w3bb3r
Legacy Member
Mini zei:gwn een omhoog gevalle noob![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mini zei:gwn een omhoog gevalle noob![]()

Mini zei:dRc Dro0py =/= Dr00py aka Gunter (zie spelling)
de dRc droopy is diegene van CF en xstars
en de gunter is gwn een omhoog gevalle noob![]()

)Raaf zei:jups.. Gladiator, allanon.. ehm.. ja ik ga me hier vergissen eh: moon, chucky?
wie vergeet ik? ahja sebbo ook zeker?![]()
Mini zei:da was het noobieteam achteraf

friggelke zei:haja eerst AoR was beste team.
btw, nolimit was da na ru?
en ja ik leef ook int verlede![]()