Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MeGusta

Legacy Member
ze hadden beter de jungle gelaten hoe het was.

en ook van die hp pots afgebleven. spelen met karthus is nu bijna niet meer te doen early game door die nerf op de pots -_-"

Boemkool

Legacy Member
Die changes zijn al live op NA, blijkbaar is er momenteel een verschil van 4 gold, na twintig minuten. Ik hoop dat ze hieraan nog wa werken, junglen is gewoon niet meer zo tof als vroeger

Jaegger159753

Legacy Member
wa een idioten dat ze jungle nerven om het een week later terug te buffen :lol:

pinoken

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
wa een idioten dat ze jungle nerven om het een week later terug te buffen :lol:

Toch ook met Katarina, Shunpo aanpassen en nu terug teruggedraait. :lol:

Btw, wat vinden jullie van Volibear? OP/Balanced/UP, dat laatste zal het al zeker niet zijn maar met momenten vind ik hem zoveel dmg doen en andere games doet ie bijna geen damage. Misschien omdat andere mensen ermee spelen en dat sommigen sucken en sommigen beter zijn maar toch. :p

Die Z doet echt massa's damage met momenten.

BrNlicious

Legacy Member
pinoken zei:
Toch ook met Katarina, Shunpo aanpassen en nu terug teruggedraait. :lol:

Btw, wat vinden jullie van Volibear? OP/Balanced/UP, dat laatste zal het al zeker niet zijn maar met momenten vind ik hem zoveel dmg doen en andere games doet ie bijna geen damage. Misschien omdat andere mensen ermee spelen en dat sommigen sucken en sommigen beter zijn maar toch. :p

Die Z doet echt massa's damage met momenten.

Ik heb er zelf nog niet mee gespeeld dus ik weet het ni echt zeker, maar als hij decent gespeeld wordt vind ik hem zeker wel balanced. Hij is een goede initiater die ook zeer veel dmg doet.

Killstick

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
wa een idioten dat ze jungle nerven om het een week later terug te buffen :lol:

nuja ik ben blij dat ze effectief naar de community luisteren. Niet dat ze patchen en zeggen "binnen een maand zullen jullie hier blij mee zijn".
Ik heb nog niet gejungled in deze shit :p gwn omdat fiddle me er maar saai in leek.

Alex40014

Legacy Member
Yoshingy zei:
nuja ik ben blij dat ze effectief naar de community luisteren. Niet dat ze patchen en zeggen "binnen een maand zullen jullie hier blij mee zijn".
Ik heb nog niet gejungled in deze shit :p gwn omdat fiddle me er maar saai in leek.

Ze moeten gewoon niet iets veranderen wat goed is omdat ze zelf denken dat het niet goed genoeg is. Dat low-lv's niet konden junglen is jammer maar dan krijg je toch iets voor het lven van een summoner XD

The Monopoly Guy

Legacy Member
Alex40014 zei:
Ze moeten gewoon niet iets veranderen wat goed is omdat ze zelf denken dat het niet goed genoeg is. Dat low-lv's niet konden junglen is jammer maar dan krijg je toch iets voor het lven van een summoner XD

Waarom zouden ze niet kunnen junglen?

The Monopoly Guy

Legacy Member
pinoken zei:
Hoeveel low-lvl mensen ken jij die deftig junglden voor de jungle nerf? :p

Als ze oude spelers zijn kunnen ze dat perfect, ik kon ook perfect junglen met m'n lvl 9

Nieuwe spelers gaan niet direct junglen aangezien ze dat niet kennen, anders spelen ze een junglechar

Boemkool

Legacy Member
pinoken zei:
Toch ook met Katarina, Shunpo aanpassen en nu terug teruggedraait. :lol:

Btw, wat vinden jullie van Volibear? OP/Balanced/UP, dat laatste zal het al zeker niet zijn maar met momenten vind ik hem zoveel dmg doen en andere games doet ie bijna geen damage. Misschien omdat andere mensen ermee spelen en dat sommigen sucken en sommigen beter zijn maar toch. :p

Die Z doet echt massa's damage met momenten.

Ik vind hem echt enorm tanky, echt vervelend. Die loopt daar gewoon, hij is niet echt dreigend maar ge kunt hem ook niet echt neerkrijgen.. beetje zoals Shyvana eigenlijk. Ik ben er geen fan van alleszins

Z!ppy

Legacy Member
Ik vind hem eig lichtjes OP, die fling, die passive, offtank + vrij veel damage. Echt moeilijk om neer te krijgen

Alex40014

Legacy Member
Elke game dat ik een tryndamere tegenkom verlies ik bijna, tryndamere's zijn de laatste tijd precies zo sterk geworden. Zelfs door de muur van anivia gaat ie doorheen, dat is toch niet meer te doen XD Ik vind dat geen elke champ langs die muur van anivia mag komen met een skill. Akali kan er gewoon doorheen met haar ult, gragas met zijn waggle denk, tryn met zijn skill, tris, ...

BrNlicious

Legacy Member
Alex40014 zei:
Elke game dat ik een tryndamere tegenkom verlies ik bijna, tryndamere's zijn de laatste tijd precies zo sterk geworden. Zelfs door de muur van anivia gaat ie doorheen, dat is toch niet meer te doen XD Ik vind dat geen elke champ langs die muur van anivia mag komen met een skill. Akali kan er gewoon doorheen met haar ult, gragas met zijn waggle denk, tryn met zijn skill, tris, ...

tryn met cleanse vind ik nu ind best wel op. Als ik een trynd zie pak ik nu gwn insta rammus. IMO de enige die hem echt countert.

Dezona

Legacy Member
Alex40014 zei:
Elke game dat ik een tryndamere tegenkom verlies ik bijna, tryndamere's zijn de laatste tijd precies zo sterk geworden. Zelfs door de muur van anivia gaat ie doorheen, dat is toch niet meer te doen XD Ik vind dat geen elke champ langs die muur van anivia mag komen met een skill. Akali kan er gewoon doorheen met haar ult, gragas met zijn waggle denk, tryn met zijn skill, tris, ...

Dus volgens u mag flash er u ook niet doortrekken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan