Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kakature zei:Nee, Graves en Nocturne.
The Monopoly Guy zei:lol waarom hebben ze dat dan aangekondigd van 'where's TF for payback' etc
Alex40014 zei:Tot wanneer is die noc skin nog available, heb nu 4350 IP, zou ik nog op tijd 6300 kunnen halen en dan de skin met rp kopen?
pinoken zei:Als ge genoeg speelt.![]()
, das het probleem niet XD, Tegen 31 oktober zal wel lukken XDq-ball_NBK zei:Graves is the new OP.
Lol 100+AD op level 4-5 is insane
Yoshingy zei:ziet er mij een OP lzner uit maar in teamfights niet echt iets speciaal
Z!ppy zei:Is graves auto attacken? Kdacht dat die AD burst was vooral...