Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
'k Speel 21/0/9 op AD's & AP's (weliswaar met verschillende masteries) Defense 0/21/9 en jungle hangt af van de jungler maar meestal een beetje def/offense hybrid.

Solomid.net staan voor bijna alle champs al guides met de nieuwe masteries. :p

P.s. Ahri in 3v3! :lol:
Nie te doen OP.

Vs Ez top. 'k Flash door muur, hij flasht achterna, kdoe ulti door muur, hij port achterna, nog es ult en als 'k zie dat mijn team hem komt pakken nog rap een Ks'ke met Ult+Q. :lol:

Ik ging strike.

pinoken

Legacy Member
Bwahahaha, Jax remake. Riot is op zijne kop gevallen. Counterstrike wordt nu een activate effect en als hij het activeert dodged hij alle auto-attacks die op hem gedaan worden. Op het einde doet hij dmg en een stun. Zelfs met 15-20 seconden Cd is dit belachelijk sterk tegen bepaalde champions. Solo top wordt hierdoor verstoord.

The Monopoly Guy

Legacy Member
pinoken zei:
Bwahahaha, Jax remake. Riot is op zijne kop gevallen. Counterstrike wordt nu een activate effect en als hij het activeert dodged hij alle auto-attacks die op hem gedaan worden. Op het einde doet hij dmg en een stun. Zelfs met 15-20 seconden Cd is dit belachelijk sterk tegen bepaalde champions. Solo top wordt hierdoor verstoord.

En dat is een probleem why?
Fizz heeft ook zo'n mechanic... maar dan met alles ipv enkel basic attacks

Maser00

Legacy Member
Khoop dat hij terug wa nuttig wordt, kheb er gisteren nog mee gespeeld (bot met trist wel...). Ma da is echt nen moeilijke om te farmen early game imo, maar nu met die nieuwe skill zou hij een goede couterpick tegen ad carries zijn bot.

squalleke123

Legacy Member
Bwahahaha, Jax remake. Riot is op zijne kop gevallen. Counterstrike wordt nu een activate effect en als hij het activeert dodged hij alle auto-attacks die op hem gedaan worden. Op het einde doet hij dmg en een stun. Zelfs met 15-20 seconden Cd is dit belachelijk sterk tegen bepaalde champions. Solo top wordt hierdoor verstoord.

euhm, je doet gewoon wat je anders deed als ze jax hadden... Je bouwt Sword of the divine for het active...

pinoken

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
En dat is een probleem why?
Fizz heeft ook zo'n mechanic... maar dan met alles ipv enkel basic attacks

Fizz is anders. Fizz kan zelf niet auto-attacken en abilities casten terwijl hij dat doet en hoewel ik geen idee heb over de duration zal het vast wel langer zijn dan die 2 seconden dat fizz op zijn paal staat. Bovendien is Fizz geen duel champ.

The Monopoly Guy

Legacy Member
pinoken zei:
Fizz is anders. Fizz kan zelf niet auto-attacken en abilities casten terwijl hij dat doet en hoewel ik geen idee heb over de duration zal het vast wel langer zijn dan die 2 seconden dat fizz op zijn paal staat. Bovendien is Fizz geen duel champ.

of da die nu nen active of ne passive dodge heeft
what's the difference
nu ist tenminste geen luck meer

Killstick

Legacy Member
over zijn ult zeggen ze niks, die stackte nochtans ook met dodge chance. De active daarvan mochten ze anders ook wel eens onder handen pakken

pinoken

Legacy Member
'k Was precies weer iets te snel met mijn oordeel. :p

Vind het een mooie Jax remake op het eerste zicht. Passive weg zodat hij niet meer zo belachelijk tanky is zonder health items. Nieuwe passive is een deel van de passive die eerst op zijn ult stond wat zijn early game wel zou moeten versterken denk ik en zijn ulti geven nu AD en AP bij, dmg op elke 3de hit blijft als passive van de ult staan.

Duration van counter strike heb ik ook weer een beetje overschat

^ALUCARD^

Legacy Member
Jax ziet er echt veel te OP uit nu

die kan nu gwn alles dodgen... en stunnen wanneer hij wil... :eek:

die passive die em tanky maakte is wel weg, das mss wel goed.

Kennethdw

Legacy Member
^ALUCARD^ zei:
Jax ziet er echt veel te OP uit nu

die kan nu gwn alles dodgen... en stunnen wanneer hij wil... :eek:

die passive die em tanky maakte is wel weg, das mss wel goed.

Alles ziet er op uit in die spotlights , ze zijn ook gewoon om de skills te bekijken eig voor de rest heb je er niet veel aan.

Alex40014

Legacy Member
Volgens mij ga ik die colorblind mode is probereb :P Niet dat ik kleurenblind ben fzu maar dat is eens wat anders dan de kleuren die ik al zo lang gewend ben op LoL XD

pinoken

Legacy Member
'k Ga hem sowieso proberen omdat ik problemen heb met bepaalde kleuren.

Maser00

Legacy Member
Ah nice riven nerf, ik wist het he :) Fking moeilijk om tegen te lanen :p

Kennethdw

Legacy Member
Maser00 zei:
Ah nice riven nerf, ik wist het he :) Fking moeilijk om tegen te lanen :p

Wel terecht tbh, bekan elken game nen riven op top. En 9/10 keren wint em:)
Daarna komt em eel u team tanken en killen tegelijk ook xD.

Maar zullen wel eerder kleine nerfs zijn wss.

Alex40014

Legacy Member
Maser00 zei:
Ah nice riven nerf, ik wist het he :) Fking moeilijk om tegen te lanen :p

Dat ze gp ook maar is nerven en udyr zijn passive buffen want die heeft nu bijna niks meer aan zijn passive sinds de verwijdering van dodge.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan