Archief - The Sims2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pesticide

Legacy Member
iemand die weet hoe ik mijn neighbourhod kan ressetten ? heb wat zitte prullen en had graag alles gereset naar startpositie

SideShow

Legacy Member
Pesticide zei:
iemand die weet hoe ik mijn neighbourhod kan ressetten ? heb wat zitte prullen en had graag alles gereset naar startpositie
begin gewoon een nieuwe ? ofja, je wil bvb één van die bestaande hebben net na de installatie ? Kzou het ook graag weten :)

gizmo666

Legacy Member
ik heb de sims 2 gekocht in de game mania. ik ga het nu installen

Anima

Legacy Member
Holy Paladin zei:
zeveraars ik heb da spel al een week in de winkels zien liggen


heb je tegoei op de doos gekeken ?
daar staat mooi in het klein dat het de 16de uitkomt ;)

Anima

Legacy Member
pff ik kom weer paar €'s tekort :@

nie te geloven die games worden 5 € duurder de 6 maand !

gizmo666

Legacy Member
ja het is een leuk spel. je verpruts de meeste tijd niet meer door de sims hun basisbehoeften te vervullen (bv wc - honger en zo) ze doen het nu zelf

gizmo666

Legacy Member
ja maar ze doen nu meer dingen zelf. ik kan dat niet goed uitleggen je moet het gespeelt hebben om het te begrijpen

TatuObsessed

Legacy Member
ist eigenlijk sterk veranderd ofni?
en kwil wel meer screenshotjes zien van die huisjes :)

poco loco

Legacy Member
hoi....

ik heb vandaag in een zotte bui het spel gekocht...

ik vind het persoonlijk wat traag gaan. lang wachten om te laden enzo...
heb al een paar settings veranderd, maar veel vooruitgang is er niet.

heb al wel zin om het in te ruilen... of als iemand het wil kopen...


x
poco

Anima

Legacy Member
wat zijn je specs poco loco ?
mss da ik ben geintreseert want 60 € is teveel voor mij voor aan een spel te geven da alleen ma sp is ze !

poco loco

Legacy Member
512mb ram
kloksnelheid 1.84 ghz
geforce fx 5200


ben spyware ondertussen aant wegdoen... maybe that could help
ik heb het game 54.98 betaald

x
poco

TRC

Legacy Member
poco loco zei:
512mb ram
kloksnelheid 1.84 ghz
geforce fx 5200


ben spyware ondertussen aant wegdoen... maybe that could help
ik heb het game 54.98 betaald

x
poco
Van waar zijde poco? Hoeveel wilde er nog voor?

Slaanesh

Legacy Member
Anima zei:
wat zijn je specs poco loco ?
mss da ik ben geintreseert want 60 € is teveel voor mij voor aan een spel te geven da alleen ma sp is ze !

Heb ongeveer hetzelfde sys als jij, Anima, en het draait supervlot in 1600x1200 4xFSAA 8xAA max detail. Alleen wat schokkerig in't begin, da's door die 512MB ram. Zou me dus niet ongerust maken :)

Anima

Legacy Member
hehe maja , ik heb geen 60 € dus ga nie veel spele :D
en da is toch veel te veel voor een sp game , sp games kosten rond de 45 € ....

Valdo.be

Legacy Member
Slaanesh zei:
Heb ongeveer hetzelfde sys als jij, Anima, en het draait supervlot in 1600x1200 4xFSAA 8xAA max detail. Alleen wat schokkerig in't begin, da's door die 512MB ram. Zou me dus niet ongerust maken :)
Die ongeveer maakt al veel verschil

Nostradamus2000

Legacy Member
sjuen bij mij draait het vlotjes op men 1.8 me gf4 ti 4200 128 meg en 512 ram

ma heeft iemand een idee hoe da ge u mouse setting kunt aan passen :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan