Archief - Upcoming Nerfs & Buffs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Sejuani leak
Slows ftw

Die slow van die passive is wel maar 3 seconden, je gaat dus ongeveer 2 à 3 champs kunnen slowen als ge moeite doet en chance hebt. Misschien 4 of 5 met uwe ulti ma bij initiate gaan ze nog nie direct lopen. :p

^ALUCARD^

Legacy Member
Vladimir

Transfusion cooldown reduced to 10/8.5/7/5.5/4 seconds from 12/10/8/6/4
Crimson Pact ability power to health conversion reduced to 1.4 from 1.8
Hemoplague no longer costs 15% of your current health and is now no cost to cast
Tides of blood health cost ramp up reduced to 25% from 50%

Das wel ne serieuzen buff voor vladimir

en jax ziet er idd heel erg OP uit nu.

Maser00

Legacy Member
Bwa vlad was up imo, zeker early game met die hoge cd's, ma nu ist idd wel beter. Passive is dan wel weer wat minder nu... Denk dak vlad nog eens wa ga spele ranked als die patch er is.

Killstick

Legacy Member
hmm elke vlad change kan hem wel OP maken. Het is nu eenmaal een char waarvoor de mechanics als wat "broken" zijn.
Vlad is een super lategame mage. hij gaat echt tanky worden laten, aoe ult kan teamfights bepalen, en hij doet contante dmg. Iets wat ik toch belangrijk vind op mages, is dat ze echt een constante output van dmg hebben.

Unpro

Legacy Member
Raar dat ze die winter map nu al verwijderen, herfst map is er een jaar, winter map amper een maand...

The Monopoly Guy

Legacy Member
Unpro zei:
Raar dat ze die winter map nu al verwijderen, herfst map is er een jaar, winter map amper een maand...

lol winter map heeft er al veeeeel langer op gestaan

Unpro

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
lol winter map heeft er al veeeeel langer op gestaan
Ik heb het over dit keer he, hoelang die er vorige keer heeft opgestaan heb ik geen flauw idee van, speel LoL pas een jaarke

nexonion

Legacy Member
deze patch wordt echt free ELO, gewoon sivir spelen, onmogelijk om hier ELO mee te verliezen

Thorfin

Legacy Member
nexonion zei:
deze patch wordt echt free ELO, gewoon sivir spelen, onmogelijk om hier ELO mee te verliezen

Waarom Sivir? Dacht eerder aan Jax, Sivir krijgt toch geen update bij de volgende patch? :wtf:

Thorfin

Legacy Member
Blijkbaar is de patch al toegepast.
De nieuwe emblemen voor Galio, Fiddle, Malz, Alistar zijn wel cool.

Misterblort

Legacy Member
Skarner weer goe gebuttfucked :/ nu is zijne manastarve terug zoals toen hem gereleased was en de enige manier om er deftig mee te spelen ne manamune kopen was..

nexonion

Legacy Member
Thorfin zei:
Waarom Sivir? Dacht eerder aan Jax, Sivir krijgt toch geen update bij de volgende patch? :wtf:

Sivir was één van de sterkste AD carry's. Nu dat ze Graves en Vayne aanpassen zal hij alleen maar beter zijn tegenover de rest.

Lategame Sivir is beastmode en early Sivir heeft echt goede harrass.

Mio

Legacy Member
Misterblort zei:
Skarner weer goe gebuttfucked :/ nu is zijne manastarve terug zoals toen hem gereleased was en de enige manier om er deftig mee te spelen ne manamune kopen was..

Skarner was wel degelijk OP

pinoken

Legacy Member
Mio zei:
Skarner was wel degelijk OP

Meh, vond eigenlijk toch van niet. Wat was er OP aan dan? Zoveel dmg deed zijn Q nu ook weer niet laat staan dat de scale hoog was. Dat ze zijn ult generfed hebben is belachelijk, enige degelijke initiate/gank die hij heeft.

Die stealth nerf op Vayne vind ik 100% gerechtvaardigt, dat was gewoon een zuivere escape ability terwijl het mijn inziens enkel wat utility mag geven aan teamfights om focus te verliezen.

Dezona

Legacy Member
Mio zei:
Spam skills ? Perma slow ? Ult iemand even when flashed ?

Idd die ingebouwde slow van zijn a skill vond ik toch ook wel zeer sterk , zeker met red buff
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan