Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Greenie zei:Orianna was niet enkel vanwege haar range. Het was de combinatie van range, delayed attack, dmg, utility, ...
Nuja ik zie persoonlijk niet zo'n groot verschil met zijn ulti als die van say kogmaw.
Jaegger159753 zei:Shiiit, kheb nog nooit zo uitgekeken naar ne champ (ook vooral omdat ik AP champs main)
Eerste keer in lange tijd imo dat ze precies nen deftige hero uitbrengen naast al die andere crapheroes a la riven, skarner, wukong etc (hij zal wellicht OP zijn, maar tegen de patch derna hopelijk in orde)
Kennethdw zei:Niet? Die van kog maw is een soort van channel die je kunt ontwijke, je ziet altijd een seconde waar hij gaat landen waardoor je met een beetje verstand dat wel kunt dodgen. Die van xerath ben je kansloos tegen. Plus kog maw is vrij zwak als ap waardoor zijn ult ook niet echt zot veel damage doet. Beste kog is ad. Xerath is een caster en zijn ult doet dus pakken meer damage.
En ja de range doet er wel degelijk toe, hoe kun je nou van iemand winnen die je van zover zit te harasse.
Deghinsea zei:Crap heroes? Wukong is wel de beste anti-carry in het spel hoor, Ashe en MF zijn er niks tegen.
Nieuwe meta right hurr
Deghinsea zei:Crap heroes? Wukong is wel de beste anti-carry in het spel hoor, Ashe en MF zijn er niks tegen.
Nieuwe meta right hurr
Japser zei:WTF insane range heeft die nieuwe champ ?
Reginald speelt er nu mee ...

Beste anti-carry?Deghinsea zei:Crap heroes? Wukong is wel de beste anti-carry in het spel hoor, Ashe en MF zijn er niks tegen.
Nieuwe meta right hurr
Jaegger159753 zei:Beste anti-carry?
Dus volgens u is wukong beter in de rol van anti-carry dan pakweg een kassadin, of akali?
grappenmaker
wukong is amper viable, nuff said
Jaegger159753 zei:Nee das ni waar yoshingy, wukong is de ZOTSTE anti-carry ingame, dus das allemaal geen probleem. Die heeft zelfs geen laning fase nodig, gewoon rechtdoor lopen en hopla 2shot ashe.
Greenie zei:Dom change ... will see, denk niet dat er echt velen onder ons dominion 'mainen'
smon zei:
