Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
Ashe arrow is 1 van de beste initiates die er zijn, die Cd is echt niet zo hoog als je ziet wat je er voor krijgt. Graves heeft indd zieke burst maar met smokescreen heb ik zelden een Graves weten ontsnappen. 't Ligt vooral aan die dash dat die zo goed is in escapen.

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Ashe arrow is 1 van de beste initiates die er zijn, die Cd is echt niet zo hoog als je ziet wat je er voor krijgt. Graves heeft indd zieke burst maar met smokescreen heb ik zelden een Graves weten ontsnappen. 't Ligt vooral aan die dash dat die zo goed is in escapen.


Dien cd in lane fase is enorm, buite lane fase op ult lvl 3 is dien degelijke cd ja. Ma in lane fase is da 2 min cd fzo? toch veel... vroeger wast pakske minder.

Z!ppy

Legacy Member
wa is er nu eig aan shaco veranderd? Of lijkt da gwn zo da plots elke match iemand ne shaco heeft en die toevallig ziek goed is? o_O

pinoken

Legacy Member
Kennethdw zei:
In mijn vorige post had ik toch gezegd een groot voordeel in lane.;)

Sorry :p
Ben al 2 weken 24/7 high van de medicamenten. Verklaard ineens mijn loss-spree de laatste tijd nu ik er bij nadenk. lol

The Monopoly Guy

Legacy Member
pinoken zei:
Sorry :p
Ben al 2 weken 24/7 high van de medicamenten. Verklaard ineens mijn loss-spree de laatste tijd nu ik er bij nadenk. lol

sure bro da ligt aan u hoestsiroopke :p

pinoken

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
sure bro da ligt aan u hoestsiroopke :p

Als ik volgende week nog moet hoesten moet ik naar het ziekenhuis omdat de dokter geen zwaardere antibiotica en andere pillen meer kan voorschrijven. Het stadium van hoestsiroop ben ik al wel even voorbij, al ruim een maand. De bijsluiter staat momenteel gevuld met symptomen van duizeligheid tot braken tot vermoeidheid. "Deze symptomen zijn vastgesteld bij minder dan 5/10 maar meer dan 1/10 proefpersonen"

I am just sayin, don't mock drugs. :p


Dat geheel ter zijde:

Nieuwe champ mechanics preview leek me wel wat, hou van champs met een speelstijl die anders is dan normaal. :)
Als die pole ook maar iets te veel range heeft gaat dat zo'n OP escape ability zijn. :p

The Monopoly Guy

Legacy Member
Die nieuwe champ ziet er weer awesome uit
Ze beginnen gravere champs te releasen (pressure van Dota 2?) met meer mechanics

kakature

Legacy Member
Ze doen dat voor alle champions die nog geen spotlight hebben gekregen.

Jaegger159753

Legacy Member
Geweldige patch preview <3
Patch Preview: Fizz - League of Legends Community

Graves, Kogmaw & Caitlyn generved (dit is al de 2e nerf op rij voor graves & caitlyn op korte tijd) en corki/tristana/mf krijgen een buff!
Tristana was al zo'ne sterke ad carry, dus kans is toch groot dat hij de beste ad carry wordt <3

Nieuwe summonerspells en pages worden ook veranderd? mhm ben benieuwd

Killstick

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Geweldige patch preview <3
Patch Preview: Fizz - League of Legends Community

Graves, Kogmaw & Caitlyn generved (dit is al de 2e nerf op rij voor graves & caitlyn op korte tijd) en corki/tristana/mf krijgen een buff!
Tristana was al zo'ne sterke ad carry, dus kans is toch groot dat hij de beste ad carry wordt <3

Nieuwe summonerspells en pages worden ook veranderd? mhm ben benieuwd

vind ik niet erg :p hangt wel af van wat de kog nerf wordt. Ze mogen wel die fokin passive eens fixen, helft van de tijd spawnt die niet!!!
Sion nerf vind ik wel grappig :bow:

pinoken

Legacy Member
Corki buf. <3 <3 <3
Kan ik hem misschien terug wat meer spelen want ik vind hem, zeker tov AD carries als caitlyn en Graves, zwak geworden.

Kog passive bug? Echt nog NOOIT gehad. Nieuwe masteries ben ik ZO benieuwd naar want ik vond de huidige masteries wel goed maar er was weinig open keuze.

Killstick

Legacy Member
ja idd, ziet er dik in orde uit :p > wat mij wel meest opviel was hoe ver naar beneden de +XP mastery staat. Lijk mij een ninja jungle nerf :)
mss dat nieuwe masteries andere junglers mogelijk maken en botlanes !!

Alex40014

Legacy Member
Yoshingy zei:
ja idd, ziet er dik in orde uit :p > wat mij wel meest opviel was hoe ver naar beneden de +XP mastery staat. Lijk mij een ninja jungle nerf :)
mss dat nieuwe masteries andere junglers mogelijk maken en botlanes !!

Kheb met al mijn junglers +xp nodig, anders kan ik ganken op lv3 ipv lv4, great. Op lv4 level ik mijn stun of fear of skill met cc, dat gaat niet als ge maar 3 bent na jungle.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan