Archief - 'top' clans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w3bb3r

Legacy Member
yeet

eerst en vooral, IK WEL EEN PREFIX MET CS1.6 ALLEEN!
voila das dan ook gezegd. :cool:


ten tweede, ik ben een jaartje gestopt met cs1.6 en heb totaal de scene niet meer gevolgd.
ik weet dat Defusekids gestopt is en dan 4Dfx terug herbegonnen is (denk ik :p)
en ik denk dat ik nu terug ga beginnen met men 4jaar 'ervaring' :p

maar al bij al heb ik nu nog altijd niet gevraagd wat ik moest vragen..

welke clans horen er nu zoal bij de betere van België?
en indien iemand nog een 6de speler zoekt ofzo, ge moet maar pm'en


mvg w3bb0r ;)

skatermathijs

Legacy Member
Ins-gaming
Digitalmind (met 3 mensen van ex Dk dacht ik)
Mylegend
Artist
4dfx
Myscars (me vriendjees :p )

Srry als ik er nog vergeten heb :p

Ze zijn NIET gerangschikt op goed naar slecht.

Grtzz D4rk L!nk :niceone:

skatermathijs

Legacy Member
Als het de TOP clans van belgië zijn dan zijn Mylegend of Ins-gaming de betere imo.

Nike`zKeN

Legacy Member
veel te onstabiele scene om er nu een rangschikking op te maken

als ge dM als be team rekent , dM aan de top atm :p

Mini

Legacy Member
enige deftige team is dM

insgaming speelt niets klaar, en in het zuiden heb je netgen dat 5 rondjes haalt op lan tege dM

Once again the be scene is pretty CRAP

Fraggie

Legacy Member
w3bb3r zei:
eerst en vooral, IK WEL EEN PREFIX MET CS1.6 ALLEEN!
voila das dan ook gezegd. :cool:
Niks van. Stel dat we voor elk mogelijk probleem een prefix maken dan wordt die lijst te groot en dus onoverzichtelijk.

Dabs

Legacy Member
in BELGIE is er maar 1 deftige clan meer :

ins-gaming ( en dan kwa line-up, ofzet kunne waarmaken geen idee )

Voor mij is de beste clan in belgië atm RODCAD. Kweet de meeste gaan beginne flamen enz, ma zebben toch weer een schone prestatie neergezet in outpost gent. Die gasten bootcampen lijk zot en spelen al superlang samen, kwa teamplay zijn die gaste ZEKER ni slecht :D.

Sypher zou van mij ook iets mogen tonen maar ze vallen voor het ogenblik wat tegen. Ethereal misschien?

Maar mijn VOTE gaat voor wise die terug is met de broer van luce :p

PS: dM is een nederlandse clan die dus tot de hollandse scene behoren MAAR 3 belgische spelers hebben ( en af en toe mixt spacey wel ne keer mee ofzo en nog zo van die defusekids gasten :D )

Dabs

Legacy Member
Ik lach ni, ik denk ni da .be niks voorstelt in source, ma da source gewoon op zich nog te weinig voorstelt. Elke keer als ik source speel frustreert mij da, alsge schiet stade zo ne second stil en kunde lijk ni zo goe bougeren enz enz.

Freekje

Legacy Member
kzou da ook hebbe als ge 6 jaar aan stuk cs hebt zitte spele.

Api3

Legacy Member
source is gewoon pakken trager imo, in 1.6 krijgde veel rapper nen headar :(

Api3

Legacy Member
nolimit|spp```` zei:
source is hs heaven btw


ja kweet, in source ist iets makkelijker om headshots te geven maar wat ik bedoel is dat de gameplay veel sneller is in 1.6, vroeger speelde ik constant source, en toen ik eens 1.6 probeerde op telenet server was ik te traag, nu speel ik al tijdje 1.6 en kan wel mee :) maar twas toch een aanpassing

zdaan

Legacy Member
dM heeft hollandse organisatie, maar omdat 3 van de 5 basisspelers .be zijn moeten ze .be eswc quali meespelen ..

Roeba

Legacy Member
Api3 zei:
ja kweet, in source ist iets makkelijker om headshots te geven maar wat ik bedoel is dat de gameplay veel sneller is in 1.6, vroeger speelde ik constant source, en toen ik eens 1.6 probeerde op telenet server was ik te traag, nu speel ik al tijdje 1.6 en kan wel mee :) maar twas toch een aanpassing

had je geen speedhack in source dan?
anyway, genoeg over css, tis een 1.6 thread
en tis bijzonder erg gesteld met de top in be, in nl zie je constant nog nieuwe talentjes opduiken, waar zitten die in be?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan