Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Greenie

Legacy Member
Orianna was niet enkel vanwege haar range. Het was de combinatie van range, delayed attack, dmg, utility, ...

Nuja ik zie persoonlijk niet zo'n groot verschil met zijn ulti als die van say kogmaw.

Kennethdw

Legacy Member
Greenie zei:
Orianna was niet enkel vanwege haar range. Het was de combinatie van range, delayed attack, dmg, utility, ...

Nuja ik zie persoonlijk niet zo'n groot verschil met zijn ulti als die van say kogmaw.

Niet? Die van kog maw is een soort van channel die je kunt ontwijke, je ziet altijd een seconde waar hij gaat landen waardoor je met een beetje verstand dat wel kunt dodgen. Die van xerath ben je kansloos tegen. Plus kog maw is vrij zwak als ap waardoor zijn ult ook niet echt zot veel damage doet. Beste kog is ad. Xerath is een caster en zijn ult doet dus pakken meer damage.

En ja de range doet er wel degelijk toe, hoe kun je nou van iemand winnen die je van zover zit te harasse.

Deghinsea

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Shiiit, kheb nog nooit zo uitgekeken naar ne champ (ook vooral omdat ik AP champs main)
Eerste keer in lange tijd imo dat ze precies nen deftige hero uitbrengen naast al die andere crapheroes a la riven, skarner, wukong etc (hij zal wellicht OP zijn, maar tegen de patch derna hopelijk in orde)

Crap heroes? Wukong is wel de beste anti-carry in het spel hoor, Ashe en MF zijn er niks tegen.

Nieuwe meta right hurr

Killstick

Legacy Member
Kennethdw zei:
Niet? Die van kog maw is een soort van channel die je kunt ontwijke, je ziet altijd een seconde waar hij gaat landen waardoor je met een beetje verstand dat wel kunt dodgen. Die van xerath ben je kansloos tegen. Plus kog maw is vrij zwak als ap waardoor zijn ult ook niet echt zot veel damage doet. Beste kog is ad. Xerath is een caster en zijn ult doet dus pakken meer damage.

En ja de range doet er wel degelijk toe, hoe kun je nou van iemand winnen die je van zover zit te harasse.

kog ult stacked toch ook wel met AD?


Deghinsea zei:
Crap heroes? Wukong is wel de beste anti-carry in het spel hoor, Ashe en MF zijn er niks tegen.

Nieuwe meta right hurr

Nieuwe meta: xerath mid, kog bot. en tanky top en jungle gogogogogogo support dan alli/janna/sona

Japser

Legacy Member
WTF insane range heeft die nieuwe champ ?

Reginald speelt er nu mee ...

Kennethdw

Legacy Member
Deghinsea zei:
Crap heroes? Wukong is wel de beste anti-carry in het spel hoor, Ashe en MF zijn er niks tegen.

Nieuwe meta right hurr


Er zijn meer anti carries dan dat er carries zijn tegewoordig lol.

Jaegger159753

Legacy Member
Deghinsea zei:
Crap heroes? Wukong is wel de beste anti-carry in het spel hoor, Ashe en MF zijn er niks tegen.

Nieuwe meta right hurr
Beste anti-carry?

Dus volgens u is wukong beter in de rol van anti-carry dan pakweg een kassadin, of akali?

grappenmaker

wukong is amper viable, nuff said

Deghinsea

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Beste anti-carry?

Dus volgens u is wukong beter in de rol van anti-carry dan pakweg een kassadin, of akali?

grappenmaker

wukong is amper viable, nuff said

Jep

Jep

Nope

Nope

Killstick

Legacy Member
probleem is wukong in een lane plaatsen waar die iets kan doen tot de teamfights. Hij heeft geen heal en geen range (zijn charge ding is range activate maar hij stopt dan wel in melee range)
> makkelijk geharrassed als je voor last hits op minions gaat.

Jaegger159753

Legacy Member
Nee das ni waar yoshingy, wukong is de ZOTSTE anti-carry ingame, dus das allemaal geen probleem. Die heeft zelfs geen laning fase nodig, gewoon rechtdoor lopen en hopla 2shot ashe.

Deghinsea

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Nee das ni waar yoshingy, wukong is de ZOTSTE anti-carry ingame, dus das allemaal geen probleem. Die heeft zelfs geen laning fase nodig, gewoon rechtdoor lopen en hopla 2shot ashe.

Ge hebt het eindelijk begrepen maat

Greenie

Legacy Member
jah skarner buffs <3
mss toch geen miskoop van een jungler

hextech nerf ^^ en niet stackable is toch niet enkel een dom nerf ?
(kheb er toch al een hoop gezien met jax 4 gunblades en pwn)

Corki buff ziet er ook welkom uit, je ziet die echt niet veel meer...

Dom change ... will see, denk niet dat er echt velen onder ons dominion 'mainen'

Greenie

Legacy Member
Omdat hij eigenlijk gewoon op euw.lea.. staat he :)
Of, afaik, ook ingame.

Conradus

Legacy Member
Greenie zei:
Dom change ... will see, denk niet dat er echt velen onder ons dominion 'mainen'

Ik doe niks anders. Leuke, snelle korte matches, ideaal gewoon.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan