Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dezona

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
gast denkte nu echt dakik ne log bijhoud met alle dingen dat die kerel doet?

Als ge et zo ne retard vind moeten er u toch dingen bijblijven waarom ge da vindt, of niet soms?

f33db4ck

Legacy Member
Dezona zei:
Als ge et zo ne retard vind moeten er u toch dingen bijblijven waarom ge da vindt, of niet soms?

Quote of the day in den dezen : )))

Ma da gastje monopoly snapt er zelf niks van dusja :D

Boemkool

Legacy Member
Laten we vriendelijk blijven jongens, iedereen heeft zijn eigen mening, daarom moet ge hem der nog niet voor afschieten hé.

Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld Wickd echt slecht maar ik denk dat er veel mensen het met mij oneens gaan zijn. Daarom ga ik nog niet van mening veranderen hoor

The Monopoly Guy

Legacy Member
All-In zei:
Quote of the day in den dezen : )))

Ma da gastje monopoly snapt er zelf niks van dusja :D

Kweet nog niet eens wie jij bent lol

& genoeg off-topic

Killstick

Legacy Member
dodge runes refund gaat wel gieren zijn. Wat is dat een 7k IP dat ik terug krijg :s
benieuw wat ze met udyr gaan uitspoken. kan enkel beter worden voor de huidige jungle etc

The Monopoly Guy

Legacy Member
Yoshingy zei:
dodge runes refund gaat wel gieren zijn. Wat is dat een 7k IP dat ik terug krijg :s
benieuw wat ze met udyr gaan uitspoken. kan enkel beter worden voor de huidige jungle etc
Kheb maar voor 2.4k dodge runes
Nooit echt een voorstander van geweest

Gingen ze iets met udyr doen? Heb ik precies gemist
Kvind hem zo al strong genoeg

The Monopoly Guy

Legacy Member
pinoken zei:
Nuja, dodge op udyr was toch geen onbekend feit? :p

Nooit gebruikt, kheb enkel dodge runes aangekocht voor Jax
Op de rest vind ik dat zo useless
7% dodge, wauw?

^ALUCARD^

Legacy Member
het is nochtans echt heel goed hoor

ik ben al vaak gered door die dodge runes

tegen een trynda solo top, dodgen die crits gvd

The Monopoly Guy

Legacy Member
^ALUCARD^ zei:
het is nochtans echt heel goed hoor

ik ben al vaak gered door die dodge runes

tegen een trynda solo top, dodgen die crits gvd

Ik hou niet zo van een luckfactor die bepaalt of ik mijn lane win of niet
Geef me maar armor runes

Unpro

Legacy Member
The Winter Map has returned as a Field of Justice!

Ze zouden die beter ook voor altijd in het spel laten net als hun "herfst" map.

Alex40014

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Ik hou niet zo van een luckfactor die bepaalt of ik mijn lane win of niet
Geef me maar armor runes

De reden waarom ze op udyr dodge namen was dat het die mastery (nimbleness geloofk) versterkte. Nu ze deze masterie weggehaald hadden had het idd niet meer zoveel zin. Udyr had van nature 9% dodge +8 dodge van masteries en dan nog is 10% van bugged ninja tabi's, komen we aan 26 à 27 % dodge. Dodge wordt pas goed als je genoeg kans hebt om te dodgen bij grotere getallen dus, terwijl armor slechter wordt bij grotere getallen. Die masterie gaf hem 5 sec movement boost elke keer hij een attack dodgede bij deze kans is dat 1 op 4. En die extra movement speed was dan weer ideaal op een champ zoals udyr die in range moet komen om te kunnen stunnen.

Dus:
25% kans op dodge
+ 25% kans op 10% movement speed boost voor 5 sec (dankzij die goede oude masterie die ze weggehaald hebben :( )

Dit zijn enorm goede stats, zeker omdat dodge niet counterbaar is zoals armor (met armorpen)

BrNlicious

Legacy Member
Alex40014 zei:
De reden waarom ze op udyr dodge namen was dat het die mastery (nimbleness geloofk) versterkte. Nu ze deze masterie weggehaald hadden had het idd niet meer zoveel zin. Udyr had van nature 9% dodge +8 dodge van masteries en dan nog is 10% van bugged ninja tabi's, komen we aan 26 à 27 % dodge. Dodge wordt pas goed als je genoeg kans hebt om te dodgen bij grotere getallen dus, terwijl armor slechter wordt bij grotere getallen. Die masterie gaf hem 5 sec movement boost elke keer hij een attack dodgede bij deze kans is dat 1 op 4. En die extra movement speed was dan weer ideaal op een champ zoals udyr die in range moet komen om te kunnen stunnen.

Dus:
25% kans op dodge
+ 25% kans op 10% movement speed boost voor 5 sec (dankzij die goede oude masterie die ze weggehaald hebben :( )

Dit zijn enorm goede stats, zeker omdat dodge niet counterbaar is zoals armor (met armorpen)

Sword of the divine.

Alex40014

Legacy Member
brainrain zei:
Sword of the divine.

Ge hebt gelijk, desondanks zie je dat niet vaak gebuild worden en kzal zeggen dat het niet zo makkelijk te counteren is als armor.

The Monopoly Guy

Legacy Member
brainrain zei:
Sword of the divine.
Idd
En die 10% movementspeed buff is/was vrij useless aangezien ge van Udyr wegloopt als die komt ganken en hem niet gaat aanvallen (tenzij met CC spells)
Als het enemy team dan 2 casters of CC heeft ben je helemaal niets met u dodge & moet ge sowieso merc's gaan

Dezona

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Idd
En die 10% movementspeed buff is/was vrij useless aangezien ge van Udyr wegloopt als die komt ganken en hem niet gaat aanvallen (tenzij met CC spells)
Als het enemy team dan 2 casters of CC heeft ben je helemaal niets met u dodge & moet ge sowieso merc's gaan

Vergeet niet dat creeps ook die dodge kunnen proccen

The Monopoly Guy

Legacy Member
Dezona zei:
Vergeet niet dat creeps ook die dodge kunnen proccen

90% van de tijd attacken de creeps pas als ge dmg hebt gedaan op hun champion (die 10% zijn als ze niet meer gelockt zijn op een andere creep of champion)

Dezona

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
90% van de tijd attacken de creeps pas als ge dmg hebt gedaan op hun champion (die 10% zijn als ze niet meer gelockt zijn op een andere creep of champion)

Hmm goed punt idd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan