w3bb3r
Legacy Member
yeet
eerst en vooral, IK WEL EEN PREFIX MET CS1.6 ALLEEN!
voila das dan ook gezegd.
ten tweede, ik ben een jaartje gestopt met cs1.6 en heb totaal de scene niet meer gevolgd.
ik weet dat Defusekids gestopt is en dan 4Dfx terug herbegonnen is (denk ik
)
en ik denk dat ik nu terug ga beginnen met men 4jaar 'ervaring'
maar al bij al heb ik nu nog altijd niet gevraagd wat ik moest vragen..
welke clans horen er nu zoal bij de betere van België?
en indien iemand nog een 6de speler zoekt ofzo, ge moet maar pm'en
mvg w3bb0r
eerst en vooral, IK WEL EEN PREFIX MET CS1.6 ALLEEN!
voila das dan ook gezegd.
ten tweede, ik ben een jaartje gestopt met cs1.6 en heb totaal de scene niet meer gevolgd.
ik weet dat Defusekids gestopt is en dan 4Dfx terug herbegonnen is (denk ik
)en ik denk dat ik nu terug ga beginnen met men 4jaar 'ervaring'

maar al bij al heb ik nu nog altijd niet gevraagd wat ik moest vragen..
welke clans horen er nu zoal bij de betere van België?
en indien iemand nog een 6de speler zoekt ofzo, ge moet maar pm'en
mvg w3bb0r



.
maar twas toch een aanpassing