Mini zei:
dRc Dro0py =/= Dr00py aka Gunter (zie spelling)
de dRc droopy is diegene van CF en xstars
en de gunter is gwn een omhoog gevalle noob
haha, zalig, nog steeds dezelfde die mini
Om het verhaal effe juist te stellen:
Er waren 2 droopy's : Dr00py (ik) en Dro0py (den andere).
In de tijd dat Dro0py CF was, zat ik in CG (Cybergods, met apollo enzo)
Later heb ik in dezelfde clan gezeten als Dro0py, en omdat Spacey het zo lief vroeg, ben ik onder GunterKe gaan spelen om het niet te moeilijk te maken tijdens wars
Dus in de meeste clans speelde ik onder Dr00py, maar soms ook onder GunTerke.
bewijs voordat mini weer begint te wenen:
http://static.clanbase.com/CB/screenshots/875456_2.jpg
ps. Mini was echt slecht, maar omdat hij zo kwetsbaar was werd dat meestal verzwegen

ps2. ja ik weet dat deze topic al oud is, en ik was zeker niet terug in CS toen, zal den andere wel geweest zijn dan. Maar wie weet ben ik ooit nog wel eens terug, beware
EDIT:
Nog een goeike gevonden in de oude doos se:
http://users.telenet.be/Dr00py/cs/B2J_de_prodigy0003.JPG
;-)