Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reaver, ge kun mss die versie eerst es uitproberenTah_b00nz0r zei:idd der circuleert ne clone cd versie, kheb em en ga em strax of zo is uitteste mja ast mij echt aansta ga oze kleine da wss toch kope![]()
(kweet wel nie waar da ge er aan kunt geraken ma kom)

) en eten bestellen...
hehe
TatuObsessed zei:heb het nu toch maar gaan halen
en ik verschiet ervan hoe mooi het wel is, je hebd ontzettend veel verschillende bouwmogelijkheden
over het omgaan met objecten, het is echt reëler geworden bv als je op de pc gaat kan je je e-mails checken, chatten met je vrienden (als deze ook over een pc beschikken natuurlijk) gamen (ssx3, je ziet dus ook echte beelden van de game) en eten bestellen...
je kan EINDELIJK flirten met je kuisvrouwhehe
spijtig van het TE dure prijskaartje, onder de 50€ zul je het gegarandeert niet vinden![]()


Mijn huis is geen pic waard, alles staat maar dooreen om het gemakelijk te maken en het trekt werkelijk op NIX! 
xReAVeRx zei:weet iemand hoeveel het kost in de game mania?
bij de vorige moest je da gewoon doen in het neighborhoodscherm en evict pakkenVrallie zei:Ik snap toch 1 ding nie , ik verdien nu enorm veel geld (ben hoofd commisair![]()
en i.p.v mijn huis te verbouwen wil ik verhuizen naar een ander. Maar hoe doe ik da precies?
). Zal de rest van mijn punten spenderen aan levenselixirs, ik zie staan dat mijn sims ouder gaan worden binnen 5 dagen 