Archief - The Sims2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kSeon?

Legacy Member
Miche zei:
Goh ja.. nu je het zegt, ik vergeet die speciale punten te gebruiken! Er zijn zoveel nieuwe dingen dat ik me nog niet op alles kan concentreren. Die levenselixirs, hoeveel kan je er zo pakken? En welk effect geeft het?

Heb nu die lovetub gekocht, dat chemisch proeftoestelleke zodat ze weer volledig fit zijn (ben de naam ff kwijt) en die gele bol om hun humeur op te krikken (ook naam kwijt :p). Zal de rest van mijn punten spenderen aan levenselixirs, ik zie staan dat mijn sims ouder gaan worden binnen 5 dagen :(

Ivm dat verhuizen, in de krant kun je zoeken achter een eigen huis, en ik denk ook op internet, ben daar wel niet zeker van!


kom msn slet !!

Amp

Legacy Member
Zoveel als je wil, ik spaar al mijn punte voor doe levenselixer... kheb ook al wel love ding en hersenpam money tree da ding vo alles terug na bove te doen ( maximaal 5 keer te gebruike op 1 sim). Die elixers kunde zoveel als ge wilt gebruike maar beter niet te kort achter elkaar
om de 2 dage 1 ofzo...

MeTa-

Legacy Member
TatuObsessed zei:
If you have a T&L capable video card with at least 32 MB of video RAM then you need at least:
800 MHz processor or better
256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98 or Windows 2000
At least 3.5 GB of hard drive space
If you have a non-T&L capable video card (an Intel Extreme Graphics or a Radeon 7000/VE Series) then you need at least:
2.0 GHz processor or better
256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98, or Windows 2000
At least 3.5 GB of hard drive space
the sims 2 es geinstaleerd op men zus haar pc omdat ze het ook wilde

1.8Ghz
256MB ram
radeon 4500 32MB ofzo

happert lijk ne beest



hoe gaat ge naar de stad btw? :s

MeTa-

Legacy Member
en uh, imo zijn er precies weinig objecten? ik zie hier screens met uber objecten die ik in droomzicht nie heb? moet ge da unlocken of hoe krijgde al die onjecten? :)

Miche

Legacy Member
Ge gaat naar de stad door met de telefoon vervoer te bellen.. dan kunde kiezen naar waar ge naartoe wilt. ivm die objecten, ge kunt er een heleboel downloaden op de officiele site, mss ziet ge die? En er zijn ook wenspuntobjecten en carriere objecten.

@ kseon: kzit bij men pa kheb hier geen msn, slet :p

poedel

Legacy Member
hm ik heb een huis gekocht met een trap, maar hoe kan ik die trap gebruiken, ik weet dat dus echt niet :s help me pls

Lemon

Legacy Member
Ga gewoon naar de tweede verdieping. De sims gebruiken automatisch de trappen.

Anoniem05

Legacy Member
haha bennet gisteren gaan halen, heb nog enkel wa rondgekloot om het zo te zeggen maar tzag er al lekker tof uit :)

hurah!

Den Deze

Legacy Member
C r U n C h Y zei:
Kga het vanmiddag gaan halen en tword mijn eerste sims spel :) Kan ik da wel goed volgen omdat ik de andere games van the sims nie gespeeld heb?

Tuurlijk, iedereen kan da volgen :) Tis ni dat er echt een verhaal inzit ofzo hoor :)

Amp

Legacy Member
Kzal pics late zien ask een nieuw huis ga make nu benk gewoon ma geld aant verzamele nzo... net nog 50000 gekrege omdak de stad had gered :scream: Commisaris held owned :D

Close_Up

Legacy Member
ik mis precies iets :s

Hoe bouw ik een muur,deur, ander kleurke op muren.

dat llukt mij dus nie.

fragnetic

Legacy Member
In de nieuwe bart smith in bilzen kost the sims 2 45€, miss interresant voor de mensen die dicht bij bilzen wonen.

sparco

Legacy Member
ik instaleer gistere sims 2 legale versie, ik start het op en hij zegt iets van Emulatie software gevonde sluit het af ik doe da, ik probeer opnieuw en weer ik download dus een no-cd crack daar gaat het dan wel mee behalve dat ik niet kan bouwe.Ik zet dus vandaag de orginele .exe terug : weer die foutmelding , en n d-tools was al gedeinstalled. Iemand die weet aan wat het kan liggen ? ik wil graag bouwen :( :help:

Psy

Legacy Member
geen alcohol 120% of clonecd geinstalleerd? zoja moet je die ook verwijdere

poedel

Legacy Member
dus de sims werkt niet met die crack? Alle om te bouwen, dan moet ik da herinstallen want kben mijn originele .exe kwijt, is er misschien nog een ander manier dat ge da wel kunt laten werken want ik had juist een lief :p en ze wonen al samen \o/ :p

/edit:nvm, een maat van me gaat de originele .exe weer doorsturen en dan kan ik hem wel gewoon terug spelen denk ik ...

Thx anyway
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan