Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alex40014

Legacy Member
Tankyness is zeer goed vind ik maar haar damage valt me wat tegen.

Unkn0wn

Legacy Member
Waardeloze tank (Geen deftige cc) en te weinig damage om een viable solotop/mid te zijn.

DaRkFReeZe

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Is de nieuwe patch er al?
Shyvana zag er awesome uit in de champ spotlight, maar best useless zoals wukong
wukong is niet useless...spring in teamfight met ult en zie die hp naar beneden gaan:)

pinoken

Legacy Member
'k Vind het zo'n vermakkelijke champ. Tanky en die dmg valt best mee. Ook bij denken dat het AoE dmg is. Haar E doet bijna geen dmg maar die reduced armor wel, Q doet degelijke dmg vind ik. Z is gewoon zalige movement speed + farm ability.

Ik vind haar viable voor solo top maar jungle is ze iets beter. Run in met W en dragonform om ze een eind terug te sleuren.

Kennethdw

Legacy Member
OMG HEAL SPELL WORDT GEBUFFED FVK MY LYPHE XD.


en flash en cv worden generfed, fk dat.


dat gaat heel het spel veranderen die flash nerf wss.



en promote en variant van rally worde de nieuwe in SR lol.

ma serieus heal buffen lijkt me dreug, kwil gen fking heal spelers zien xd.

smon

Legacy Member
Het is ook niet moeilijk om het er onmiddellijk bij te zetten.

Je begint uit het niets over nieuwe summoner spells te praten maar er staat nergens bij wat die nu precies zijn. Het helpt ook niet dat uw post zo goed als onleesbaar is.

Thorfin

Legacy Member
Iemand anders die ook het probleem heeft met Graves dat hij late-game echt useless is?
Ik doe er echt niets van damage meer mee, zelfs met een bloodthirster, frozen mallet en last whisperer.
Zijn Ulti doet ook niets van damage meer dan

Jaegger159753

Legacy Member
Hoe ver in lategame? als gij na 45-50 minuten alleen maar ne bloodthirster/frozen mallet & last whisper hebt ,dan verbaast het me niet dat uw damage lackt...

Thorfin

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Hoe ver in lategame? als gij na 45-50 minuten alleen maar ne bloodthirster/frozen mallet & last whisper hebt ,dan verbaast het me niet dat uw damage lackt...

een phantom dancer had ik ook nog..
en het was inderdaad een lange game

maar zijn abilitys zoals buckshot en zijn ulti doen echt niets van damage op het einde..

Jaegger159753

Legacy Member
Dan snapt ge niet echt hoe ad carries werken imo aangezien hun skills totaal niet meer belangrijk zijn in endgame op vlak van damageoutput.

Als ge endgame damage wilt doen met skills, dan moete ne caster spelen, wilt ge autoattacken endgame en daarmee damage doen, dan pakte nen ad carry.

Kennethdw

Legacy Member
wild bass zei:
Iemand anders die ook het probleem heeft met Graves dat hij late-game echt useless is?
Ik doe er echt niets van damage meer mee, zelfs met een bloodthirster, frozen mallet en last whisperer.
Zijn Ulti doet ook niets van damage meer dan


Ngthans elken graves da kik zien eeft bonnen damage door heel den game lang zene. Dien champ moet echt nog wa generfed worden tbh. Veel te veels burst vo ad carry. En die zen shroud ga der ook over, ze moete dien no vision deruit hale of de slow weghalen.

pinoken

Legacy Member
Die no vision gaat weg van zodra ge gehit wordt dus zo'n voordeel is dat nu ook niet behalve voor weg te lopen.

Graves' skills hebben end-game relatief gezien in mijn ogen zelfs nog vrij veel dmg. Ga dan eens kijken naar de volley van ashe. Het verschil is dat Ashe/Caitlyn/Corki/Ezreal/... een ulti hebben die nog iets anders doen dan eenmalig dmg dealen vlak bij uzelf.

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Die no vision gaat weg van zodra ge gehit wordt dus zo'n voordeel is dat nu ook niet behalve voor weg te lopen.

Graves' skills hebben end-game relatief gezien in mijn ogen zelfs nog vrij veel dmg. Ga dan eens kijken naar de volley van ashe. Het verschil is dat Ashe/Caitlyn/Corki/Ezreal/... een ulti hebben die nog iets anders doen dan eenmalig dmg dealen vlak bij uzelf.

Is een grooot voordeel in lane ook, doe gewoon die shroud en enemy support kan je bv niet targetten als hij erin zit omdat je hem niet aanvalt... kan de ad carry geen heals / auras / shields krijge enzow.

pinoken

Legacy Member
Dat is een mechanic als een ander, als je de support stunned kan die ook even niet healen (hoewel hij al wel kan targetten). Er zijn wel meer Ranged AD carries die Cc hebben. Ashe's arrow heeft ook weinig CD voor de stun die het geeft en zij heeft dan ook nog een goeie slow. Caitlyn traps, Teemo shrooms, Tristana Ult, Vayne, MF. 'k Zeg niet dat ze allemaal evenwaardig zijn maar t.o.v. vind ik smokescreen nog niet OP, wel sterk.

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Dat is een mechanic als een ander, als je de support stunned kan die ook even niet healen (hoewel hij al wel kan targetten). Er zijn wel meer Ranged AD carries die Cc hebben. Ashe's arrow heeft ook weinig CD voor de stun die het geeft en zij heeft dan ook nog een goeie slow. Caitlyn traps, Teemo shrooms, Tristana Ult, Vayne, MF. 'k Zeg niet dat ze allemaal evenwaardig zijn maar t.o.v. vind ik smokescreen nog niet OP, wel sterk.

weinig cd op ashe arrow? Zijde op uwe kop gevallen haha, dien cd is verlengt en in lane kunde dien echt nie vaak doen. Da kunde echt nie vergelijke me graves zen shroud.
En et probleem me graves is da em zieken burst heeft en dan nog twee soorten escape heeft ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan