Archief - 'top' clans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Mini zei:
dRc Dro0py =/= Dr00py aka Gunter (zie spelling)

de dRc droopy is diegene van CF en xstars

en de gunter is gwn een omhoog gevalle noob :)

hmm dus die droopy dat ik spreek op mIRC (hij is terug na 2jaar inactiviteit ofzoiets dno) is dus ne complete tard ?

hij zegt dat hij in drc zat aka Gunter en dat mini er niet in zat :sop:

achja het boeit me niet veel hoor, maar hij toch wel een rare kwast zijn dan

-GrumpY-

Legacy Member
CF waren zo t beste van beste bij mijn weten .. tot die plots tegen TAMM 0-10 verloren ..

toen beseft ik voor het eerst dat er ook cs was buiten belgie :p

tjah jong en onwetend ;D

PaW ofzo heeft ook es van CF gewonne dachtek ? ( 1 vd enige belgische clans zeker )

Mini

Legacy Member
mja, TAMM was insane skills.. dé beste clan van het moment toen.

Ma op LAN hadde ze schrik van ons :P

Raaf

Legacy Member
jups.. Gladiator, allanon.. ehm.. ja ik ga me hier vergissen eh: moon, chucky?
wie vergeet ik? ahja sebbo ook zeker? :D

Nadien in perdox was hun line-up: sebbo, chucky, moon, allanon en bishop

(ma ik herinner me toch ook nog dat er met dRc ne kerel mee speelde met de nick 'Gunterke', of ben ik mis? :p)

Roeba

Legacy Member
Raaf zei:
jups.. Gladiator, allanon.. ehm.. ja ik ga me hier vergissen eh: moon, chucky?
wie vergeet ik? ahja sebbo ook zeker? :D

Scorp nog.. eerste demo die ik ooit zag was van hem, waarin em T7 platwalste :)
En was exousia nie beter, of toen nog niet.. <3 zet0r

friggelke

Legacy Member
gij mee uwen nolimit ^^ das al 4 jaar gelede ofzo en da sta der nog :D

nolimit|spp````

Legacy Member
so? :p Ik leef in het verleden, gelijk den helft van da forum hier ^^

friggelke

Legacy Member
haja eerst AoR was beste team.

btw, nolimit was da na ru?

en ja ik leef ook int verlede :)

nolimit|spp````

Legacy Member
friggelke zei:
haja eerst AoR was beste team.

btw, nolimit was da na ru?

en ja ik leef ook int verlede :)

nolimit was Chacy - Chobo - Zolsi - Kna - Spp

neo2k^

Legacy Member
tot die noob van een spp met ons ne lanneke wou doen... die gewonnen werd door nlt ^^

nolimit|spp````

Legacy Member
echt eh :p was da ni fom ofzo iet
btw stond gij ni 2 keer 0 - 12 ofzo ? :p

neo2k^

Legacy Member
nope : p had 7 frags over 2 helfte ^-^


was ook gestopt voor iet eh : P


(peis da xzil 0 had)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan