Archief - 'top' clans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
mo mensen zijt mor gerust 1.6 zal blijve bestaan

kijk op mIRC naar al die war channels, ik zie het nog niet leeglope ;)

candycrash

Legacy Member
pfff de enige clans die ik nog ken dateren van de jaren stillekes
jaja in mijnen tijd heeeeee :p

-Blade-

Legacy Member
De tijd van dRc, AoR, CF enzo? :D
Dat waren nog eens tijden ^^

Mini

Legacy Member
-Blade- zei:
De tijd van dRc, AoR, CF enzo? :D
Dat waren nog eens tijden ^^


zoek de vreemde eend in de bijt.


Wat doe AoR in godsnaam tussen dRc en CF :p
da ware prutsers.

MinM

Legacy Member
@mini

dRc en CF oke die zijn absoluut nr 1 en 2

mor wie ga je 3de zetten

denk da in defusekids in die rij ook niet thuis hoort want toen da ik in solum zat op clw hebben we ze nog cs les gegeven

toch 3 members die int lateren defusekids zaten

imo zijn defusekids goe geworden door de leiding in game van david en de echte skill van ivan

maar ik denk da ze zwaar op hun broek hadden gekregen van spp, spacemonkey, wls, me :d , en canaa het AoR team

dRc
ja gij mini, spacey, apollo, droopy, drbulldog

candycrash

Legacy Member
Mini zei:
zoek de vreemde eend in de bijt.


Wat doe AoR in godsnaam tussen dRc en CF :p
da ware prutsers.

wat doet drc tussen aor en cf :p

drc is jonger :p maja der waren 2 clans met aor

en drc zette ze ma ifc nie schande ray zal u kille :)

waffel

Legacy Member
droopy is terug beginne cse ^^
hij kan zelfs niet mee mee (logisch ? :p) met de subtop :D

HapHazard

Legacy Member
ccats ? die waren zowat de beste met CF toen ik begon wars te spelen

waffel

Legacy Member
MinM zei:
@mini

dRc en CF oke die zijn absoluut nr 1 en 2

mor wie ga je 3de zetten

denk da in defusekids in die rij ook niet thuis hoort want toen da ik in solum zat op clw hebben we ze nog cs les gegeven

toch 3 members die int lateren defusekids zaten

imo zijn defusekids goe geworden door de leiding in game van david en de echte skill van ivan

maar ik denk da ze zwaar op hun broek hadden gekregen van spp, spacemonkey, wls, me :d , en canaa het AoR team

dRc
ja gij mini, spacey, apollo, droopy, drbulldog

mini zat ni in drc en droopy noemde toen gunter

Nitro-

Legacy Member
wa ne zever, mini zat wel in drc bij mijn wete
heb er zelfs screenshots van oO

MinM

Legacy Member
mini zat wel in dRc...

hij heeft me nog gezegd toen da ik tegen dRc speelde

ge zijt goe in cs mor ge speelt te defensief en te zenuwachtig
lesje da ik zeker onthouden heb
op internet kan mini soms heel irritant doen en dikkenekkerig

mor als ge kenneth irl hebt gesproken
is da nen chille kerel, grappig en tof

MinM

Legacy Member
droopy of gunther maakt da uit

zijn beide zelfde personen
als ik zeg gunther... kent niemand hem ... hij speelt onder de nick droopy nu dus noem ik hem droopy

Mini

Legacy Member
dRc Dro0py =/= Dr00py aka Gunter (zie spelling)

de dRc droopy is diegene van CF en xstars

en de gunter is gwn een omhoog gevalle noob :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan