Archief - The Sims2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EryciusPuteanus

Legacy Member
vrijdag komt het uit, ik en Praga gaan dan naar de officiële voorstelling van het game. Verwacht in 't weekend dus maar ne mooie special over De Sims 2 :)

Wimolus

Legacy Member
Ik ga het nu eens gaan testen zi . Zal binnen een uurke of 3 weten te zeggen of het op iet trekt.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
EryciusPuteanus zei:
vrijdag komt het uit, ik en Praga gaan dan naar de officiële voorstelling van het game. Verwacht in 't weekend dus maar ne mooie special over De Sims 2 :)

ah nice (y)

FuLcRuM

Legacy Member
Oooh nice :)

2 coole games op 1 week... (United Offensive en the Sims 2)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
madman12 zei:
Ik ga het nu eens gaan testen zi . Zal binnen een uurke of 3 weten te zeggen of het op iet trekt.

Het trekt zeker op iet, The sims 1 trok op niks :lol: maar de 2de is :scream:

Psy

Legacy Member
idd tis wel in orde.. enige nadeel bij dit soort games is wel dat de tijd voorbijvliegt alsof het nix is..
gisteren rond de middag beginnen spelen & ineens was het 10u savonds..

EryciusPuteanus

Legacy Member
Psy zei:
idd tis wel in orde.. enige nadeel bij dit soort games is wel dat de tijd voorbijvliegt alsof het nix is..
gisteren rond de middag beginnen spelen & ineens was het 10u savonds..
Ik hou wel van dat soort games :)

Nu ja, we zullen vrijdag wel zien

Anima

Legacy Member
mm waarom zegt iedereen vrijdag ?
terwijl 16de de donderdag is ?
en da het spel die dag uit komt ?

EryciusPuteanus

Legacy Member
omdat vrijdag de "officiele" releasedatum is, en ook omdat vrijdag dat evenement rond de lancering is.

Zaterdag kan je trouwens in de CORA in Anderlecht het mobiele Sims huis gaan bezoeken of zoiets. Er zal iig veel Sims 2 aanwezig zijn.

Anima

Legacy Member
lijkt me nie logisch hoor als 17 de officiele release date is in belgie waarom staat dan op die demodooskes 16 september ?

EryciusPuteanus

Legacy Member
omdat dat de dag is waarop ze het in de winkels hebben ;)

daarom ook dat ik "officieel" tussen aanhalingstekens zet

Inspector Monkfish

Legacy Member
Anima zei:
lijkt me nie logisch hoor als 17 de officiele release date is in belgie waarom staat dan op die demodooskes 16 september ?


Mss moeten ze het hieer weer speciaal aanpakken.

Kzou den donderdag eens rondkijken. Er zijn altijd winkels die het spel reeds verkopen.

Dafference

Legacy Member
Leuk wel maar anders dan de originele? Neih, als je die saaj vond is er niets veranderd. Voor mij daarentege: :party:

Holy Paladin

Legacy Member
zeveraars ik heb da spel al een week in de winkels zien liggen

gizmo666

Legacy Member
naar het schijnt ligt de sims 2 morgen al in de game mania. ik had gebeld om te vragen of ik hem nog kon bestellen en die meneer zei dat hij bericht heeft gehad dat het morgen zou binnenkomen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan