Archief - The Sims2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

slash

Legacy Member
dam ter is een ongelukske gebeurt :(
khad ne baby gekrege (ware nog nie getrouwd ofzo :s)
komt die thuis van werke die vrouw ziet die dieje man met een ander vrouw knuffele
die gans lastig op die nu
wille al same niemeer in bed :s
btw wa bedoele ze met public whoohoo of hoe doet ge dan en met 3 mense whoohoo'en

Slaanesh

Legacy Member
Ik begon te spelen met die familie "Plezant" en het begon al goed; Vrouw en kinderen vertrekken 's morgens naar school, papa blijft thuis bier drinken en tv kijken. De knappe kuisvrouw komt langs, en even later liggen ze te rollen in de zetel. Net als het spannend wordt komt moeder en kinderen terug thuis natuurlijk; lap moeder kwaad, geeft hen onder hun voeten, vader depressief, kinderen die met slecht rapport thuiskwamen krijgen onder hun voeten, kuisvrouw trapt het af, en moeder werd bovendien ontslagen op werk.
Da's mijn 1ste dagje Sims ;-)

ZALIG SPEL!

Slaanesh

Legacy Member
Vind het trouwens erg cool dat je Sims kunnen MSN'en met de pc, en dat je berichten krijgt van welke Sims er online zijn! Het spel zit echt vól met zulke leuke details. Net als die tv-show die beelden toont uit Simcity 4 en het pc spel SSX3..

TatuObsessed

Legacy Member
kun je nu ook naar de stad gaan en winkelen of vrienden leren kennen door uit te gaan of gaat het komen met de 1001 uitbreidingen :ironic:

tRcd

Legacy Member
TatuObsessed zei:
kun je nu ook naar de stad gaan en winkelen of vrienden leren kennen door uit te gaan of gaat het komen met de 1001 uitbreidingen :ironic:


so true :P

tRcd

Legacy Member
Zijn er btw extra's aan verbonden als je het spel origineel koopt die je met een illegale versie niet kunt?

TatuObsessed

Legacy Member
kan iemand een antwoord geven op mijn vraag

TatuObsessed zei:
kun je nu ook naar de stad gaan en winkelen of vrienden leren kennen door uit te gaan of gaat het komen met de 1001 uitbreidingen

Slaanesh

Legacy Member
TatuObsessed zei:
kun je nu ook naar de stad gaan en winkelen of vrienden leren kennen door uit te gaan of gaat het komen met de 1001 uitbreidingen :ironic:

Je kan nu wel naar een winkelcentrum kleren gaan kopen, of naar het zwembad gaan enzo, maar veel van de features van de expansion sets zitten er nu opnieuw nog niet in. Ze zouden stom zijn hé.

TatuObsessed

Legacy Member
If you have a T&L capable video card with at least 32 MB of video RAM then you need at least:
800 MHz processor or better
256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98 or Windows 2000
At least 3.5 GB of hard drive space
If you have a non-T&L capable video card (an Intel Extreme Graphics or a Radeon 7000/VE Series) then you need at least:
2.0 GHz processor or better
256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98, or Windows 2000
At least 3.5 GB of hard drive space

gStar

Legacy Member
TatuObsessed zei:
If you have a T&L capable video card with at least 32 MB of video RAM then you need at least:
800 MHz processor or better
256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98 or Windows 2000
At least 3.5 GB of hard drive space
If you have a non-T&L capable video card (an Intel Extreme Graphics or a Radeon 7000/VE Series) then you need at least:
2.0 GHz processor or better
256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98, or Windows 2000
At least 3.5 GB of hard drive space

Merci :)

Fighting Hobbit

Legacy Member
Kan ik het spel draaie met ne Geforce 4 MX 440???
Ja sorry, maar grafische kaarten is nu echt ni menne sterkste kant.

xReAVeRx

Legacy Member
er is geen demo zeker van dees, want kwil die echt wel eens proberen

Holy Paladin

Legacy Member
tRcd zei:
Dan vraagt maxis er imo wel om
zeg makker, peist ge da maxis beslist wa in de illegale versie zit en wa nie? ze maken hun game en da wordt gewarezed, maw die zijn gewoon tzelfde

ze vragen erom ja :ironic:

xReAVeRx

Legacy Member
gvd, kwil da echt eens proberen voor ik het koop sta nogal wantrouwig tegen over da spel

TatuObsessed

Legacy Member
xReAVeRx zei:
gvd, kwil da echt eens proberen voor ik het koop sta nogal wantrouwig tegen over da spel
² en ik wil echt geen 55€ weggooien voor da spel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan