Archief - Sudeki

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xbox

Legacy Member
fixer187 zei:
:wtf: als het 1 rpg moet noemen op de pc is het toch de baldurs Gate zekers.Maarja ieder zen ding zeker, maar Dungeon siege en diablo's zijn eigenlijk geen rpg's :ironic:
En idd als je die van de xbox goed noemt beledig je de pc versie wel serieus ( alé de makers)
alle dean dungeon siege ja ge hebt gelijk das eigelijk ne fps...

xbox

Legacy Member
cabel men zei:
kheb de demo van sudeki gespeel (kweet et tis ma ne demo ma kom) en kvon et ... saai! elemaal ni tof gwn! de gevechten zijn gwn echt saai! en ja (in de demo) was et verhaal gwn raar, en de puzeel da erin zat had ik in 4 min al opgelost , jeez zenne! , ik w8 toch op fable zenne! weet iemand wnr fable in europa komt?!
15 oktober als m'n geheugen me niet in de steek laat... :)

guy666

Legacy Member
xbox zei:
alle dean dungeon siege ja ge hebt gelijk das eigelijk ne fps...

nee eerder een hack&slash game
:ironic:

Net zoals Diablo en Sacred. Ik klasseer die games niet als RPG's omdat er nog nauwelijks sprake is van 'role playing'.

Dark_Bf

Legacy Member
Yeah, ik moet echt wel toegeven dat het verhaal vrij traag op gang kwam.

Maar gelukkig wordt het beter...maar ik heb het gevoel dat ik het einde van het game nader, toch vrij kort (ik heb niet veel sidequests gedaan, waren vrij lame, bv verzamel 5 zielen van dode monsters, zzz)

Cakeman

Legacy Member
De mensen van AVault zijn toch niet echt negatief in hun review. AVault heeft nog altijd de reviews waarin ik mij het beste kan vinden.

fixer187

Legacy Member
de eerste indruk over de game, ik vind het zeker niet slecht tot nu toe. Met de algemene sfeer zit het snor, met de leuke omgevingen. En de battles vind ik niet vervelend.
Ik zit nog niet zo ver en kan over het verhaal kan ik nog niet zo veel zeggen.
De minpuntjes zijn sommige voice overs die met een engels accent soms niet goed uitkomen ( hangt af van het character ), ook somige characters vind ik maar heel dom zoals het konijnen ras :wtf:, die mochten ze er wel uit laten

Cyberninja

Legacy Member
Heb ondertussen al een 12tal uur Sudeki gespeeld. Eigenlijk is het nu pas dat het verhaal echt begint te boeien.
Voordien is het vrij boring.
Hét grote pluspunt aan dit spel vind ik het vechtsysteem. Dit blijft fun, zeker met de melee fighters. (Zou zalig zijn moest KOTOR 2 of Jade Empire een soortgelijk systeem hebben)
Eigenlijk vind ik het geluid ni zo slecht: als je bijvoorbeeld op de markt loopt, voel je je ook echt op een markt (indien je over 5.1 systeem beschikt), en t'is echt wel ff lachen wanneer je Elco Nederlands hoort spreken tegen die professor (alhoewel die prof met een Duits accent spreekt).
Grafisch valt het ook goed mee, wel af en toe wat haperingen bij vele effecten + vijanden. Ook is het jammer dat de spirit strikes wat wazig zijn.
Het grote minpunt aan Sudeki vind ik dat het te weinig 'RPG' aanvoelt. Vooral wat het aantal weapons/upgrades betreft vind ik het wat magertjes. Van mij krijgt het spel voorlopig een 74%. Maar deze score gaat denk ik nog een klein beetje stijgen, aangezien momenteel het verhaal pas echt begint te boeien.
Het spel is geen 'must have', maar zijn geld wel waard moest je het kopen.

fixer187

Legacy Member
:offtopic: jade empire gaat realtime fighting zijn ( over de combo's weet ik niets ), waar je verschillende vechtstijlen moet leren en kan switchen ( 30stijlen met wapens, magie en handfighting )

xbox

Legacy Member
Heb het vandaag ook gaan halen, ben nu een uurtje bezig en ik moet zegge dat vooral de sfeer mij wel boeit. De grafix en steden zijn net world of warcraft en het vechtsysteem is echt wel bon. Ik snap niet waarom sommige sites hem maar een 70% geven...


-Philippe-

rpg_gamer

Legacy Member
Is er hier al iemand die het spel uitgespeeld heeft? Heb namelijk het spel gehuurd voor een week en vraag me af of in hoeveel uren je het spel kan uitspelen. Iemand een gedacht?

Mike Ty$on

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Is er hier al iemand die het spel uitgespeeld heeft? Heb namelijk het spel gehuurd voor een week en vraag me af of in hoeveel uren je het spel kan uitspelen. Iemand een gedacht?

op de meeste reviews zeggen ze iets van 20-25 uur, op een week tijd moet het lukken ;)

rpg_gamer

Legacy Member
Ik zit vast.
Na omgeveer 2.30 uur spelen moet je eens blokken verschuiven. Een rode een groene en een blauwe. Dat heb ik dus gedaan. Daarna krijg ik zo een boodschap van shrine to mo. Wat moet ik nu juist doen want normaal gezien krijg je altijd zo een witte driehoek voor de weg te volgen maar nu is dat er niet meer. Heb al wat verder gekeken in de rooms enz maar hm vind de weg niet. Kan iemand me helpen?

xbox

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
op de meeste reviews zeggen ze iets van 20-25 uur, op een week tijd moet het lukken ;)
Zonder of met sidequests? want dat maakt wel veel uit! Bij kotor schol dat zelfs enorm veel!


mvg


Philippe

rpg_gamer

Legacy Member
Kan niemand me helpen? Wat moet ik doen? Ik krijg een boodschap : shrine to Mo.
Dus gebeurde na de blokken verschuiven (rood,blauw,groen)

Cyberninja

Legacy Member
Heb het uitgespeeld!
't Heeft ongeveer een 18 uur geduurd. Den laatste baas was wel vrij moeilijk.
Had wel meer van het einde verwacht eigenlijk. Baas is dood, 10 seconden lang een filmke in de stijl van intro (met die poppen) en t'is gedaan. Sloeg echt wel tegen, daar hadden ze toch wel wa meer tijd in mogen steken.
Heb wel nie alle side quests gedaan. Heb er zoveel mogelijk proberen te vinden en af te maken, maar heb er zeker nog wel overgeslagen: zoals al die eagle, cat, ... totems zoeken bijvoorbeeld.

rpg_gamer

Legacy Member
Cyberninja zei:
Heb het uitgespeeld!
't Heeft ongeveer een 18 uur geduurd. Den laatste baas was wel vrij moeilijk.
Had wel meer van het einde verwacht eigenlijk. Baas is dood, 10 seconden lang een filmke in de stijl van intro (met die poppen) en t'is gedaan. Sloeg echt wel tegen, daar hadden ze toch wel wa meer tijd in mogen steken.
Heb wel nie alle side quests gedaan. Heb er zoveel mogelijk proberen te vinden en af te maken, maar heb er zeker nog wel overgeslagen: zoals al die eagle, cat, ... totems zoeken bijvoorbeeld.

Kan je me misschien dan ff helpen met mijn probleem wan ik zit vast :(

xbox

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Kan je me misschien dan ff helpen met mijn probleem wan ik zit vast :(
ga anders eens naar het officieel xbox forum, daar zitten mannen genoeg en in amerika is het al een maand uit, dus daar denk ik da ge meer kasn hebt!

mvg


Philippe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan