Heb ondertussen al een 12tal uur Sudeki gespeeld. Eigenlijk is het nu pas dat het verhaal echt begint te boeien.
Voordien is het vrij boring.
Hét grote pluspunt aan dit spel vind ik het vechtsysteem. Dit blijft fun, zeker met de melee fighters. (Zou zalig zijn moest KOTOR 2 of Jade Empire een soortgelijk systeem hebben)
Eigenlijk vind ik het geluid ni zo slecht: als je bijvoorbeeld op de markt loopt, voel je je ook echt op een markt (indien je over 5.1 systeem beschikt), en t'is echt wel ff lachen wanneer je Elco Nederlands hoort spreken tegen die professor (alhoewel die prof met een Duits accent spreekt).
Grafisch valt het ook goed mee, wel af en toe wat haperingen bij vele effecten + vijanden. Ook is het jammer dat de spirit strikes wat wazig zijn.
Het grote minpunt aan Sudeki vind ik dat het te weinig 'RPG' aanvoelt. Vooral wat het aantal weapons/upgrades betreft vind ik het wat magertjes. Van mij krijgt het spel voorlopig een 74%. Maar deze score gaat denk ik nog een klein beetje stijgen, aangezien momenteel het verhaal pas echt begint te boeien.
Het spel is geen 'must have', maar zijn geld wel waard moest je het kopen.