Archief - 'top' clans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grinshu

Legacy Member
C0re zei:
1.6 in .be is dood ^^
neeh, de mentaliteit is om zeep ja
vraag pcw, en als ge 5 rondes wint kicken ze u al :s
ik spreek hier niet over .be enkel ofzo

ZoltaN!

Legacy Member
tis stuk.

Ik volg zelfs .be nie meer, kzou nie weten wa er nog te doen is. zelf speel ik al tijdje nie meer ma kvolg gewoon nog beetje scene omda ik paar maten ken die spelen. Enige clan da ik nog volg is dM + het buitenland dan.

friggelke

Legacy Member
in myscars ... zitte daar weer geen "ex"haxers tusse? gelijk diejen skunk HEHEHE

FreDjiiih

Legacy Member
De top van BE:
1. digitalmind
2. ins-gaming
3. network-generation
4. mylegend

Subtop van BE:
5. wise
5. mousestars
5. rodcad-gaming
5. electronicstars
5. herotiC
5. myscomplex
5. artist
5. ethereal
5. eyehack
5. decursio
...

Sommige teams moeten gewoon meer samenblijven & wat op lan gaan tonen! En dan komen ze er wel. Bij suptop heb ik geen rangschikking gemaakt omdat dit nutteloos is, op de ene map gaat die winnen & op een andere een ander team. Ook van dag tot dag verschillend! Er zitten ook enkele opkomende teams in, die er uiteindelijk wel zullen komen...

axlizyt

Legacy Member
FreDjiiih zei:
Sommige teams moeten gewoon meer samenblijven & wat op lan gaan tonen! En dan komen ze er wel. Bij suptop heb ik geen rangschikking gemaakt omdat dit nutteloos is, op de ene map gaat die winnen & op een andere een ander team. Ook van dag tot dag verschillend! Er zitten ook enkele opkomende teams in, die er uiteindelijk wel zullen komen...


I AGREE

HapHazard

Legacy Member
wat zijn al die cs spelers dan gaan doen ?
wow ? cod2 ? source al zeker niet daar zijn maar 5 a 10 clans meer over !
cz zijn het er maar 3 a 5 meer
toen ik naar cz overschakelde moest je niet eens proberen om savonds nog op een tn server te raken, als je pcw zocht kreeg je op 10 seconden 5 aanbiedingen en lans waren toch altijd sterk vertegenwoordigd door cs clans.

crOss_

Legacy Member
de cs boom generatie is er uit gegroeid, en de gasten die nu 14-16 zijn, spelen MMORPGs of highend games imo. ik merk toch geen grote inflow meer in de comm, maar dat kan aan mij liggen

Nitro-

Legacy Member
true cr0ss, mmorpg zal er zeker voor iets tssn zitten. Ik ken zelf keiveel 1.6 + source spelers die daarmee bezig zijn constant :s

w3bb3r

Legacy Member
FreDjiiih zei:
De top van BE:
1. digitalmind
2. ins-gaming
3. network-generation
4. mylegend

Subtop van BE:
5. wise
5. mousestars
5. rodcad-gaming
5. electronicstars
5. herotiC
5. myscomplex
5. artist
5. ethereal
5. eyehack
5. decursio
...

Sommige teams moeten gewoon meer samenblijven & wat op lan gaan tonen! En dan komen ze er wel. Bij suptop heb ik geen rangschikking gemaakt omdat dit nutteloos is, op de ene map gaat die winnen & op een andere een ander team. Ook van dag tot dag verschillend! Er zitten ook enkele opkomende teams in, die er uiteindelijk wel zullen komen...

thanks voor de informatie ;)

easyRider_

Legacy Member
die MMORPG's zijn fun voor een bepaalde periode, persoonlijk mis ik altijd de first person actie na een maandje of 3-4.

w3bb3r

Legacy Member
easyRider_ zei:
die MMORPG's zijn fun voor een bepaalde periode, persoonlijk mis ik altijd de first person actie na een maandje of 3-4.
100% mee akkoord :)

Api3

Legacy Member
en begamers dan?

mja die zijn ook allemaal wow gaan spelen sinds LS :p

w3bb3r

Legacy Member
er komt denk ik terug wat leven in da .be comm.. voor ik stopte met cs waren er bijna geen clans meer en er was echt een verschil tussen de goede clans en de slechte clans.. nu loopt dat zo wat door elkaar.. bijvoorbeeld zoals e grafiek die zachtjes stijgt :p

maar blijkbaar is de mentaliteit in een mix enorm erg geworden :sop: :angry:

Mini

Legacy Member
niemand kent da nog rosse.. en het enige waar die goe in waren, was de verspreiding van homoliefde
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan