy Member
Die nerfs zijn zo shit. OP graves ipv dmg te verminderen gaan ze zn mana verminderen:s Zelfde met talon

pinoken

Legacy Member
brainrain zei:
Die nerfs zijn zo shit. OP graves ipv dmg te verminderen gaan ze zn mana verminderen:s Zelfde met talon

Gaat toch grote impact hebben op zijn harass zolang hij niet bij een Soraka staat hoor. ;)

The Monopoly Guy

Legacy Member
brainrain zei:
Die nerfs zijn zo shit. OP graves ipv dmg te verminderen gaan ze zn mana verminderen:s Zelfde met talon

Die burst dmg is juist zijn trademark
Das gelijk zeggen dat ashe haar slow generved moet worden omdat hij slowed

Nu kan hij minder z'n burst shot doen

^ALUCARD^

Legacy Member
ze hebben het net goed aangepakt

die burst moet blijven, het mag alleen niet spammable zijn

The Monopoly Guy

Legacy Member
League of Legends - Volibear Patch Preview - YouTube

Big patch

Dunno,dunno
Khad gehoopt dat ze Jax gingen uitleggen
Sivir change is goed (zeker de range), die zullen we meer zien nu denkik
Ze mochten de runes die ipv dodge gaan komen ook wel uitleggen

Jungle dotafication
Higher respawnrate, less money(?)
Volgens mij gaat Udyr hierdoor een grote indirecte buff krijgen aangezien hij de snelste jungler & een van de betere gankers is

Less creepdmg
Dunno what this gonna do
Nu kunde nimeer op u minions vertrouwen om u te helpen aangezien ze geen kak dmg meer doen (zeker met die masteries)

GP remodeling
Awesome, die was belachelijk lelijk
Zeker zijn avatarpic, die had een knoest van een borstkast & een robot oog lol

Alex40014

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Less creepdmg
Dunno what this gonna do
Nu kunde nimeer op u minions vertrouwen om u te helpen aangezien ze geen kak dmg meer doen (zeker met die masteries)

Ik vind het ook zeer spijtig dat ze die damage hebben aangepast, waarom iets veranderen wat goed is? Niemand heeft ooit geklaagd dat minions teveel damage doen. Voor mij mogen ze die super minions wel wat nerven en van de rest afblijven. Soms zijn die superminions in groep zo sterk dat ze een champ makkelijk afkunnen.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Kvind da we teveel bruisers bijkrijgen...
Wukong, Skarner, Shyvana, Volibear,...
tov Graves AD carry & Fizz AP carry (of hybrid, kheb hem niet dus can't tell)

Alex40014

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Kvind da we teveel bruisers bijkrijgen...
Wukong, Skarner, Shyvana, Volibear,...
tov Graves AD carry & Fizz AP carry (of hybrid, kheb hem niet dus can't tell)

Karma was de laatste support die we gekregen hebben XD
Dat is ook al lang geleden ook :P
Khad hoop met ninetail fox, die leek zo'n beetje support maar die komt er maar niet door XD

BrNlicious

Legacy Member
Alex40014 zei:
Karma was de laatste support die we gekregen hebben XD
Dat is ook al lang geleden ook :P
Khad hoop met ninetail fox, die leek zo'n beetje support maar die komt er maar niet door XD

Die komt nog wel, da was ook zo met wukong. Ze kondigen die aan en dan een hele tijd later is die daar:P

The Monopoly Guy

Legacy Member
Alex40014 zei:
Karma was de laatste support die we gekregen hebben XD
Dat is ook al lang geleden ook :P
Khad hoop met ninetail fox, die leek zo'n beetje support maar die komt er maar niet door XD

leona

Greenie

Legacy Member
er werd aan een support gewerkt
Maar of die dan soon™ komt ...

Alex40014

Legacy Member
Greenie zei:
er werd aan een support gewerkt
Maar of die dan soon™ komt ...

Liefst eentje met heal XD, Zo een support die een percentage healt ipv een echt getal, daar hebben tanks ook iets aan en echte ad carry's minder. Dat zou de deur openen voor tanky ad carry's zoals urgot.

pinoken

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Kvind da we teveel bruisers bijkrijgen...
Wukong, Skarner, Shyvana, Volibear,...
tov Graves AD carry & Fizz AP carry (of hybrid, kheb hem niet dus can't tell)

Ge vergeet Xerath en Talon (kweni, ik speel die toch niet 'echt'-bruiser).
Daarbij is er ook een periode geweest dat we nog 'smeekten' om nieuwe fatsoenlijke tank(y) champs.
Bv.:
Brand, Vayne,rumble(ok bruiser maar wel AP), Orianna, Yorick.
(Yorick is een bruiser maar die zoog gewoon rete in het begin tot Leona uitkwam.)

Die periodes van bruiser en nietbruisers volgen mekaar gewoon op, 'k denk aan de periode tussen Mf en Leblanc, ook 4 niet-bruisers achter elkaar. Tuurlijk heb je nog dat verschil tussen AP en AD carry en support maar het zijn eigenlijk meer periodes tanky of non-tanky, dat proberen ze dan op te vullen met champs als Fizz en rumble (AP bruisers). De community zeurt enorm hard, als er 4 non-tanks na mekaar komen word er om een tank gezeurd en nu gaan we het omgekeerde krijgen omdat er teveel bruisers achter mekaar zijn gekomen. Dat is Riot's schuld want zolang de community niet zeurt nemen ze aan dat het goed is ipv zelf een beetje aan variatie te denken.

Om in te gaan op die supports:
Supports zijn ook heel moeilijk te maken imo, het aantal spells dat je hen kunt meegeven is ontzettend beperkt. Een heal moet er bijna sowieso al inzitten, elke support heeft wel een heal, al is het geen spammable spell. Een shield kan, evenals een buff of CC. Damagespells werken wel early maar zijn ook niet het je dat end-game.
De enige spell die ik nog zou kunnen bedenken, die nog niet bestaat, is een AoE heal met een target systeem à la Brands Flame Pillar of een Chain heal.

Denk ook dat Riot een beetje bang geworden is om supports te maken, zij beseffen het bovenstaande hopenlijk ook en gezien dat hun laatste support nogal (onterecht) slecht onthaalt is vind ik het niet abnormaal dat ze dat gebied eventjes laten voor wat het is.


Alex40014 zei:
Liefst eentje met heal XD, Zo een support die een percentage healt ipv een echt getal, daar hebben tanks ook iets aan en echte ad carry's minder. Dat zou de deur openen voor tanky ad carry's zoals urgot.

Karma health % van missing health met haar Q. ;) Daarom dat het imo een underrated champ is. AoE heal die % of missing Hp health, een shield heeft en ook een relatief goeie dmg-output heeft. Het probleem is dat ze in tegenstelling tot andere supports wel degelijk wat farm nodig heeft, ze zouden beter haar ratios wat naar beneden halen en haar base stats wat naar boven halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan