Archief - 'top' clans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lordearon

Legacy Member
FreDjiiih has it,
en al de rest is hier aant zeveren XD

(let's join em, mijn allereerste demo was TAMM allanon vs CF op azze, waar CF om rondjes smeekte ;))

en niemand hier kent cLegends, dus doe er geen uitspraken over.

Lordearon

Legacy Member
en jij bent?

"aoL D4rk L!nk - essential ' D4rk L!nk" oO -

de scene kenner :(

snapM

Legacy Member
skatermathijs zei:
Ik ken die mannen genoeg, stelletje wannabe pro noobs dat het zijn!
haha maf gast xD
weet je nog dark link op occ?
je raakte niets niet?
en je bent kk nobrained dus houd je kk kop dicht

snapM

Legacy Member
skatermathijs zei:
Ins-gaming
Digitalmind (met 3 mensen van ex Dk dacht ik)
Mylegend
Artist
4dfx
Myscars (me vriendjees :p )

Srry als ik er nog vergeten heb :p

Ze zijn NIET gerangschikt op goed naar slecht.

Grtzz D4rk L!nk :niceone:
Jij weet er duidelijk alles van !
dan nog maar te zwijgen dat 4DFX dood is
en myscars zuigt?
en netGen was de vermelding niet waard zeker?
en Artist is imho helemaal geen topclan
webbe daar 16-10 van verloren zonder voorbereiding en doen, laat staan da da een topteam zou zijn :o

Raaf

Legacy Member
omfg rofl xD

"ik had wel door dat dit een grap was"
bahahhaha

en waarom werkt mijne msn niet :'(

boostah

Legacy Member
dude na 10 zinnen heb je toch al zwaar door dat het zever is, en vooral die 13.37 is te grappig

FreDjiiih

Legacy Member
als ge toch over vroeger bezig zijt! Msh niet de beste qua skill & aim enzo, maar de brains en de tacs van dolor kon volgens mij toch wel niemand aan!

En als je ziet dat ze zo zelden nu nog samen spelen en dan samen naar fom gaan en er halve finale halen, en die onterecht verliezen door stroompanne!
Dan vin ik dat die toch keiveel respect verdien!

Hopelijk komen ze ooit nog eens actief!



:bow: :applause: dolor :applause: :bow:

Mini

Legacy Member
FreDjiiih zei:
als ge toch over vroeger bezig zijt! Msh niet de beste qua skill & aim enzo, maar de brains en de tacs van dolor kon volgens mij toch wel niemand aan!


plz tell me u r being sarcastic..

Mini

Legacy Member
daar gaget ni om..

brain & tacs + dolor ( of eender welke clan van de laatste 4 jaar buiten xs / of het late dk).. like suuuuuuuuuuuuuuure

skatermathijs

Legacy Member
snapM zei:
haha maf gast xD
weet je nog dark link op occ?
je raakte niets niet?
en je bent kk nobrained dus houd je kk kop dicht

Rofl!!
Wij pwnde jullie op occ :o
Btw ooit al eens ged8 dat die log een NICKFAYKER zou kunnen zijn?
Of dat die log gewoon fake is?
Shitnoob leer csen, btw nieks anders te doen dan fake logs te maken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan