Archief - The Sims2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Amp

Legacy Member
Het ligt gwn aan de clone cd.... En der is gewoon nog geen crack waar je kan bouwen. Dusja :P

Lemon

Legacy Member
Al die mensen met die crack hebben nu mooi ne keylogger op hun pc staan.

Die crack is ne trojan. Herinstall da zo snel mogelijk ;) en verwijder die cracked exe.

Voor het te spelen op meerdere pc's doe je het volgende:

-maakt een image van de cd
-install daemon tools
-zet safedisk emulation op
-emulate cd 1


nu kunde het spel opstarten zonder een crack te gebruiken.

wisco

Legacy Member
Lemon zei:
Al die mensen met die crack hebben nu mooi ne keylogger op hun pc staan.

Die crack is ne trojan. Herinstall da zo snel mogelijk ;) en verwijder die cracked exe.

Voor het te spelen op meerdere pc's doe je het volgende:

-maakt een image van de cd
-install daemon tools
-zet safedisk emulation op
-emulate cd 1


nu kunde het spel opstarten zonder een crack te gebruiken.

met wa programma maakt ge zo ne image?

Close_Up

Legacy Member
Lemon zei:
Al die mensen met die crack hebben nu mooi ne keylogger op hun pc staan.

Die crack is ne trojan. Herinstall da zo snel mogelijk ;) en verwijder die cracked exe.

Voor het te spelen op meerdere pc's doe je het volgende:

-maakt een image van de cd
-install daemon tools
-zet safedisk emulation op
-emulate cd 1


nu kunde het spel opstarten zonder een crack te gebruiken.


dan kom ik niet verder dan het opstartscherm, heb wel nog geen reinstal gedaan, alleen originele exe terug gezet.

sparco

Legacy Member
Lemon zei:
Al die mensen met die crack hebben nu mooi ne keylogger op hun pc staan.

Die crack is ne trojan. Herinstall da zo snel mogelijk ;) en verwijder die cracked exe.

Voor het te spelen op meerdere pc's doe je het volgende:

-maakt een image van de cd
-install daemon tools
-zet safedisk emulation op
-emulate cd 1


nu kunde het spel opstarten zonder een crack te gebruiken.


welk moet ik dan herinstallen ?

nothingButme

Legacy Member
weet ge wa? ik ben naar Dreamland gegaan voor the sims 2 te kope en toen ik de winkel binnenging kotste ik op het tapijt :P en ik had dus de kans ni gekrege voor het te kope

Ironpole

Legacy Member
/strijk, ff kotsen in een winkel ofwat? Meende gij da?


EDIT: heb een vraagske

Kunde feestjes organiseren zoals in House Party zonder reden? (dus ineens zomaar wa vrienden bellen en feesten?

GeForceFX

Legacy Member
vind het wel erg da een spel zomaar kan beslissen welke software ge wel en niet op u pc moogt hebben :s

een backup maken van een cd is legaal, dus is clonecd toch ook legaal?

Tweak37

Legacy Member
ze zullen het eerder uitleggen als: niet compatibel... dus ze kunnen er nix aan doen :p

Ironpole

Legacy Member
Wat is het maximum aantal verdiepingen?
Kan je een kelder hebben?
Kunde boodschappen gaan doen? Of is er altijd wa in de ijskast? Als ge boodschappen kunt doen, kunde da dan in kasten opslagen ofwa?

Pharia

Legacy Member
Je ijskast gaat na een tijdje leeg gaan, je kan ofwel bellen om je boodschappen te laten brengen of je kan zelf met de taxi inkopen gaan doen.

Er kunnen 3 verdiepingen gebouwd worden.

Over die kelder. Het gaat.... maar daz ni de bedoeling....

poedel

Legacy Member
gvd ik heb nen helen dag zitte spele vanaf 10 uur deze morgend en ik ben da spel nog nie moe, derjuist gewoon gestopt, ik zat te stressen, mijn kind gvd das een achterlijk jong, kan zen huiswerk nog geen eens alleen make -_-;; maarja nu ga ik ff TV zien maar wrs zit ik binnen 20 minuten weer The Sims 2 te spelen -_-;; tis verslavend vind ik, ERG verslavend ... :(

Duffman

/edit: 1 familielid van mij heeft al grijs haar, haar feest was een flop btw ^^ maar hoelang leeft die normaal gezien nog? Haar wens is romantiek ...

Miche

Legacy Member
ik had ergens gelezen dat je dat grotendeels zelf bepaald wanneer je oudere sterft.. hij moet veel rusten enzo, opletten wat hij eet e.d., als je hem veel vet eten laat eten, en nog af en toe feesten, en niet goed op zijn behoeften laat letten, en ziek laat worden, gaat ie veel sneller sterven.. dat is hetgeen ik heb gelezen, weet niet of het werkelijk zo is.. ben nog niet in die fase van het spel :)

Unkn0wn

Legacy Member
Als ge vrage hebt kom anders om sims2 quakenet (onofficieel channel) ma ik kan u daar ook helpen :P. Ik had zelfde probleem me da bouwen omdak da cd rom instop gedoe haat en dus haddek e no cd (ik deel em ook me e broer). Kheb et nu toch kunne late werke en tis e zalig spel :D

Ohja kleine opmerking gebruik geen wishitems als u mood onder goud is want dan kan het gevaarlijk zijn. Elixer bv met groene mooed of met neutrale wishmood kan u ouder maken en me rode wishmood kunde doodgaan!

Trouwens weet er iemand hoe het komt dak ni promote, men sim is rechercheur ma ie wil ni gepromoveerd graken en eeft de nodige 2 vrienden en de nodige requirements, ie is zelfs al me plat mood naar zijn werk geweest.
en als ge echt ni wil da u sim ouder wordt kunde nog altij een soort van cheat gebruike, kvint ni echt e cheat als ge het alleen maar gebruikt om u sim zijn leve wa te rekke ma moneycheat is wel dom.

Anoniem05

Legacy Member
uhm kerels, hoe kunde screenies pakken en worden die dan in ne folder gesaved of moetet doen met de print screen button en dan copy paste in word


that woud suck :(

Unkn0wn

Legacy Member
duw op c en alles wordt opgeslage in mijndocumenten/eagames/sims2/storytelling.
Bij music kunde muziek toevoege, bij movies kunde games en tv programma's verandere peisek. Ge kunt ook simcity 4 gebieden importeren. (lege gebieden welliswaar)

TatuObsessed

Legacy Member
ik geloof het wel, je kunt nu zelfs van die typische amerikaanse terrasjes maken :) zo'n houten ding met een trap en een schommelstoel erop :D

EA lover

Legacy Member
Is het spel nu echt zo goed of niet? Heb de sims 1 met 5 of 6 uitbreidingspakete en ik heb mij er wel heel goe mee geamuseerd maar is zijn opvolger het geld waart?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan