grinshu
Legacy Member
neeh, de mentaliteit is om zeep jaC0re zei:1.6 in .be is dood ^^
vraag pcw, en als ge 5 rondes wint kicken ze u al

ik spreek hier niet over .be enkel ofzo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neeh, de mentaliteit is om zeep jaC0re zei:1.6 in .be is dood ^^

FreDjiiih zei:Sommige teams moeten gewoon meer samenblijven & wat op lan gaan tonen! En dan komen ze er wel. Bij suptop heb ik geen rangschikking gemaakt omdat dit nutteloos is, op de ene map gaat die winnen & op een andere een ander team. Ook van dag tot dag verschillend! Er zitten ook enkele opkomende teams in, die er uiteindelijk wel zullen komen...
FreDjiiih zei:De top van BE:
1. digitalmind
2. ins-gaming
3. network-generation
4. mylegend
Subtop van BE:
5. wise
5. mousestars
5. rodcad-gaming
5. electronicstars
5. herotiC
5. myscomplex
5. artist
5. ethereal
5. eyehack
5. decursio
...
Sommige teams moeten gewoon meer samenblijven & wat op lan gaan tonen! En dan komen ze er wel. Bij suptop heb ik geen rangschikking gemaakt omdat dit nutteloos is, op de ene map gaat die winnen & op een andere een ander team. Ook van dag tot dag verschillend! Er zitten ook enkele opkomende teams in, die er uiteindelijk wel zullen komen...

100% mee akkoordeasyRider_ zei:die MMORPG's zijn fun voor een bepaalde periode, persoonlijk mis ik altijd de first person actie na een maandje of 3-4.

w3bb3r zei:what about CyberLegend? cLegend

